//

Mijn ervaring met tot nu toe met 'van Leliveld Services' - iPhone reparatie

Mijn ervaring met tot nu toe met 'van Leliveld Services' - iPhone reparatie discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Maandag, 20 september - Ik stuur mijn iPhone naar van 'van Leliveld Services' nadat ik telefonisch contact met hun gehad hebben om te bevestigen dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-10-10, 23:20
snverhallen snverhallen is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 28
Standaard Mijn ervaring met tot nu toe met 'van Leliveld Services' - iPhone reparatie

Maandag, 20 september - Ik stuur mijn iPhone naar van 'van Leliveld Services' nadat ik telefonisch contact met hun gehad hebben om te bevestigen dat mijn 'Italiaanse' iPhone gratis onder garantie gerepareerd kan worden. Er werd gezegd dat het geen probleem zou zijn, de man aan de telefoon was heel aardig en hulpzaam.

Woensdag, 22 september - Ik bel 'van Leliveld Services' om te bevestigen dat mijn iPhone goed is aangekomen. Zij zeggen dat ze toevallig met de iPhone bezig waren en dat ik of een mailtje of een belletje zou krijgen over wat er verder zou gebeuren.

Donderdag, 23 september - Ik bel even om te checken wat er aan de hand is. De man zegt gewoon dat als je het maandag hebt gestuurd dat je waarschijnlijk aankomende maandag je telefoon terugkrijgt als alles goed verloopt.

Vrijdag, 24 september - Ik krijg eindelijk een belletje van hun kant. Terwijl je toch zou denken dat het woensdag of donderdag had gekund gezien dat ik 's morgens belde (op woensdag dus) en dat zij zeiden dat ze dan al met de telefoon bezig waren. De mevrouw aan de telefoon moest mijn email weten, omdat zij mij blijkbaar een mailtje moesten sturen. Ik kwam er later achter dat zij het verkeerd intoetsten in het systeem.

Maandag, 27 september - Ik bel ze weer, omdat ik nog geen mailtje had ontvangen. De man aan de telefoon zegt dat de mevrouw mijn email verkeerd in het systeem zette waardoor geen mailtje werd gestuurd. Hij stuurt dan alsnog het mailtje, maar verteld mij dat er niets is gedaan met mijn iPhone omdat er zogenaamd waterschade is.

Ik ga in discussie dat de iPhone nooit in de regen gebruikt werd en dergelijke, maar hij houdt er aan vast dat zij helemaal niets kunnen doen. De indicatoren werden blijkbaar rood door vochtigheid of zo en ik weet van me zelf dat de problemen gewoon niet met waterschade te maken hebben (bijvoorbeeld scheurtjes in de behuizing). Maar ja, het is natuurlijk zuur voor mij, maar het is de regeling. In het mailtje staat er dat ik tegen een prijs van 195 euro ex. BTW alsnog een vervanging kan krijgen. Ik stuur nog dezelfde dag een mailtje om er mee akkord te gaan en dat ik hoop dat het spoedig kan. Ik krijg die avond nog een mailtje om te bevestigen zij mij op de hoogte zullen houden.

Woensdag, 29 september - Weer heb ik niets gehoord, dus ik stuur een mailtje om te vragen als ze meer informatie hebben over de stand van zaken. Dezelfde nacht krijg ik een bericht waarbij staat 'de telefoon ligt gereed'. Niets meer, niets minder. Ik neem dus aan dat het de volgende dag of vrijdag gestuurd wordt zodat ik de iPhone uiterlijk zaterdag thuis heb.

Vrijdag, 1 oktober - Donderdag had ik helemaal niets gehoord op zich niet erg want ik neem aan dat het gewoon gestuurd is. Ik krijg dan vandaag een belletje dat het inderdaad klaar ligt (wat ik dus woensdag al wist) en dat het nog niet gestuurd is omdat wij niets betaald hebben. Dat slaat natuurlijk nergens op omdat ik helemaal geen factuur hebben gekregen, helemaal geen aanwijzing heb gekregen om überhaupt eerst te betalen. En daar gaat het niet om ik wil graag betalen, maar ik dacht dat het met acceptgiro zou gebeuren. Dus nu gaan ze pas sturen nadat ik betaald heb, inmiddels heb ik nog steeds geen factuur gekregen.



Long story short, als je geen zin hebt om te lezen. Door zeer slechte tot geen communicatie is dit hele proces onnodig uitgerekt waardoor, ik de klant, de sjaak ben wat natuurlijk nooit de bedoeling moet zijn. Het zijn echt aardige mensen die daar werken, laat daar geen punt over zijn. Het is gewoon een gebrek aan communicatie in dit geval wat tot een ongewenste uitkomst leidt. Helaas.

UPDATE:

Afgelopen weekend heb ik mijn vervangende iPhone van hun gekregen. Ik werd door hun gebeld op zaterdag 2 oktober. Meneer van Leliveld heeft zijn excuses aangeboden en als compensatie had hij voorgesteld om de iPhone persoonlijk die avond nog te brengen. Dat stelde ik zeer op prijs en die avond kreeg ik dus mijn nieuwe iPhone. Dus toch een positieve einde aan het hele verhaal.

Laatst gewijzigd door snverhallen; 10-10-10 om 22:34.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ervaring van Leliveld Services Licko Koopinformatie Nederland 130 19-02-12 23:42
Goede ervaring met reparatie Karnemelk Koopinformatie Nederland 0 27-04-11 13:11
mijn ervaring met iphone via Ebay/usps Martijn Snels Koopinformatie USA 1214 04-11-09 19:51
Mijn ervaring met de iPhone Swiftly iPhone algemeen 7 24-09-08 10:48
Mijn ervaring met het unlocken van de Iphone 3G Rudy iPhone algemeen 1 03-09-08 01:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:51.