//

Van plan om een iPhone 4 te nemen.

Van plan om een iPhone 4 te nemen. discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal! Zoals jullie misschien kunnen zien ben ik nèt nieuw op het forum, dit heeft natuurlijk een reden; Want ik ben namelijk van plan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 05-10-10, 17:33
j0uk3 j0uk3 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 1
Question Van plan om een iPhone 4 te nemen.

Hallo allemaal!
Zoals jullie misschien kunnen zien ben ik nèt nieuw op het forum, dit heeft natuurlijk een reden;

Want ik ben namelijk van plan om een iPhone te kopen.
Alleen omdat dit de eerste keer is dat ik een iPhone koop en (waarschijnlijk) een abonnement erbij neem wou ik graag jullie om advies en hulp vragen.

Ik ben dus van plan om een iPhone 4 te nemen, alleen ik zie door de bomen het bos niet meer. Aangezien er allemaal opties zijn.

Ik heb dus max. €550,- te besteden, en volgend jaar (Maart) komt daar weer zo'n €250,- bij op.
Ik sms (max.) 40x per maand, en bel ook nooit vaak ongeveer 10 minuten per maand.

Alleen internetten doe ik maar al te graag op mijn huidige mobiel (Samsung star Qwerty)

Dus zouden jullie mij kunnen helpen om een goed abonnement te kiezen, het liefst met internet (Maar dat hoeft niet perse).

Alvast bedankt|!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-10-10, 18:11
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Je kan het beste voor een 1-jarig i-150 gaan. Voor het toestel (16GB) betaal je dan €360 (€180 bij 2 jaar) en €30 p/m voor het abbonement. Dan heb je 150 belminuten, 150 sms'jes en onbeperkt internet.

Laatst gewijzigd door iMario; 05-10-10 om 18:15.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Is het mogelijk bij een I-500 een sms abbonement te nemen daaf Odido (T-Mobile) 9 25-05-09 16:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:10.