iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   Advies koop (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/75116-advies-koop.html)

Zahra 14-10-10 20:57

Advies koop
 
hey ben nogal groentje hier in maar heb even wat vragen... ik will binnen kort mijn eerste iphone (4) aanschaffen maar zit te twijfelen.

Ik bel niet veel hoog uit 20€ permaand praypaid, het idee dat het toestel helemaal van jou is en je niets verder hoeft te betalen is fijn dus is mijn eerste optie Abbo vrij kopen (zit te denken aan bel comp omdat ik een winkel wil die ik direcht bij problemen kan aanspreken) het enige dat ik mij af vraag is of ik hem na een jaar dan gratis bij T-mobiele sim-vrij kan maken.

Tweede optie is: een jaar abbo. hier aan denk ik t-mobiele. dan heb ik hem al voor deel betaald enzo. enige nadeel en vragen die ik er over heb zijn...
Stel dat ik binnen het jaar onder het abbo uit wil kan ik dan vrij gemakelijk opzeggen (wie heeft daar ervaring mee?) en zo ja kan ik het toestel dan wel houden of moet ik het afkopen?

De rede waarom ik tussen deze twee twijfel is omdat ik heb gehoord dat je minder dingen kunt doen op een toestel (zoals beeld bellen enzo)

ps zijn er meer mensen die i-phone op praypaid hebben lopen? kan het wat zijn de mogelijk hedden.

VoltrefferVick 15-10-10 09:38

prepaid schiet niet op aangezien je dan geen onbeperkt internet hebt

ga gewoon voor los toestel met simonly
ff 1 keer diep in de buidel tasten maar dan doe je het gelijk goed

beyazz 15-10-10 16:35

Prepaid zal zowiezo niet echt opschieten, niet eens dat je dan geen onbeperkt internet heb. Want dat heb je wel zolang je beltegoed bij koopt, maar daar schiet je dus niet veel mee op!

Je zal te veel betalen met je prepaid kaartje als je is een keer op het net wil. Er zijn genoeg abbo's voor 20€ te verkrijgen inc. onbeperkt internet, daar zou ik dan in eerste instantie voor gaan.

Indien voordat je abbo is afgelopen deze wilt opzeggen, kan dat niet of zoals je al zei moet je deze afkopen en dat is best een dure grap!

Zahra 15-10-10 21:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door beyazz (Bericht 585891)
Prepaid zal zowiezo niet echt opschieten, niet eens dat je dan geen onbeperkt internet heb. Want dat heb je wel zolang je beltegoed bij koopt, maar daar schiet je dus niet veel mee op!

Je zal te veel betalen met je prepaid kaartje als je is een keer op het net wil. Er zijn genoeg abbo's voor 20€ te verkrijgen inc. onbeperkt internet, daar zou ik dan in eerste instantie voor gaan.

Indien voordat je abbo is afgelopen deze wilt opzeggen, kan dat niet of zoals je al zei moet je deze afkopen en dat is best een dure grap!

Maar wat nou als je om persoondelijke of financeele redenen je abbo wil opzeggen? daar ging mij het meer om.

Zahra 15-10-10 21:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door VoltrefferVick (Bericht 585640)
prepaid schiet niet op aangezien je dan geen onbeperkt internet hebt

ga gewoon voor los toestel met simonly
ff 1 keer diep in de buidel tasten maar dan doe je het gelijk goed

Thuis en opschool internet is genoeg, ik doe het wel met onbeveiligede Wi-Fi kanalen ;)

Humm hoezo een keer diep in de buidel tasten? zijn de telefoons daar zo duur ofzo? of is dat als je naar het totaal plaatje kijkt. (i-phone €700,- simlock vrij €150 en dan nog abbo?)

beyazz 16-10-10 20:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zahra (Bericht 586139)
Maar wat nou als je om persoondelijke of financeele redenen je abbo wil opzeggen? daar ging mij het meer om.

Voordat je uberhaubt een abbo afsluit, wordt er gekeken naar je financiele situatie. Indien zij denken dat je fincancieel niet sterk genoeg bent, sluiten zij ook geen abbo af.

Kortom, je zal het abbo altijd af moeten kopen. Ik denk niet, om watvoor reden ook, onderuit de abbo.

Zahra 19-10-10 15:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door beyazz (Bericht 586690)
Voordat je uberhaubt een abbo afsluit, wordt er gekeken naar je financiele situatie. Indien zij denken dat je fincancieel niet sterk genoeg bent, sluiten zij ook geen abbo af.

Kortom, je zal het abbo altijd af moeten kopen. Ik denk niet, om watvoor reden ook, onderuit de abbo.

Goed okay... toch blijft mij de vraag waarom je de abbo moet af kopen... en moet je het ook afkopen als het toestel van je zelf is.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:25.