//

Advies koop

Advies koop discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) hey ben nogal groentje hier in maar heb even wat vragen... ik will binnen kort mijn eerste iphone (4) aanschaffen maar zit te twijfelen. Ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-10-10, 21:57
Zahra's schermafbeelding
Zahra Zahra is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Hutje op de hei
Berichten: 9
Standaard Advies koop

hey ben nogal groentje hier in maar heb even wat vragen... ik will binnen kort mijn eerste iphone (4) aanschaffen maar zit te twijfelen.

Ik bel niet veel hoog uit 20€ permaand praypaid, het idee dat het toestel helemaal van jou is en je niets verder hoeft te betalen is fijn dus is mijn eerste optie Abbo vrij kopen (zit te denken aan bel comp omdat ik een winkel wil die ik direcht bij problemen kan aanspreken) het enige dat ik mij af vraag is of ik hem na een jaar dan gratis bij T-mobiele sim-vrij kan maken.

Tweede optie is: een jaar abbo. hier aan denk ik t-mobiele. dan heb ik hem al voor deel betaald enzo. enige nadeel en vragen die ik er over heb zijn...
Stel dat ik binnen het jaar onder het abbo uit wil kan ik dan vrij gemakelijk opzeggen (wie heeft daar ervaring mee?) en zo ja kan ik het toestel dan wel houden of moet ik het afkopen?

De rede waarom ik tussen deze twee twijfel is omdat ik heb gehoord dat je minder dingen kunt doen op een toestel (zoals beeld bellen enzo)

ps zijn er meer mensen die i-phone op praypaid hebben lopen? kan het wat zijn de mogelijk hedden.

Laatst gewijzigd door Zahra; 14-10-10 om 22:03.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-10-10, 10:38
VoltrefferVick's schermafbeelding
VoltrefferVick VoltrefferVick is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Den Haag
Berichten: 173
Standaard

prepaid schiet niet op aangezien je dan geen onbeperkt internet hebt

ga gewoon voor los toestel met simonly
ff 1 keer diep in de buidel tasten maar dan doe je het gelijk goed
  #3  
Oud 15-10-10, 17:35
beyazz beyazz is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 122
Standaard

Prepaid zal zowiezo niet echt opschieten, niet eens dat je dan geen onbeperkt internet heb. Want dat heb je wel zolang je beltegoed bij koopt, maar daar schiet je dus niet veel mee op!

Je zal te veel betalen met je prepaid kaartje als je is een keer op het net wil. Er zijn genoeg abbo's voor 20€ te verkrijgen inc. onbeperkt internet, daar zou ik dan in eerste instantie voor gaan.

Indien voordat je abbo is afgelopen deze wilt opzeggen, kan dat niet of zoals je al zei moet je deze afkopen en dat is best een dure grap!
  #4  
Oud 15-10-10, 22:45
Zahra's schermafbeelding
Zahra Zahra is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Hutje op de hei
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door beyazz Bekijk bericht
Prepaid zal zowiezo niet echt opschieten, niet eens dat je dan geen onbeperkt internet heb. Want dat heb je wel zolang je beltegoed bij koopt, maar daar schiet je dus niet veel mee op!

Je zal te veel betalen met je prepaid kaartje als je is een keer op het net wil. Er zijn genoeg abbo's voor 20€ te verkrijgen inc. onbeperkt internet, daar zou ik dan in eerste instantie voor gaan.

Indien voordat je abbo is afgelopen deze wilt opzeggen, kan dat niet of zoals je al zei moet je deze afkopen en dat is best een dure grap!
Maar wat nou als je om persoondelijke of financeele redenen je abbo wil opzeggen? daar ging mij het meer om.
  #5  
Oud 15-10-10, 22:49
Zahra's schermafbeelding
Zahra Zahra is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Hutje op de hei
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VoltrefferVick Bekijk bericht
prepaid schiet niet op aangezien je dan geen onbeperkt internet hebt

ga gewoon voor los toestel met simonly
ff 1 keer diep in de buidel tasten maar dan doe je het gelijk goed
Thuis en opschool internet is genoeg, ik doe het wel met onbeveiligede Wi-Fi kanalen

Humm hoezo een keer diep in de buidel tasten? zijn de telefoons daar zo duur ofzo? of is dat als je naar het totaal plaatje kijkt. (i-phone €700,- simlock vrij €150 en dan nog abbo?)
  #6  
Oud 16-10-10, 21:46
beyazz beyazz is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 122
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zahra Bekijk bericht
Maar wat nou als je om persoondelijke of financeele redenen je abbo wil opzeggen? daar ging mij het meer om.
Voordat je uberhaubt een abbo afsluit, wordt er gekeken naar je financiele situatie. Indien zij denken dat je fincancieel niet sterk genoeg bent, sluiten zij ook geen abbo af.

Kortom, je zal het abbo altijd af moeten kopen. Ik denk niet, om watvoor reden ook, onderuit de abbo.
  #7  
Oud 19-10-10, 16:22
Zahra's schermafbeelding
Zahra Zahra is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Hutje op de hei
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door beyazz Bekijk bericht
Voordat je uberhaubt een abbo afsluit, wordt er gekeken naar je financiele situatie. Indien zij denken dat je fincancieel niet sterk genoeg bent, sluiten zij ook geen abbo af.

Kortom, je zal het abbo altijd af moeten kopen. Ik denk niet, om watvoor reden ook, onderuit de abbo.
Goed okay... toch blijft mij de vraag waarom je de abbo moet af kopen... en moet je het ook afkopen als het toestel van je zelf is.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Advies? Ann1 Koopinformatie Nederland 1 13-10-10 19:09
Advies gevraagd.. beyazz Koopinformatie Nederland 9 09-09-10 22:52
Advies antwan Koopinformatie Nederland 25 06-08-10 19:07
Marktplaats advies VLB Koopinformatie Nederland 11 08-05-08 11:54
Graag Advies robbertos Koopinformatie Nederland 1 22-03-08 21:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:55.