iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   Zou de iPhone4 los verkocht gaan worden in Nederland? (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/75229-de-iphone4-los-verkocht-gaan-worden-nederland.html)

woestewillem 15-10-10 21:30

Zou de iPhone4 los verkocht gaan worden in Nederland?
 
Zou de iPhone4 straks ook in Nederland los verkocht gaan worden, als die straks ook bij KPN en Vodafone komt.???
Net zoals dat laatst ook in Finland gebeurde.

Ik denk zelf van wel maar kan eigenlijk niet meer wachten :)

Mijn dank is groot?

zebi 15-10-10 21:35

De antwoord op je vraag is nee en als ze al verkocht zouden worden zijn ze niet Te betalen.

Donl 15-10-10 21:37

dat was mijn eerste gedachte toen het bericht kwam dat kpn en vodafone de iphone gaan verkopen.

ik ben net zo benieuwd. Zou mooi zijn als we iphone gewoon via de online apple store kunnen bestellen met franse prijzen.

woestewillem 15-10-10 21:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Donl (Bericht 586129)
dat was mijn eerste gedachte toen het bericht kwam dat kpn en vodafone de iphone gaan verkopen.

ik ben net zo benieuwd. Zou mooi zijn als we iphone gewoon via de online apple store kunnen bestellen met franse prijzen.

Ja dat hoop ik ook! Het zou echt zo mooi zijn als het zo is zou de prijs niet veel moeten schelen met die van de Belgen.

woestewillem 16-10-10 17:25

Net met mijn Pa in een apple premium reseller geweest mijn vader kreeg te horen JA vanaf 1 Noverber en mij werd verteld door een andere verkoper ja waarschijnlijk word die wel los verkocht als die straks ook bij KPN en Vodafone komt.


MOOI

Zahra 16-10-10 19:07

:) dan wacht ik zeker nog eve met kopen :)

beyazz 16-10-10 20:48

Iphone is al los te koop in diverse winkels, kijk maar op het internet. Wel betaal je natuurlijk de hoofdprijs ervoor.

woestewillem 16-10-10 21:20

Ja hehe!

Maar dat is niet officieel dat zijn handelaren die geld willen verdienen, en deze iPhones komen waarschijnlijk gewoon uit België.
De Phoneshop bijvoorbeeld haalt ze gewoon uit Italië en vraagt er de volle mep voor, wel een beetje logies ze moeten natuurlijk wel een jaar garantie verlenen. Je moet gewoon naar de winkel kunnen lopen en voor de normale prijs een iPhone kunnen halen

Robenhoff 17-10-10 22:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door woestewillem (Bericht 586524)
Net met mijn Pa in een apple premium reseller geweest mijn vader kreeg te horen JA vanaf 1 Noverber en mij werd verteld door een andere verkoper ja waarschijnlijk word die wel los verkocht als die straks ook bij KPN en Vodafone komt.


MOOI

Woestewillem, bij welke Apple resseler was dit?

woestewillem 17-10-10 22:59

Weet niet hoe die heet was in Amsterdam
Watdan wil je vast reserveren 

woestewillem 21-10-10 17:17

Ik kan niet meer wachten wil mijn iPhone 4 snel


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:00.