//

Scherm iPhone 2G

Scherm iPhone 2G discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal, Ik ben bezig om een goedkope iPhone 2G te regelen voor een vriend, en nu kan ik van een kennis voor €40 euro ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-10-10, 10:55
Sophie* Sophie* is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 21
Standaard Scherm iPhone 2G

Hoi allemaal,

Ik ben bezig om een goedkope iPhone 2G te regelen voor een vriend, en nu kan ik van een kennis voor €40 euro een iPhone 2G overkopen. Maar..het glazen scherm is hiervan af, het LCD-scherm doet het nog wel zegt hij. Dus je kunt alles nog wel zien maar niet meer aanraken. Nu heb ik thuis nog een iPhone 2G Outer Replacement Glass Screen Lens Cover liggen, afkomstig van Ebay. Als ik deze op de iPhone monteer, doet hij het dan helemaal weer of is er meer dan alleen het glas voor nodig?

Bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-10-10, 23:04
Sophie* Sophie* is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 21
Standaard

Kan iemand me hiermee helpen? M'n vriend is bijna jarig en wil hem zo graag die iPhone geven
  #3  
Oud 21-10-10, 00:04
libertycity libertycity is offline
• iOS 10.2
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Maastricht
Berichten: 212
Standaard

nee helaas je moet ook nog een hebben met een digitalizer aan dit glas heb je niks zonder digitalizer
  #4  
Oud 21-10-10, 21:34
Sophie* Sophie* is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 21
Standaard

Is deze goed, heb ik dan alles op de iphone te repareren?

Front Digitizer Scheibe iPhone 2G Display Glas Glass ! - eBay, Sonstige, Für Apple, Handy-Zubehör, Handy Organizer. (Eindtijd 04-nov-10 23:40:58 CET)
  #5  
Oud 21-10-10, 22:02
libertycity libertycity is offline
• iOS 10.2
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Maastricht
Berichten: 212
Standaard

nee ook niet je moet zo iets hebben
Apple iPhone 2G Touchscreen Digitizer +Gratis Tools - eBay, Displayschutzfolien, Für Apple, Handy-Zubehör, Handy Organizer. (Eindtijd 10-nov-10 19:09:43 CET)

vergeet niet hij moet wel ver uitelkaar ben je niet zo technisch is het een aanrader om er niet aan te beginnen het hele moederbord en al moet er uit
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G scherm hetzelfde als 3Gs scherm? FamousD iPhone algemeen 1 20-05-11 19:52
Retina scherm (iPhone 4) vs Normaal scherm (iPhone 3GS) Yaratje iPhone algemeen 6 12-11-10 23:54
Scherm 3gs is steeds uitvergroot en geraakt niet terug naar het normale scherm.. Tijsvdw Archief 3 11-07-10 15:14
Plots vreemd scherm ipv "ontgrendel" scherm BfromB iPhone algemeen 9 23-01-09 00:23
Artwizz screenprotector op scherm, lijkt alsof water op het scherm zit Excellence iPhone accessoires en onderdelen 4 09-12-08 16:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:49.