//

Wat is mijn iPhone 3G 8GB nog waard?

Wat is mijn iPhone 3G 8GB nog waard? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben overgestapt op een HTC Desire HD en vroeg me dus af wat mijn iPhone 3G nog waard is. Ik zelf heb de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 23-10-10, 16:38
SeekerNL SeekerNL is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 34
Standaard Wat is mijn iPhone 3G 8GB nog waard?

Hallo,

Ik ben overgestapt op een HTC Desire HD en vroeg me dus af wat mijn iPhone 3G nog waard is. Ik zelf heb de schatting op 180€ gezet en in deze prijs zit dus een nieuwe externe 1900mah batterij en een oudere mophie juice pack van 1200mah en verder een nieuwe dock.

De iPhone 3G 8GB heeft aan achterkant behoorlijk wat krassen, maar verder werkt ie nog prima.





De externe 1900mah batterij en dock zijn namaak, maar het zal prijs wel iets hoger maken, ik weet dat je 150€ krijgt als je hem aan een bedrijf verkoopt echter die voorwaarden bevallen me niet zozeer.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wat is een iPod Touch 2G 8GB MC-Model nog waard? arjan95 Koopinformatie Nederland 1 04-04-11 19:38
Wat is een Iphone 3g nog waard? spoonder iPhone algemeen 7 02-01-11 21:46
Wat zou een gelockte iPhone 3GS 32GB nu nog waard zijn? chronoz Archief 5 13-04-10 16:36
Nieuwe ipod touch 3G, 8GB de moeite waard? Robin0 Koopinformatie Nederland 4 13-09-09 12:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:21.