iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   Is 500 mb op een iPhone veel? (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/78042-500-mb-op-iphone-veel.html)

Nadinemusic 20-11-10 20:24

Is 500 mb op een iPhone veel?
 
Ik ben van plan om binnenkort een iPhone te kopen, maar ik weet nog niet precies bij welke provider. Vodafone is het goedkoopst, maar biedt maar 500 mb internet. T-Mobile biedt daarentegen onbeperkt intenet. Ik vroeg me af hoeveel 500 mb precies is en wat ik allemaal kan doen op m'n iPhone met 500 mb. Moet ik voor de goedkoopste kiezen met beperkt internet, of voor de ietsje duurdere die onbeperkt internet aanbiedt???
Thnx a lot!

buffel_styllezz 20-11-10 22:42

ik heb men iphone 4 gekocht ,en meteen naar mobile vikings gegaan , je hebt voor 15 euro per maand 1000 gratis smsen en 2gb gratis internetverbruik...
dus mijn advies:
koop eentje in belgië diedus simlockvrij is , enstap over naar mobile vikings ;) ik wil je gerust een pm sturen waar je je simkaart kan aanvragen , dan krijg ik ook wel wat voordeel maarja :)

bengek 25-11-10 19:27

ik heb het idee dat mobile vikings alleen in belgie zit?? En TS uit NL komt?!

Of 500 MB veel is ligt beetje aan je verbruik... moeilijk te zeggen. Ook moet je letten op beschikbaarheid, schijnt dat t-mobile tot aan eind van het jaar niet zoveel meer levert, het geld is op. Ga je alleen internetten en beetje mailen dan zou je het nog moeten redden. Doe je dagelijks wat Youtube filmpjes dan ben je veiliger met onbeperkt. Wat ik zelf merk dat ik onderweg en in restaurants bezig ben maar dat ik ook vaak (thuis en op werk) van Wi-Fi gebruik maak en dus geen gebruik maak van het mobiele netwerk en dus geen data verstook.

Londonforever 25-11-10 23:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nadinemusic (Bericht 602614)
Ik ben van plan om binnenkort een iPhone te kopen, maar ik weet nog niet precies bij welke provider. Vodafone is het goedkoopst, maar biedt maar 500 mb internet. T-Mobile biedt daarentegen onbeperkt intenet. Ik vroeg me af hoeveel 500 mb precies is en wat ik allemaal kan doen op m'n iPhone met 500 mb. Moet ik voor de goedkoopste kiezen met beperkt internet, of voor de ietsje duurdere die onbeperkt internet aanbiedt???
Thnx a lot!

500MB zou echt moeten volstaan tenzij je gaat lopen klooien met Youtube..

vuurvreter 25-11-10 23:11

Niet voor T-Mobile kiezen, daar ga je spijt van krijgen i.v.m. de slechte dekking.

zeyni 01-03-11 11:02

kan je wel zien elke dag hoeveel je nog over hebt.
en bijv als je facebook heb gedownlaod erop via app store geld dat ook als internet verbruik of niet?
a.u.b. beantwoorden

Guest-20180925190238 01-03-11 11:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zeyni (Bericht 646892)
kan je wel zien elke dag hoeveel je nog over hebt.
en bijv als je facebook heb gedownlaod erop via app store geld dat ook als internet verbruik of niet?
a.u.b. beantwoorden

Alles wat je over het internet doet is dataverbruik. Zo simpel is dat.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:31.