//

Probleem met terugkrijgen van reparatie

Probleem met terugkrijgen van reparatie discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Een vriendin van mij had een iPod touch en die is een tijd geleden helaas stuk gegaan. Nouja niet leuk maar nog niet echt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-11-10, 23:11
v1tje v1tje is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 26
Standaard Probleem met terugkrijgen van reparatie

Hallo,

Een vriendin van mij had een iPod touch en die is een tijd geleden helaas stuk gegaan. Nouja niet leuk maar nog niet echt een probleem. Toen ze de iPod gekregen had stond er op het doosje dat hij uit waalwijk kwam. Syncreon. Maar nu ging haar iPod kapot, dus heeft ze hem hier naar toe terug gestuurd. Nu zijn we onderhand 3 maand verder maar heeft nooit wat van de iPod weer gehoord.

Dus mijn vraag, heeft ze wat verkeerd gedaan, verkeerde adres of zo iets. Of ligt het aan hun bedrijf en zijn hun de probleemmakers? Als jullie mij zouden helpen dan maak je me echt heeeel blij.

Jeroen
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-11-10, 23:13
mulderslag mulderslag is offline
• iOS 17.0.2
• iPadOS 13.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Rijssen
Berichten: 199
Standaard

even contact met hun opnemen:

Van Hilststraat 23
5145 RK Waalwijk
0416 711300
  #3  
Oud 23-11-10, 23:44
v1tje v1tje is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 26
Standaard

Ze had al gebeld zou morgen even melden wat ze te horen kreeg.
  #4  
Oud 23-11-10, 23:55
r03n_d's schermafbeelding
r03n_d r03n_d is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 151
Standaard

Volgensmij bel je eerst hun, en plaats je daarna een topic als je er niet uit komt?
Feit is dat niemand ook maar iets weet van deze situatie, en dat je het alleen zelf kan oplossen door te bellen oid. Neem aan dat je hem niet zomaar hebt opgestuurd, maar ook eerst contact met ze hebt gehad. Zoja kan je aan de hand van de reparatie-nummer wellicht beter worden geholpen.
  #5  
Oud 24-11-10, 00:05
v1tje v1tje is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 26
Standaard

Anders maakte ik dit topic niet aan. Ze zijn der niet uitgekomen aan telefoon maar weet het precieze verhaal niet helemaal meer, dus ik wacht even tot morgen dan krijg het complete verhaal.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Proximity sensor probleem na reparatie Wendy342 iPhone algemeen 16 29-04-15 23:51
Mijn ervaring met tot nu toe met 'van Leliveld Services' - iPhone reparatie snverhallen Koopinformatie Nederland 0 01-10-10 23:20
iPhone 3GS reparatie probleem RoPro iPhone algemeen 0 09-08-10 20:43
probleem bij reparatie scherm rodyp iPhone algemeen 12 24-04-10 00:11
Bestelmaar.nl - problemen met reparatie van iPhone Maaike_22 Koopinformatie Nederland 2 15-02-10 11:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:04.