iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   airport express of appel tv (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/78402-airport-express-appel-tv.html)

played 24-11-10 21:28

airport express of appel tv
 
na diversen vragen over airplay moet ik iets nemen wat zal ik doen een airport express kopen of wachten op apple tv 2 en wat is het verschil heb wel even op ze site van apple gekeken. wat ik nog niet snap die airport xpress gaat tocht via Wi-Fi. Op de site staat een ingange voor een internet kabel (of is dat alleen voor het instellen) wie kan me helpen gaat vooral om muziek te streamen

King1987 24-11-10 21:31

 Verplaatst naar: Koopadvies en ervaringen

Het verschil is: de airport express is een Wi-Fi router, waarmee je een draadloosnetwerk kan instellen. Daarmee kan je muziek streamen, geen video.

De Apple TV kan je alles streamen en is multimedia!

gerhard 24-11-10 21:35

Airport Express is een Wi-Fi accesspoint met de mogelijkheid om muziek te streamen. De audio uitgang is zowel analoog als digitaal. Kan verder geen video streamen.

Apple TV2 kan zowel beeld als geluid streamen, wel alleen digitaal. Apple TV is geen accesspoint en hang je in een bestaand netwerk. kan zowel via Wi-Fi als via UTP kabel. Apple TV heeft natuurlijkheid ook de mogelijkheid om een gedeelde iTunes bibliotheek te streamen.

played 24-11-10 21:53

Heb al Wi-Fi in huis dus kan die airport express naast me stereo aansluiten heb gehoord dat Apple tv zo 129 euro gaat kosten dus kan ik beter wachten op Apple tv of toch vrijdag airport express bestellen wat te doen

King1987 24-11-10 21:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door played (Bericht 604998)
Heb al Wi-Fi in huis dus kan die airport express naast me stereo aansluiten heb gehoord dat Apple tv zo 129 euro gaat kosten dus kan ik beter wachten op Apple tv of toch vrijdag airport express bestellen wat te doen

Dat is aan jezelf is het niet! Ligt er aan wat je wilt uitgeven want het verschil is 30 euro ongeveer. (duitsland kost hij 119). Ik zou de aTV doen, die kan veel en veel meer. Vooral omdat je al Wi-Fi hebt :)

played 24-11-10 22:14

Waarneer komt Apple tv in nl ????

haroldv 24-11-10 22:35

Ik heb de atv al een tijdje en sinds de update is het simpelweg fantastisch.
120euro inderdaad, gewoon in duitsland of engeland te koop, taal op de atv is gewoon nederlands...
Met 4.2 kun je vanaf je ipad foto's, films en muziek door een druk op de knop op de ipad over atv sturen, top!

played 24-11-10 22:53

Top maar waarneer in nl.

haroldv 24-11-10 23:40

Q1 is de verwachting

apotheosis 05-03-11 23:49

Ik snap er echt geen jota van van die dingen.

Ik lees; airport express is een Wi-Fi router, waarmee je een draadloosnetwerk kan instellen. Daarmee kan je muziek streamen, geen video.


Mijn probleem is het volgende; ik heb in huis ne router staan die is aangesloten op mijn modem van telenet.
Ik heb in mijn hof en badkamer helaas geen Wi-Fi bereik, er staan teveel muren/deuren in de baan en daardoor dus geene Wi-Fi en de bedoeling is wel dat ik zowel met de laptop als iphone 4 alles kan doen zoals ik altijd doe.

Ik snap dus niet meteen er hier gepost word; geen video?

Nog een router gaan plaatsen dir655 die ik nu heb gaat uiteraard niet en is echt te zot maar wat moet ik dan kopen om Wi-Fi bereik te hebben in mijn hof en badkamer en waar ik zowel met de iphone als laptop via Wi-Fi kan tv kijken (slingbox) en surfen en ga zo maar door?

Mijn excuses maar ik snap er dus echt niks van van die dingen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:47.