iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   Wanneer besteld, wanneer binnen (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/7898-wanneer-besteld-wanneer-binnen.html)

Wi-Fi 29-09-07 08:13

Ok dit verklaart een hoop, ik heb de standaard USPS gekozen en geen priority.
Heb het al eerder gezegd maar goed nisschien voor de overweging van anderen.
Heb nog een pakketje liggen (videokaart voor laptop) en deze is 5 september afgegeven bij het "postkantoor", heb tot de dag van vandaag nog geen wijziging waargenomen in de track en trace en dat is nu 3 weken geleden.
Het kan dus misschien wel even duren als je via USPS stuurt zonder daar prioriteiten aan mee te geven.
Maar heb je geduld voor deze telefoon dan scheelt je dat weer een paar pegels.

swarthur 29-09-07 19:36

Ok, nieuwe USPS informatie:
Into Foreign Customs, September 29, 2007, 10:21 am, NETHERLANDS
Arrived Abroad, September 29, 2007, 10:21 am, NETHERLANDS
International Dispatch, September 27, 2007, 10:33 am, SAN FRANCISCO

Is dus in nederland, tot nu toe alles op schema. Weet iemand hoe lang het nu nog ongeveer kan duren? dagje of 5?

Maurice 29-09-07 19:39

Zoiets ja, mijn pakje heeft nu dezelfde status als die van jou alleen ligt die van mij sinds 26 september bij de douane. Ik hoop dat ik 'm eind van de week kan ontvangen:D

bosi 29-09-07 22:59

IK heb gisteren het pakketje opgehaald bij TNT-inklaringen in Amsterdam Sloterdijk omdat ik niet langer wilde wachten ;)

Dat heeft me wel wat extra gekost omdat het pakketje speciaal uit het proces is gehaald en gecontroleerd ( kosten 95 euro). maar ja je wilt wat he ;)

Mijn tip voor een ieder die nog een iphone wil bestellen in de vs. Laat het niet versturen met USPS maar kies UPS of FEDEX.

Ben in ieder geval wel heel erg tevreden!!

swarthur 29-09-07 23:07

Waarom niet met USPS? omdat het zo lang kan duren?

bosi 29-09-07 23:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door swarthur (Bericht 3135)
Waarom niet met USPS? omdat het zo lang kan duren?

Ja precies.

Kyddil 29-09-07 23:39

Uhm.. mijne kwam in 3 dagen via USPS zonder extra kosten... dus..

bosi 30-09-07 08:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kyddil (Bericht 3137)
Uhm.. mijne kwam in 3 dagen via USPS zonder extra kosten... dus..

Dan heb jij erg mazzel gehad. De meeste ervaringen met USPS zijn niet zo best.

Johannn 01-10-07 20:07

Wat zijn nou de verschillen tussen priority en express mail, van USPS??

En wat de ongevere verzendtijden..?

djenss 02-10-07 15:37

22/09 verstuurd uit NYC met USPS
02/10 nog niks :-(

(kan hem ook niet tracken, vriendje in US is bonnetje kwijt!)

M-To-D-I 02-10-07 16:09

Dat is naar djenss, volgende keer ups? :p

Maurice 02-10-07 16:14

Yes, GOED NIEUWS :D

Op de USPS is nog niks veranderd maar op de TNT site eindelijk wel (zal wel komen omdat de USPS waarschijnlijk alleen 's avonds geupdate wordt, staat op die site)

Op de TNT site staat:

Citaat:

Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 02-10-2007 Zwolle-Nipkowstr, intern transport pakketten
Dit betekend:

Citaat:

De zending is elektronisch voorgemeld aan TNT Post (bijvoorbeeld via het programma IT Pakket), maar dezelfde dag niet bij TNT Post aangeboden ter verzending, en derhalve niet aangetroffen.
Oftewel, hij zal vast nog wel bij de douane liggen maar volgens mij is die er al wel uit, dus moet die nu nog naar de TNT verzonden worden en zal die daarna naar mij verzonden worden :D

Ik ga ff bellen met de TNT voor meer uitleg

Edit: Noh fijn, zou ik wellicht nog een week moeten wachten :p Maar het zou ook zomaar binnen een paar daagjes binnen kunnen komen, beetje onduidelijk dus...

Nilles 02-10-07 16:14

KOELN (COLOGNE),
DE 02/10/2007 3:40 's middags IN TRANSIT
PHILADELPHIA,
PA, US 02/10/2007 9:39 's morgens VERTREKSCAN

Ik neem aan dat ie al in Duitsland is dus... nog 1 dag? 2 misschien?? waaah nog ff

M-To-D-I 02-10-07 16:23

Uhm.. mensen. Wat hoort er te staan bij de ups tracker 'shipped to'? Er staat nu:
Shipped To: SANTPOORT NOORD, NL

Volgens mij is dit wel goed, maar als mijn adres er hoort te staan dan is het wel vreemd. Ik ben een beetje bezorgd :p

Nilles 02-10-07 16:25

Ja bij mij staat er Maastricht terwijl het naar Geleen moet.
Maar het kan misschien zo zijn dat Ellen het per ongeluk naar mijn werk stuurt. (dit adres staat onder aan mijn mails, maar heb mijn thuisadres wel 2 keer doorgegeven)

M-To-D-I 02-10-07 16:29

Dan denk ik dat het via daar naar ons wordt gestuurt! Ik denk wel dat Ellen slim genoeg is om er het juiste adres op te zetten :p

Nilles 02-10-07 16:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door M-To-D-I (Bericht 3750)
Dan denk ik dat het via daar naar ons wordt gestuurt! Ik denk wel dat Ellen slim genoeg is om er het juiste adres op te zetten :p

Niet dus.
Kreeg net een mailtje met de mededeling dat ze er per ongeluk het verkeerde adres op heeft gezet.

Ik heb gevraagd of zij het nog kan veranderen of dat het nu via het werk bezorgd wordt. En of ze de bedrijfsnaam er ook op heeft gezet omdat het anders dus nooit aan gaat komen op een bedrijvencomplex.

Nilles 02-10-07 16:38

Net met UPS gebeld.
Het pakketje zou morgen aankomen maar de bedrijfsnaam stond er niet bij, hopelijk probeert de chaffeur het wel te vinden.
Anders maar een briefje voor de chauffeur bij de slagboom achterlaten :)
En als de bezorging zou mislukken kan ik morgen bellen om het adres aan te passen.

M-To-D-I 02-10-07 18:21

Je kreeg die mededeling zomaar van Ellen? Ik hoop namelijk niet dat mijn pakketje echt naar de shipped to bestemming gaat als eindbestemming o_o

Nilles 02-10-07 18:25

Ik had Ellen gemaild naar welk adres het gestuurd was aangezien er bij mij Maastricht stond.
Daarna zei ze dat ze het per ongeluk naar maastricht gestuurd had.

Vlakvoor haar mailtje had ik naar UPS gebeld.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:57.