Wanneer besteld, wanneer binnen discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Waarom niet met USPS? omdat het zo lang kan duren?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Waarom niet met USPS? omdat het zo lang kan duren?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Uhm.. mijne kwam in 3 dagen via USPS zonder extra kosten... dus..
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Wat zijn nou de verschillen tussen priority en express mail, van USPS??
En wat de ongevere verzendtijden..? |
|
|||
|
|||
22/09 verstuurd uit NYC met USPS
02/10 nog niks :-( (kan hem ook niet tracken, vriendje in US is bonnetje kwijt!) |
|
||||
|
||||
Dat is naar djenss, volgende keer ups?
|
|
||||
|
||||
Yes, GOED NIEUWS
Op de USPS is nog niks veranderd maar op de TNT site eindelijk wel (zal wel komen omdat de USPS waarschijnlijk alleen 's avonds geupdate wordt, staat op die site) Op de TNT site staat: Citaat:
Citaat:
Ik ga ff bellen met de TNT voor meer uitleg Edit: Noh fijn, zou ik wellicht nog een week moeten wachten Maar het zou ook zomaar binnen een paar daagjes binnen kunnen komen, beetje onduidelijk dus...
Laatst gewijzigd door Maurice; 02-10-07 om 17:22. |
|
|||
|
|||
KOELN (COLOGNE),
DE 02/10/2007 3:40 's middags IN TRANSIT PHILADELPHIA, PA, US 02/10/2007 9:39 's morgens VERTREKSCAN Ik neem aan dat ie al in Duitsland is dus... nog 1 dag? 2 misschien?? waaah nog ff |
|
||||
|
||||
Uhm.. mensen. Wat hoort er te staan bij de ups tracker 'shipped to'? Er staat nu:
Shipped To: SANTPOORT NOORD, NL Volgens mij is dit wel goed, maar als mijn adres er hoort te staan dan is het wel vreemd. Ik ben een beetje bezorgd |
|
|||
|
|||
Ja bij mij staat er Maastricht terwijl het naar Geleen moet.
Maar het kan misschien zo zijn dat Ellen het per ongeluk naar mijn werk stuurt. (dit adres staat onder aan mijn mails, maar heb mijn thuisadres wel 2 keer doorgegeven) |
|
||||
|
||||
Dan denk ik dat het via daar naar ons wordt gestuurt! Ik denk wel dat Ellen slim genoeg is om er het juiste adres op te zetten
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Kreeg net een mailtje met de mededeling dat ze er per ongeluk het verkeerde adres op heeft gezet. Ik heb gevraagd of zij het nog kan veranderen of dat het nu via het werk bezorgd wordt. En of ze de bedrijfsnaam er ook op heeft gezet omdat het anders dus nooit aan gaat komen op een bedrijvencomplex. |
|
|||
|
|||
Net met UPS gebeld.
Het pakketje zou morgen aankomen maar de bedrijfsnaam stond er niet bij, hopelijk probeert de chaffeur het wel te vinden. Anders maar een briefje voor de chauffeur bij de slagboom achterlaten En als de bezorging zou mislukken kan ik morgen bellen om het adres aan te passen. |
|
||||
|
||||
Je kreeg die mededeling zomaar van Ellen? Ik hoop namelijk niet dat mijn pakketje echt naar de shipped to bestemming gaat als eindbestemming o_o
|
|
|||
|
|||
Ik had Ellen gemaild naar welk adres het gestuurd was aangezien er bij mij Maastricht stond.
Daarna zei ze dat ze het per ongeluk naar maastricht gestuurd had. Vlakvoor haar mailtje had ik naar UPS gebeld. |
|
||||
|
||||
Okej, voor de zekerheid heb ik ook maar een mailtje gestuurt.
|
|
|||
|
|||
Het kwam bij mij omdat onder aan mijn mails het adres van mijn werk staat.
Ze heeft nog een keer specifiek gevraagd of het naar dat adres moet (toen heb ik nogmaals mijn prive adres gestuurd). Toch heeft ze per ongeluk het verkeerde adres op het pakketje gezet. Als ze maar 1 adres van je kan hebben dan zal het wel in orde zijn. |
|
||||
|
||||
Tjah, ik hoop het. Nu heb ik in ieder geval zekerheid als ze terugmailt. Want het gaat toch om een aardig bedrag dat je betaalt. Anyway het komt wel goed zo. Ik heb mijn 8 gig iphone hoogstens overmorgen in huis. Ik kan niet wachten!
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
wanneer krijg je herinnering factuur binnen? | laura87 | Odido (T-Mobile) | 2 | 04-11-08 18:40 |
Wanneer gejailbreakt? | RHCPeter | iPhone algemeen | 4 | 10-06-08 17:54 |
Wanneer binnen! | Tim070 | Koopinformatie Nederland | 2 | 20-03-08 22:28 |
Wanneer Wi-Fi, wanneer GRPS | forum.bericht | Wi-Fi | 2 | 18-02-08 22:59 |
|
|