iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   Abbonement afsluiten Iphone 3GS of 4 (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/82276-abbonement-afsluiten-iphone-3gs-4-a.html)

Mythereal 13-01-11 11:26

Abbonement afsluiten Iphone 3GS of 4
 
Hallo!,

Ik zit er een tijdje over te denken om een abbonement af te sluiten.
Nu heb ik besloten om het te doen maar zit nog met de vraag.
Iphone 3gs of iphone 4.

Ik hoorde wat verhalen dat de iphone 4 wat tegen zou vallen, sinds ik er naar mijn mening best veel voor moet bijbetalen.

Iphone 3GS - 18 euro bijbetaling
Iphone 4 - 119 euro bijbetaling

Ik weet niet of dit het wel waard is sinds alle iphone's dezelfde apps draaien en het alleen wat trager mocht zijn.

Ben benieuwd naar jullie meningen.

Alvast bedankt


Mvg
Mike

pinokkia 14-01-11 13:10

Ik heb zowel de iphone 3GS als de iphone 4 in mijn bezit. Ik moet eerlijk toegeven dat beide modellen mij bevallen. Alleen geeft mij de voorkeur voor de iphone 4, omdat

1: Heldere en scherpere scherm
2: Front camara heeft
3: Is qua navigatie sneller

Maar de iphone 4 heeft 1 groot nadeel (persoonlijk dan): Het bestaat uit zijn geheel uit glas en dus kwetsbaarder dan de iphone 3GS van hard plastic. (meen ik dat het plastic is)

Mythereal 14-01-11 13:15

Ik denk dat ik dan toch voor de 3GS ga.
:D

iWiefring 14-01-11 13:42

Alleen bij de 3Gs heb je de kans dat er in het midden onderin de telefoon bij de connector een scheurtje in het plastic oid terecht komt. Ik denk dat je zeer goed moet nadenken over je keuze.

Onyx 14-01-11 13:56

Als je echt bang bent voor het glas dan zijn er hier op het forum al meerdere mooie (zwart) metalen achterkantjes voorbij gekomen.
Best betaalbaar ook!

Persoonlijk zou ik zeker voor de iPhone 4 gaan, mede door de hierboven al genoemde scherpe Retina display en de snelheid.

Succes met dit luxeprobleem :D:D

sted 14-01-11 14:15

Altijd voor de 4 gaan, ik heb ze allebij maar de iphone 4 is toch echt wel fijner hoor, beter beeld, betere camera, flitser, frontcamera en als achterkant is veel meer krasbestendig en mocht je deze toch willen vervangen dan is dat veel goedkoper en zelf te doen 2minuten werk en bij de 3gs 1,5 uur met de kans dat je hem verder vernield. succes met de keuze.

Taknuti 14-01-11 14:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Onyx (Bericht 627816)
Als je echt bang bent voor het glas dan zijn er hier op het forum al meerdere mooie (zwart) metalen achterkantjes voorbij gekomen.
Best betaalbaar ook!

Of gewoon simpelweg een hoesje, dan is ook de voorkant wat meer beschermd.

Ik zou voor de 4 gaan. Het is, met twee jaar abonnement waarschijnlijk, toch een hele investering en het zou toch jammer zijn als je over een half jaar dingen begint te missen. Het Retina-display is echt veel mooier dan het standaard-scherm en daarnaast heeft de 4 ook meer geheugen en een snellere CPU.
Tot slot, meestal is de 3Gs die je nu kunt kopen het 8 GB model dus een deel van de meerprijs van de 16 GB iPhone 4 gaat daar al in zitten. En als je je iPhone ook als mp3speler en/of fototoestel wilt inzitten ga je dat na een tijdje ook wel merken.

Kortom, als je toch veel geld uitgeeft aan een telefoon, geef dan ook dat beetje extra uit aan de beste optie :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:36.