//

Abbonement afsluiten Iphone 3GS of 4

Abbonement afsluiten Iphone 3GS of 4 discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo!, Ik zit er een tijdje over te denken om een abbonement af te sluiten. Nu heb ik besloten om het te doen maar zit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-01-11, 12:26
Mythereal Mythereal is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 4
Question Abbonement afsluiten Iphone 3GS of 4

Hallo!,

Ik zit er een tijdje over te denken om een abbonement af te sluiten.
Nu heb ik besloten om het te doen maar zit nog met de vraag.
Iphone 3gs of iphone 4.

Ik hoorde wat verhalen dat de iphone 4 wat tegen zou vallen, sinds ik er naar mijn mening best veel voor moet bijbetalen.

Iphone 3GS - 18 euro bijbetaling
Iphone 4 - 119 euro bijbetaling

Ik weet niet of dit het wel waard is sinds alle iphone's dezelfde apps draaien en het alleen wat trager mocht zijn.

Ben benieuwd naar jullie meningen.

Alvast bedankt


Mvg
Mike
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-01-11, 14:10
pinokkia pinokkia is offline
• iOS 8.1.2
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 303
Standaard

Ik heb zowel de iphone 3GS als de iphone 4 in mijn bezit. Ik moet eerlijk toegeven dat beide modellen mij bevallen. Alleen geeft mij de voorkeur voor de iphone 4, omdat

1: Heldere en scherpere scherm
2: Front camara heeft
3: Is qua navigatie sneller

Maar de iphone 4 heeft 1 groot nadeel (persoonlijk dan): Het bestaat uit zijn geheel uit glas en dus kwetsbaarder dan de iphone 3GS van hard plastic. (meen ik dat het plastic is)
  #3  
Oud 14-01-11, 14:15
Mythereal Mythereal is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 4
Standaard

Ik denk dat ik dan toch voor de 3GS ga.
  #4  
Oud 14-01-11, 14:42
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Alleen bij de 3Gs heb je de kans dat er in het midden onderin de telefoon bij de connector een scheurtje in het plastic oid terecht komt. Ik denk dat je zeer goed moet nadenken over je keuze.
__________________
"Nothing will ever end war unless the people themselves refuse to go to war." -Albert Einstein
  #5  
Oud 14-01-11, 14:56
Onyx Onyx is offline
• iOS 13.1.1
• iPadOS 13.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 326
Standaard

Als je echt bang bent voor het glas dan zijn er hier op het forum al meerdere mooie (zwart) metalen achterkantjes voorbij gekomen.
Best betaalbaar ook!

Persoonlijk zou ik zeker voor de iPhone 4 gaan, mede door de hierboven al genoemde scherpe Retina display en de snelheid.

Succes met dit luxeprobleem
  #6  
Oud 14-01-11, 15:15
sted sted is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 11
Standaard

Altijd voor de 4 gaan, ik heb ze allebij maar de iphone 4 is toch echt wel fijner hoor, beter beeld, betere camera, flitser, frontcamera en als achterkant is veel meer krasbestendig en mocht je deze toch willen vervangen dan is dat veel goedkoper en zelf te doen 2minuten werk en bij de 3gs 1,5 uur met de kans dat je hem verder vernield. succes met de keuze.
  #7  
Oud 14-01-11, 15:16
Taknuti Taknuti is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Onyx Bekijk bericht
Als je echt bang bent voor het glas dan zijn er hier op het forum al meerdere mooie (zwart) metalen achterkantjes voorbij gekomen.
Best betaalbaar ook!
Of gewoon simpelweg een hoesje, dan is ook de voorkant wat meer beschermd.

Ik zou voor de 4 gaan. Het is, met twee jaar abonnement waarschijnlijk, toch een hele investering en het zou toch jammer zijn als je over een half jaar dingen begint te missen. Het Retina-display is echt veel mooier dan het standaard-scherm en daarnaast heeft de 4 ook meer geheugen en een snellere CPU.
Tot slot, meestal is de 3Gs die je nu kunt kopen het 8 GB model dus een deel van de meerprijs van de 16 GB iPhone 4 gaat daar al in zitten. En als je je iPhone ook als mp3speler en/of fototoestel wilt inzitten ga je dat na een tijdje ook wel merken.

Kortom, als je toch veel geld uitgeeft aan een telefoon, geef dan ook dat beetje extra uit aan de beste optie
__________________
http://www.taknuti.com
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone T-mobile abbonement afsluiten(17 jaar oud) toestemming ouders? beenie23 Odido (T-Mobile) 8 22-12-16 17:13
iPhone 4 UK verzekering afsluiten Guest-20151113171500 iPhone algemeen 2 23-09-10 14:52
Internet afsluiten op iPhone? FlorisV Odido (T-Mobile) 1 17-08-10 14:23
Abbonement afsluiten thirs. Odido (T-Mobile) 11 25-05-10 18:26
Iphone computer laten afsluiten prakkie87 iPhone algemeen 3 03-01-10 12:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:42.