//

Belsimpel ervaringen Gratis iPhone4

Belsimpel ervaringen Gratis iPhone4 discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) zijn er meerdere mensen die afgelopen periode zakelijk abonnement hebben afgesloten bij belsimpel.nl? ik heb er 2 besteld op 21 dec en heb vervolgens orderbevestiging ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-01-11, 08:53
bunqueejump bunqueejump is offline
• iOS 13.1.3
• 8.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 84
Standaard Belsimpel ervaringen Gratis iPhone4

zijn er meerdere mensen die afgelopen periode zakelijk abonnement hebben afgesloten bij belsimpel.nl?

ik heb er 2 besteld op 21 dec en heb vervolgens orderbevestiging gekregen, toch heb ik vervolgens meerdere malen gemaild wanneer ik mijn order kan verwachten, vanwege drukte kon het wel even duren. Nu 2 dagen terug heb ik weer gemaild en reply kreeg ik gisteren, men zegt dat KPN de actie heeft teruggetrokken dus is niet meer leverbaar, of order wordt geannuleerd of ik betaal €100,- per toestel. De actie zou moeten lopen tot 1 januari 2011. Op hun website staat nog steeds GRATIS, maar als je nu op <Meer Info> klikt staat er opeens onderaan € 100,- voor het toestel. Beetje misleiden vind ik.

Kan zo'n bedrijf nu hieronderuit komen nu er een orderbevestiging voorhanden is? ervaringen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-01-11, 09:14
Onyx Onyx is offline
• iOS 13.1.1
• iPadOS 13.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 326
Standaard

Ervaringen met dit soort specifieke acties zullen moeilijk worden vrees ik.
Lijkt me een mooi gevalletje voor een advocaat, immers, jullie hebben een contract afgesloten waar zij zich vervolgens niet aan houden.
Overmacht (kpn levert niet) is vervelend maar vooral voor BelSimpel.
Ze zullen met jou een nette oplossing moeten verzinnen.
Hoe ze het zelf regelen met kpn is hun probleem (lijkt mij dan he )
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 via Belsimpel.nl ugene Koopinformatie Nederland 764 29-11-10 13:37
Gratis tethering app voor iOS4/iPhone4 partyfart Jailbreak apps en thema's 38 05-11-10 23:25
iPhone 4 via BelSimpel.nl iPhone4Robin Koopinformatie Nederland 2 24-08-10 17:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:24.