//

charges..

charges.. discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, ik had echt geen idee onder welk topic dit berichtje moest.. dus deed ik hem maar hier.: als je op bijv. ebay een iphone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-01-11, 06:57
brammerderambam brammerderambam is offline
 
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Leeuwarden
Berichten: 22
Question charges..

Hey, ik had echt geen idee onder welk topic dit berichtje moest.. dus deed ik hem maar hier.: als je op bijv. ebay een iphone koopt dan staat er bij veel :
International Buyers Are Responsible For Any
Fees Their Country Charges!!!!!!


maar zijn er ook fees als je van amerika naar nederland transporteerd?

Alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-01-11, 08:40
jojo3436 jojo3436 is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 51
Standaard

De Charges die ze bedoelen zijn o.a. invoerrechtn en BTW. Als je geluk hebt wordt je pakket niet gecontroleerd door de douane bij binnenkomst in Nederland. Als het wel wordt gecontroleerd kan je een extra rekening verwachten. BTW is 19%, invoerrechten weet ik niet. Op de site van de belastingdienst of de douane kan je alle info vinden. Dit geldt in ieder geval voor invoer vanuit alle landen buiten de Europese Unie. Daarbinnen is er vrij handelsverkeer.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:23.