//

Nu een nieuwe Iphone 4 of niet?

Nu een nieuwe Iphone 4 of niet? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik heb jullie advies nodig. 1 maart loopt mijn huidige contract bij T-mobile af, en ik zou mijn huidige toestel (oude Nokia) graag ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 27-01-11, 10:00
mverkerk mverkerk is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1
Standaard Nu een nieuwe Iphone 4 of niet?

Beste mensen,

Ik heb jullie advies nodig.
1 maart loopt mijn huidige contract bij T-mobile af, en ik zou mijn huidige toestel (oude Nokia) graag vervangen door een Iphone 4 met bijbehorend Iphone abonnement.
Mijn bedoeling is een 1 jaar contract te nemen, en dan mijn gespaarde T-mobile punten inwisselen voor korting op het toestel.
Echter vraag ik me nu af of ik hier verstandig aan doe, met (waarschijnlijk) de Iphone 5 op komst deze zomer?
Ik zou natuurlijk maar 1 jaar aan een Iphone 4 abonnement vastzitten, maar toch heb ik liever meteen een Iphone 5 als ik toch overstap.
Tips en advies meer dan welkom!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-01-11, 10:25
joblamie's schermafbeelding
joblamie joblamie is offline
• iOS 8.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Alphen aan den Rijn
Berichten: 236
Standaard

Als je een half jaar geduld kan opbrengen zou ik wachten op de iPhone 5. Wil je al lekker een nieuwe telefoon dan neem je toch gewoon de iPhone 4, dan kun je in februari 2012 alsnog de iPhone 5 halen.
  #3  
Oud 30-01-11, 15:55
Suriboy777 Suriboy777 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 340
Standaard

Je zou het volgende kunnen doen:
*) gewoon wachten tot de i5 uit is en dan je abo verlengen?
*) 2ehands een 4 scoren en gaan met die handel.
*) weet niet zeker: kijk of je een i-abonnement alvast kan nemen en zodra de i5 er is dat ze je dan die leveren. Indien mogelijk, dan voorkom je dat je vanaf maart de volle pond betaalt voor je minuten. i.e. betalen zonder dat je je toestel subsidieert.
  #4  
Oud 13-02-11, 17:10
Ciedric Ciedric is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Onder de rook van Den Haag
Berichten: 19
Standaard

Ach er zijn toch altijd problemen met de leveringen. De VS gaat standaard voor en als hij eenmaal in NL is dan kan je als nog wachten tot september/oktober.

Ik zeg iPhone 4 en tegen die tijd dat de volgende iPhone uit is lekker die nemen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ik wil een nieuwe Iphone 4 kopen?? maar is dit een goed idee?? stephaniesmeers Koopinformatie Nederland 7 11-04-11 18:50
Heb ik een nieuwe iPhone 4??? Shorty007 Archief 9 02-10-10 19:14
De oplossing voor een nieuwe IPhone 3G! Common.Sense Koopinformatie Nederland 4 11-06-08 22:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:14.