//

iphone 4 kopen voor superprijs

iphone 4 kopen voor superprijs discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Pierreantillen Dat moet een chinese iphone4 zijn. Kan je voor 50 $ kopen. Op ebay us kan je de goedkoopste factory ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 14-02-11, 09:19
Onyx Onyx is offline
• iOS 13.1.1
• iPadOS 13.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 326
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pierreantillen Bekijk bericht
Dat moet een chinese iphone4 zijn. Kan je voor 50 $ kopen. Op ebay us kan je de goedkoopste factory unlocked 32 gb voor 800$ kopen. Knappe vent die ze goedkoper kan krijgen. Volgens mij zit er een luchtje aan of zijn ze van de vrachtwagen gevallen.
Nou, ik denk dat er zoals zovaak na betaling helemaal geen telefoon word geleverd, met of zondervrachtwagenluchtje
En kan je 'm wel in een stil straatje ophalen dan zou ik inderdaad eerst mijn geld in de sauto laten liggen, scheelt weer een overval.

P.s: gezien ts niet meer reageert zit die nog steeds te wachten (zoals voorspelt) vrees ik..
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 14-02-11, 17:50
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

//Topic verplaatst
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Deze externe batterij voor de iPhone 4, waard om te kopen? ddfrry Koopinformatie Nederland 3 28-12-10 15:43
Windows: Song kopen voor iPhone en iPOD Touch Monoceros iTunes 1 22-11-10 13:27
Welke Abonnement kopen voor simlock vrije iphone 3G ? roffaboy58 Koopinformatie Nederland 8 16-01-10 10:16
Iphone 3G 16 GB kopen uit Zwitserland voor 341 euro. dreesensm Koopinformatie Rest Europa 16 19-11-08 21:05
Overwegen nieuwe iPhone kopen: Voor- en nadelen. Ult!mat3 Archief 4 20-05-08 11:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:51.