//

iPhone 3G Glas Vervangen - Barpa.com

iPhone 3G Glas Vervangen - Barpa.com discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allen, Ik weet dat veel mensen het probleem van het gebroken iPhone scherm hebben. Ik zit er aan te denken om het zelf te ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-02-11, 17:43
Gamekings Gamekings is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 15
Standaard iPhone 3G Glas Vervangen - Barpa.com

Hallo allen,

Ik weet dat veel mensen het probleem van het gebroken iPhone scherm hebben. Ik zit er aan te denken om het zelf te doen en mijn onderdelen bij Brapa.com te kopen omdat deze veruit het goedkoopst is. Voor 25 euro heb je iPhone 3G opening tools + glass/digitizer incl. verzendkosten. Nou kan ik het ook laten doen voor 50 euro. Mijn vraag is, heeft iemand ervaring met Brapa.com en/of een (beter) alternatief voor ongeveer dezelfde ( of goedkopere) prijs ? En zouden jullie adviseren toch beter om het te laten doen ? Ik vind het wel leuk om zelf te doen alleen er is natuurlijk altijd een kans dat het fout gaat. Terwijl zo'n winkel daar garant voor staat.

Bijvoorbaat dank
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
glas vervangen brapa



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Front glas vervangen iPhone 4 ? BigG iPhone algemeen 13 01-02-14 12:57
Iphone 3g, problemen na vervangen glas. arjan123 iPhone algemeen 7 26-05-11 00:41
Iphone scherm ENKEL GLAS vervangen! segers909 iPhone algemeen 23 14-02-11 04:07
Geen beeld na het glas te vervangen ProGunNL iPhone algemeen 2 09-01-10 13:09
ALLEEN Glas iphone vervangen ?? dj_joske iPhone algemeen 9 09-05-09 23:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:23.