iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   iphone imitatie?? (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/8658-iphone-imitatie.html)

ibow23 03-03-08 16:42

iphone imitatie??
 
Ik heb een telefoonwinkel in de buurt, die de iphone aanbiedt voor een hele lage prijs. Als ik een T-mobile Relax 250 (1jaar) neem, hoef ik maar 250€ te betalen. het is wel Nederlands, alleen weet ik niet welke versie 't is. K wil 't graag aanschaffen maar heb van sommige mensen gehoord dat 't een IMITATIE kan zijn,, mijn vraag is, of er zoiets kan zijn, en hoe ik erachter kan komen of het een imitatie is of een echte Iphone.:confused: ALVAst bedankt:)

Grample 03-03-08 16:43

Met abonnement kan het best zijn dat je 250 euro bij moet betalen. Het hoeft dus geen IMITATIE te zijn.

ibow23 03-03-08 18:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Grample (Bericht 75805)
Met abonnement kan het best zijn dat je 250 euro bij moet betalen. Het hoeft dus geen IMITATIE te zijn.

maar hier gaat het om een 1 jarig abo, en relatief goedkope maandlasten. terwijl ik op internet minimaal 400€, 450€ kwijt ben met dezelfde opties. ? is er geen kenmerk of dergelijke waaraan ik het echtheid kan zien??, want ik heb bij T-For telecom hierover om advies gevraagd, en daar hoorde ik dat het zeker een imitatie was, en dat er in NEdereland de meerdeheid van de iphone's imitaties zijn:S geloofde het niet helemaal mrjaa:confused:

Stiruam 03-03-08 18:11

Vraag gewoon ff aan de verkoper, en als hij echt op de iPhone lijkt dan is het zoiezo een echte... Namaak dingen verschillen zoiezo heel erg met de echte...

Greetz, Stiruam

ibow23 03-03-08 18:14

oke:D,, en nog iets,, is het gunstiger om een amerikaanse iphone aan te schaffen, of eentje van de europese landen?

Stiruam 03-03-08 18:41

Hmm maakt niet uit alleen met een amerikaanse ben je goedkoper uit denk ik :p

Greetz, Stiruam

ibow23 03-03-08 18:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stiruam (Bericht 75923)
Hmm maakt niet uit alleen met een amerikaanse ben je goedkoper uit denk ik :p

Greetz, Stiruam

dus het unlocken etc.. zal geen probleem worden met de europese iphone?:o

Stiruam 03-03-08 18:43

Nope de franse kan zelfs officeel geunlocked worden :p Maar dan moet je daarvoor ff in de wiki kijken :p k heb er niet echt naar gekeken :p

Greetz, Stiruam

jeekes 03-03-08 18:46

kijk ff bij de clones en killers op dit topic (en ff op googlen)
als de "iphone" die je koopt er zo uitziet, koop em dan niet ;)
het verschil is bijna altijd merkbaar...

z3mrunner 01-06-08 14:48

Mensen. sorry als ik niet goed gezocht heb maar hoe kan ik zien dat een echte Iphone in handen heb i.p.v. een cloon?

Drinkyoghurt 01-06-08 14:54

Echte Iphone is meestal veel dunner, bevat een iphone logo aan de achterkant die gepolijst is en een serienummer onderaan de achterkant bij het aluminium deel. Aan de onderkant heeft het 2 geporfereerde kanten voor speaker en microfoon, en een dock connector. Een echte iPhone heeft geen verwisselbare accu, en de simkaart gaat er via de bovenkant in.

verder goed naar de plaatjes kijken, zie je het vanzelf ;)

z3mrunner 01-06-08 14:58

He, thanks. Daar heb ik wat aan want via de plaatjes is het lastig. Ik zie dat er clonen zijn die gewoon met het apple logo starten. Niet normaal dat dit zomaar kan.

soCool 01-06-08 20:31

Volgens je profiel gegevens heb je al een iPhone, hoe zou je dan niet het verschil herkennen?

z3mrunner 01-06-08 21:31

Ik begrijp je reactie. Ik heb een Iphone voor mijn zoon in Wenen gekocht. Hij zit nu in Tjechie dus ik heb de telefoon niet bij de hand maar door dit forum ben ik wel een beetje besmet geraakt. Wil er zelf ook een kopen Marktplaats? Zelf importeren uit de USA? Ik weet nog niet wat het beste is maar zag op marktplaats dat er ook diverse clonen worden aangeboden. Gelukkig heb ik (per ongeluk) wel een echte gekocht voor mijn zoon (geloof ik).

bdb 02-06-08 16:03

kan iemand bij ook zeggen wat voor nieuws er dan op 9 juni kan komen? word er dan een bij eenkomst van apple geregelt? met nieuws over de Iphone?:D

Nikooos 02-06-08 16:10

gerucht gaat dat dan de nieuwe iphone wordt aangekondigt.

z3mrunner 02-06-08 16:36

Verwachten we dat de huidige modellen dan gaan dalen in prijs of gaat het nog maanden duren voordat zo'n nieuw model op de markt komt? Ik ken de timeline niet van Apple annonceringen tot daadwerkelijke levering.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door psychonikeo (Bericht 121001)
gerucht gaat dat dan de nieuwe iphone wordt aangekondigt.


Stiruam 02-06-08 19:11

Gerucht Gerucht? :p Lijkt me logisch met het uitgeven van demo models aan grote accesoire bedrijven :p

Greetz, Stiruam


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:10.