iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   iPad zonder kassabon, garantie? (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/89016-ipad-zonder-kassabon-garantie.html)

Mark1972 13-04-11 13:26

iPad zonder kassabon, garantie?
 
Ik heb een iPad 16Gb gekregen na het volgen van een cursus. Alleen hier is geen kassabon bijgeleverd. Hoe zit het met de garantie?

apotheosis 15-04-11 17:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mark1972 (Bericht 663522)
Ik heb een iPad 16Gb gekregen na het volgen van een cursus. Alleen hier is geen kassabon bijgeleverd. Hoe zit het met de garantie?

Wat denk je nu zelf? Geen garantie bewijs is geen garantie op de ipad, als er wat fouts aan is zal je deze wel kunnen laten herstellen maar zal je mogen dokken, kan je al evengoed bijna een nieuwe gaan kopen.
Maar je hebt alvast geluk je deze gratis hebt gekregen, dat is toch al veel waard vind ik ;).
Ik vind het wel bizar je daar geen garantie bewijs van mee hebt gekregen, moest ik van u zijn ik zou daar naar vragen hoor zodat ze u een bewijs meegeven in het geval dat, als je een ipad koopt ongeacht wie dan zou daar altijd toch een bewijs moeten bijzitten?
De persoon of instantie die u die ipad heeft gegeven zou ik toch eens aan de tand voelen en om dat garantie bewijs vragen,

Mark1972 15-04-11 17:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 664540)
Wat denk je nu zelf? Geen garantie bewijs is geen garantie op de ipad, als er wat fouts aan is zal je deze wel kunnen laten herstellen maar zal je mogen dokken, kan je al evengoed bijna een nieuwe gaan kopen.
Maar je hebt alvast geluk je deze gratis hebt gekregen, dat is toch al veel waard vind ik ;).
Ik vind het wel bizar je daar geen garantie bewijs van mee hebt gekregen, moest ik van u zijn ik zou daar naar vragen hoor zodat ze u een bewijs meegeven in het geval dat, als je een ipad koopt ongeacht wie dan zou daar altijd toch een bewijs moeten bijzitten?
De persoon of instantie die u die ipad heeft gegeven zou ik toch eens aan de tand voelen en om dat garantie bewijs vragen,

Je hebt geen kassabon nodig. Ik heb zelf even een Apple Reseller gebeld.
Alles gaat via de serienummer. Dus geen probleem zonder kassabon.

apotheosis 15-04-11 19:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mark1972 (Bericht 664575)
Je hebt geen kassabon nodig. Ik heb zelf even een Apple Reseller gebeld.
Alles gaat via de serienummer. Dus geen probleem zonder kassabon.

Ach oke, voila, ik heb alweer wat bijgeleerd se ;p.
Mijn excuses voor de foute info, ik was ervan overtuigd je toch een kassabon moest hebben maar nu valt mijnen euro en je hebt gelijk.

lex4545 27-04-11 00:10

Controleert apple bij registratie ook of iets gestolen is?
Er zijn er nogal wat die adverteren met nieuwe/jonge apple spullen waar dan geen bon bij zit.

khalid 04-05-11 21:41

Reseller?
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mark1972 (Bericht 664575)
Je hebt geen kassabon nodig. Ik heb zelf even een Apple Reseller gebeld.
Alles gaat via de serienummer. Dus geen probleem zonder kassabon.

Mark, welke reseller heb je gebeld? heb je toevallig een telefoon nummer?
ben wel benieuwd


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:27.