//

iPhone 4 of 5? en wat andere vraagjes...

iPhone 4 of 5? en wat andere vraagjes... discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben op 7 juli eindelijk van mijn abbonement bij KPN af, want de Samsung Omnia begint me nu echt de keel uit te ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-04-11, 16:09
Amdixer Amdixer is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 11
Standaard iPhone 4 of 5? en wat andere vraagjes...

Hallo,

Ik ben op 7 juli eindelijk van mijn abbonement bij KPN af, want de Samsung Omnia begint me nu echt de keel uit te hangen. En ik heb heel lang de iPhone afgezworen omdat ik al een iPod touch heb.

Maar toen bedacht ik me vanmiddag ineens.
Ik zou in theorie nl. mijn iPod Touch 4g 32gb kunnen verkopen voor 200 euro en dan hoef ik zelf nog maar 30 euro bij te hoesten vor de iPhone.

Zoals ik het nu in mn hoofd heb neem ik een iPhone abbonement bij vodafone,
Het 150 abbonnement van 29,95 per maand, dan heb ik daar 500 mb internet bij en betaal ik 229,95 extra voor de telefoon.

Nou vroeg ik me af? Als ik wacht totdat de iPhone 5 word gelanceerd bij vodafone, betaal ik dan ook 229,95 euro extra? (ik weet het, het is nog niet zeker of er een iPhone 5 komt, maar laten we er vanuit gaan van wel)

Want anders zou het nogal stom zijn om NU nog een iPhone 4 te kopen...

Ook vroeg ik mij af of 500 mb internet genoeg is? Ik denk dat ik voornamelijk ga twitteren, msnen en misschien wel pingen met bb messenger(als die app er ooit komt). Dan zullen er soms nog wel wat youtube video's doorheen gaan, als ik me verveel op school ofzo. Verder heb ik thuis gewoon Wi-Fi dus als ik thuis ben verbruik ik niets... Heel misschien wat online gamen, beetje gamecenter synchroniseren, maar daar blijft het wel bij denk ik.

Maar is 500 mb dan genoeg?

m.v.g.

Rogier Colijn
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-04-11, 16:53
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Het 1ste vervelende voor de moment is (als het zou kloppen) dat de iphone 5 later zou uitkomen dan gewoonlijk, in hoeverre dit allemaal klopt is koffiedik kijken.

De iphone 5 zal volgens mij een duidelijke verbetering zijn tegenover de iphone 4, daar ben ik bijna zeker van, een betere en dus snellere proccessor, ik denk ze er ook een 8MP camera gaan insteken enz....

Is het probleem niet dat als je nu in juli een iphone 4 zou kopen je 2jaar vast hangt?
Als je dit persee wil doen dan zou ik toch veel liever meteen het allernieuwste toestel willen aanschaffen (als deze uiteraard uit is). Geduld is een schoone deugd zeggen ze bij ons. . Tja, ik denk als je dus 2j zal vast hangen je er mss wel spijt van zal hebben dat je niet enkele maanden ofzo wat langer hebt gewacht op de allernieuwste iphone.

500MB is voor vele mensen genoeg maar voor mij is dat dikwijls niet genoeg maar dat komt omdat ik tv kijk via edge/3G op de iphone en dat zuipt per uur heel wat data, de meeste mensen hebben dit niet .
Je kan altijd met 500MB beginnen en merk je na enkele weken of maanden dat het toch soms wat krap is of je totaal nie toekomt dan kan je denk ik nog altijd verhogen? Al weet ik niet hoe dat bij jullie in nederland allemaal in zijn werk gaat, in belgie kan je ook al heb je een abo van tarief verhogen en van data verhogen, het enige grote nadeel is je dan terug volledig opnieuw begint aan je 24maanden contract,***** dus.

Mijn raad is; wacht tot de nieuwe iphone uitkomt als je dit met een 2jarig contract zou doen maar anderzijds ben je nog altijd beter af om een iphone te kopen zonder abo, als je wil dan ben je zo vrij als een vogel net zoals mij en kan je ieder jaar opnieuw je iphone verkopen en met een kleine opleg heb je altijd de nieuwste iphone. .
  #3  
Oud 17-04-11, 11:40
Amdixer Amdixer is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 11
Standaard

Danku voor de snelle reactie

Maar nou is mijn vraagje nog niet beantwoord.

Ik betaal nu EXTRA bij het 150 abbonnement ong. 230 euro voor de iPhone 4. Is deze 230 euro hetzelfde als de iPhone 5 net uit is? Of is het dan meer dan 230 euro? (wat ik eigenlijk wil weten is of de iPhone altijd net zo duur blijft of dat hij nu omdat hij inmiddels een jaar oud is, afgeprijsd word?)
  #4  
Oud 17-04-11, 11:45
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amdixer Bekijk bericht
Danku voor de snelle reactie

Maar nou is mijn vraagje nog niet beantwoord.

Ik betaal nu EXTRA bij het 150 abbonnement ong. 230 euro voor de iPhone 4. Is deze 230 euro hetzelfde als de iPhone 5 net uit is? Of is het dan meer dan 230 euro? (wat ik eigenlijk wil weten is of de iPhone altijd net zo duur blijft of dat hij nu omdat hij inmiddels een jaar oud is, afgeprijsd word?)
Dat zijn academische vragen. Hoe kan je nu al de prijs weten van iets dat nog niet bestaat

Of de iPhone 4 afgeprijsd wordt als de nog niet bestaande iPhone 5 uitkomt staat in de sterren geschreven.
  #5  
Oud 17-04-11, 12:40
Amdixer Amdixer is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 11
Standaard

Nee, wat ik bedoel is, de iPhone 4 kost nu 230 euro extra bij dit abbo. Kostte de iPhone 4 vorig jaar juli ook 230 euro bij dit abbo, of was het toen meer omdat hij nieuw was?
  #6  
Oud 17-04-11, 13:48
azt33 azt33 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Zurich, CH
Berichten: 169
Standaard

Ik dacht dat de prijzen min of meer hetzelfde zijn gebleven de afgelopen jaren, misschien dat het €10-20 scheelt. Maar zoals al eerder is vermeld, het blijft koffiedik kijken Ik zou in ieder geval wel wachten.
Vaak hebben de providers ook nog de 'oudere' iPhone te koop voor goedkoop, zoals de 3GS nu nog steeds te koop is.
  #7  
Oud 17-04-11, 14:13
Amdixer Amdixer is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 11
Standaard

ja, maar de 3GS die ze nu verkopen is dat nieuwe budget model van apple, van 8GB, ik wil geen iPhone van 8 gb Ik ben verwend met mn 32 gb op mn ipod touch (ik had vroeger een 8gb ipod touch, 32gb is veeeel handiger )
  #8  
Oud 17-04-11, 18:15
belgiumiphone belgiumiphone is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: België
Berichten: 748
Standaard

De iPhone 4 is wel duurder geworden ten opzichte van de 3GS. De iphone 4 in de 32GB versie kost los €749, de 3GS 32gb kostte €675. Da's dus €75 méér.

Ik vraag me af of Apple het zal aandurven om de iPhone 5 nóg duurder te maken.
  #9  
Oud 17-04-11, 18:49
azt33 azt33 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Zurich, CH
Berichten: 169
Standaard

De iPhone 4 32GB kost los €699 in Nederland. Dat scheelt dus €25.

Ik zou denken dat de volgende model een opslagcapaciteit van 32GB en 64GB krijgt (lees: dat hoop ik!), en dat het budgetmodel dan 16GB zou worden. Ik begrijp dat 8GB weinig is, maar dat is een afweging die je voor jezelf moet maken. Meer geheugen betekent ook een hogere prijs.
  #10  
Oud 18-04-11, 19:22
Amdixer Amdixer is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 11
Standaard

Ok, dankuwel voor de tips

Ik denk dan dat ik toch maar voor de iPhone 4 ga, omdat ik van de iPhone 5 gewoon niet zeker kan zijn dat ik hem voor 230 euro kan krijgen, en ik heb geen zin om straks tegen de verrassing aan te lopen dathij ineens 400 euro extra kost bij dit abbonnement.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Jailbreak en unlock, even wat vraagjes! ChielvanIeperen Jailbreak 5 08-08-10 16:15
bel status en wat andere vraagjes van een beginner tomtom12 iPhone algemeen 2 07-03-10 22:32
Wat vinden andere WM users ervan? jeutie iPhone algemeen 1 25-11-09 00:19
nieuw met de iphone! heb wat vraagjes! Gonster Archief 2 28-01-09 12:46
Mac OS X: Wat valt onder categorie 'andere' bij capaciteit paljasken iTunes 6 13-10-08 10:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:26.