//

Heeft iemand ervaring met cd-media

Heeft iemand ervaring met cd-media discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door borgqueenx ik heb de baas van cd-media op msn, maar geeft geen antwoord op vragen van de wachtrij. Ik denk dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #101  
Oud 19-08-08, 23:11
Goudvis12 Goudvis12 is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 249
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door borgqueenx Bekijk bericht
ik heb de baas van cd-media op msn, maar geeft geen antwoord op vragen van de wachtrij.
Ik denk dat er nog een enorme wachtrij is, en dat je pas over een maand het weer kan proberen hier.
Niemand heeft dus nog iets binnen gekregen.
Ik heb hem ook @ msn, hij geeft geen response geen antwoord op niks,.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #102  
Oud 20-08-08, 16:54
Nupa Nupa is offline
• iOS 2.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 54
Standaard

Had ook mijn iPhone 1.0 hier besteld. Vreselijke winkel, voor je bestelt zijn ze erg aardig en attent, daarna hoor je niks meer van ze. Heb uiteindelijk via het KvK register een nummer weten te bemachtigen en vervolgens mijn geld teruggevorderd.

Moet bekennen dat ze wel eens leveren, tenminste, dat lees ik.. maar het is een ongelooflijk vervelende toestand om iets voor elkaar te krijgen daar.

Absoluut niét wat je zoekt
__________________
Eindelijk weer mét iPhone..
  #103  
Oud 20-08-08, 17:10
Levitas Levitas is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nupa Bekijk bericht
Had ook mijn iPhone 1.0 hier besteld. Vreselijke winkel, voor je bestelt zijn ze erg aardig en attent, daarna hoor je niks meer van ze. Heb uiteindelijk via het KvK register een nummer weten te bemachtigen en vervolgens mijn geld teruggevorderd.

Moet bekennen dat ze wel eens leveren, tenminste, dat lees ik.. maar het is een ongelooflijk vervelende toestand om iets voor elkaar te krijgen daar.

Absoluut niét wat je zoekt
Hier helemaal geen last van gehad met de iPhone 1.0.
Ik heb `m besteld daar, en binnen 3 dagen had ik 'm netjes binnen! (Zonder pakbon of iets dergelijks, dus geen garantie via de winkel)...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Heeft iemand ervaring met deze site? Gerardus106 Koopinformatie Nederland 5 22-01-11 11:19
Heeft iemand ervaring met garantie in buitenland? thongpoon iPhone algemeen 2 27-08-10 10:27
Heeft iemand ervaring met dixcase.com Bastimans1 Koopinformatie Nederland 3 07-08-10 00:26
Heeft iemand ervaring met deze webshop? Burgmans Koopinformatie Nederland 3 26-04-10 17:00
Heeft iemand ervaring met marketshop-online? -kriis Koopinformatie Nederland 11 09-01-08 22:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:50.