//

ipad2-expert

ipad2-expert discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenavond, Heeft iemand "koop"-ervaring met de site iPad2-expert.nl - iPad2-Expert - Uw Online Webwinkel Voor Betaalbare Electronische Artikelen. Daar bieden ze namelijk de iphone4 aan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 29-04-11, 21:51
McIphone McIphone is offline
• iOS 9.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 6
Question ipad2-expert

Goedenavond,

Heeft iemand "koop"-ervaring met de site iPad2-expert.nl - iPad2-Expert - Uw Online Webwinkel Voor Betaalbare Electronische Artikelen. Daar bieden ze namelijk de iphone4 aan voor € 519. Aangezien ik een iphone4 wil kopen leek mij dit wel een aantrekkelijke prijs. Scheelt toch zo'n € 80 dan bij de apple store.

Bij voorbaat dank voor de info!

groet,

Stephan
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-04-11, 23:47
guussabine guussabine is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 1
Standaard

Ik heb ook interesse, maar is deze site te vertrouwen
  #3  
Oud 30-04-11, 10:24
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Ik heb zo mijn twijfels.
De iPad2 is direct beschikbaar, maar komt niet voor in de te bestellen producten .
Wie zegt dat het hier om nieuwe apparaten gaat -als er überhaupt al iets geleverd zou worden?
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #4  
Oud 30-04-11, 15:17
MCNO's schermafbeelding
MCNO MCNO is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 1.211
Standaard

waarom ZOU iemand die Iphones-Ipads op voorraad heeft ze ZOVEEL goedkoper WILLEN aanbieden dan reguliere verkoopkanalen? B.V. 40,-- goedkoper zou ook interessant zijn toch?

Zijn jullie dan echt zo kortzichtig?

Zoek voortaan eens bij de KvK en verder:

https://www.sidn.nl/nc/over-nl/whois/ => oprichting site 28-03-2011
en bij de KvK:

http://www.kvk.nl/handelsregister/zo...T=522461400000

Nog een zusje ook:
http://www.altijd-goedkoper.nl/Webwi.../Over-Ons.html

[cynische mode AAN] mijn advies koop 'm daar! [cynische mode UIT]

Kortom; pas toch op met dit soort goedkope adresjes!

Laatst gewijzigd door MCNO; 30-04-11 om 17:40. Reden: meer info / oplichtings waarschuwing
  #5  
Oud 30-04-11, 15:51
McIphone McIphone is offline
• iOS 9.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 6
Standaard

Als ik echt kortzichtig was dan had ik de iphone daar al besteld! Aangezien ik het op voorhand ook niet vertrouw plaats ik daarom deze vraag!
Wat bedoel je nu met "mijn advies koop 'm daar"!
  #6  
Oud 30-04-11, 17:36
MCNO's schermafbeelding
MCNO MCNO is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 1.211
Standaard

was cynisch bedoeld, maar om te voorkomen dat iemand er in tuint zal ik mijn tekst aanpassen ;-)
  #7  
Oud 20-05-11, 16:38
Lisette47 Lisette47 is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1
Standaard

Met Ipad2-Expert heb ik hele goeie ervaringen. Ze zijn goedkoper omdat de levertijd langer duurt. Ze geven super service, iets dat ik niet altijd kan zeggen van andere leveranciers. Door een probleem met de leverancier duurt de levertijd wat langer dan gebruikelijk. 4 van mijn vrienden hebben daar gekocht en hun goedkopere telefoons op tijd en correct afgeleverd.
Lisette47.
  #8  
Oud 21-05-11, 10:09
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Tja Lisette, het spijt me, maar een eerste post van iemand die zich op de dag van de post hier op het forum voor het eerst registreert, is voor mij geen reden om mijn scepsis tav deze aanbieder te laten varen.
  #9  
Oud 21-05-11, 15:28
Driquez Driquez is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Locatie: Rotterdam
Berichten: 8
Standaard ipad2-expert.nl

J.L. 12 mei 2011 Donderdag een week geleden heb ik op ipad2-expert.nl
besteld en betaald 619 euro. Nadien zijn zij telefonisch niet meer te bereiken alleen een antwoordapp met een vaag bericht. Na herhaaldelijk mailen kwan er een bericht terug dat er vertraging zou zijn met de levering, de levering, deze zou nu worden eind week 21 maar ter compensatie zou er na de levering 30 euro voor het ongemak worden terug gestort op mijn rekening.
Ik begin bang te worden te zijn opgelicht dus ik zou nog eventjes wachten tot ik mijn Iphone4 incl mijn 30 euro heeft ontvangen.
Ik laat dit dan zeker eventjes weten.
Ik hoop dat mijn vermoeden niet bewaarheid wordt.
M.V.G. Driquez

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door McIphone Bekijk bericht
Goedenavond,

Heeft iemand "koop"-ervaring met de site iPad2-expert.nl - iPad2-Expert - Uw Online Webwinkel Voor Betaalbare Electronische Artikelen. Daar bieden ze namelijk de iphone4 aan voor € 519. Aangezien ik een iphone4 wil kopen leek mij dit wel een aantrekkelijke prijs. Scheelt toch zo'n € 80 dan bij de apple store.

Bij voorbaat dank voor de info!

groet,

Stephan
  #10  
Oud 23-05-11, 12:04
gobbler gobbler is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 10
Standaard

Ook ik heb nu 3 weken geleden een Iphone 3GS wit besteld bij deze webshop.
2 emails ontvangen: 1 met de mededeling dat het nog een extra week duurt en de terugbetaling van 30 euro na levering.
2. de levering duurt nog twee weken langer!

Nu begin ik mij grote zorgen te maken over de afhandeling en de levering hiervan.
  #11  
Oud 23-05-11, 20:32
scherffie scherffie is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1
Standaard

Ik heb de site ook gezien en het is bijna te mooi op waar te zijn.
Maar ik zag de adres gegevens er ook bij staan dus je kan er altijd langs gaan als ze hem niet leveren

Laatst gewijzigd door scherffie; 23-05-11 om 21:11.
  #12  
Oud 25-05-11, 12:53
Kaaatje Kaaatje is offline
• iOS 4.1 Beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1
Standaard

28 april heb ik een ipod touch 64 gb 3e generatie besteld.
En een paar dagen later stond deze ipod niet meer op de site.
Ik werd toen wel een beetje zenuwachtig.
Ik heb een aantal keren met Rogier gesproken en omdat de levering te laat zou plaats vinden, zou ik 25 euro retour krijgen.
12 mei kreeg ik een mail dat de ipod niet geleverd kon worden en dat mijn 249 euro terug gestort zou worden. En ik heb inderdaad het bedrag retour ontvangen.
Dus ik ben eerlijk behandeld.
Inmiddels heb ik een nieuwe ipod bestel, dezelfde maar dan de 4e generatie bij Pixmania.
groeten Karin

Laatst gewijzigd door Kaaatje; 25-05-11 om 12:56. Reden: aanvulling
  #13  
Oud 25-05-11, 13:03
Ad vocaat Ad vocaat is offline
 
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1
Standaard

Ik heb ook een I-phone 4 besteld en na diverse beloftes niks meer gehoord.
Heb er een advocaat op gezet die het voor me gaat regelen. Het is oorlog!
  #14  
Oud 25-05-11, 16:47
Jupsin's schermafbeelding
Jupsin Jupsin is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 75
Standaard

Ik vertrouw geen van bovenstaande berichten eigenlijk.
Maar goed, ik vind het hele topic een beetje vreemd.
Ik zeg; niet doen.
  #15  
Oud 25-05-11, 20:44
haroldcornelissen haroldcornelissen is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 6
Standaard

Helaas ben ik er ook ingetuind..

Er staan in deze topic ook 2 reacties van personen die op de dag van posten zijn aangemeld en alleen in dit topic een bericht hebben achtergelaten.

Ik ga morgen mijn rechtsbijstand er ook achteraan zetten.

Harold
  #16  
Oud 25-05-11, 23:50
gobbler gobbler is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 10
Standaard

1 van de reacties is van mij en idd ben ik op de dag van de reactie aangemeld. Dat komt omdat ik van mijn oude account het wachtwoord kwijt ben en het e-mailadres niet meer in bezit heb.

Ik heb contact gehad met Keurmerk goedgekeurde webshop waar deze webshop bij is aangemeld. Zij hebben geen klachten ontvangen van niet leveren of niet terugbetalen van bestelde iphones/ipads maar wel van verlate levering.

Ik wacht het nog even af.
  #17  
Oud 26-05-11, 02:26
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gobbler Bekijk bericht
Ik heb contact gehad met Keurmerk goedgekeurde webshop waar deze webshop bij is aangemeld. Zij hebben geen klachten ontvangen van niet leveren of niet terugbetalen van bestelde iphones/ipads maar wel van verlate levering.

Ik wacht het nog even af.
Om welk keurmerk gaat het? Er wordt namelijk geen enkel keurmerk vermeld op de website.
  #18  
Oud 26-05-11, 09:41
gobbler gobbler is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 10
Standaard

Ik zie het: het keurmerk is gisteren verwijderd. IK neem contact op met het keurmerk waarom dit is gedaan...

Hier staat hij nog wel vermeld

Laatst gewijzigd door gobbler; 26-05-11 om 09:42. Reden: Toevoegen link
  #19  
Oud 26-05-11, 15:39
haroldcornelissen haroldcornelissen is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 6
Standaard

Ik heb met het keurmerk contact gehad dit is wat ze schrijven.
Geachte Harold Cornelissen



Wij hebben uw opmerking naar 2 verschillende mailadressen van ipad2-expert verzonden.

De Webshop iPad2-expert.nl - iPad2-Expert - Uw Online Webwinkel Voor Betaalbare Electronische Artikelen. is momenteel minder bereikbaar via telefoon of E-mail.

Deze Webshop is en in verband met de scherpe prijzen die de Webshopeigenaar hanteert, wordt deze webshop druk bezocht en wordt er veel besteld.

Wij hebben al eerder aangegeven dat deze Webshop het contact met de consument sneller moet realiseren en ook bij niet tijdig kunnen leveren dat de Webshop zelf al contact zoekt met de consument.

Door vertraagde levering van zijn leverancier lopen de leveringen achter.

Wij begrijpen ook dat het niet bij een Keurmerk hoort maar deze Webshop voldoet nog steeds aan de voorwaarden van ons Keurmerk uitgezonderd dat de aangeboden contact mogelijkheden te traag beantwoord worden.

Het Keurmerk van deze Webshop intrekken zou voor ons makkelijk zijn daar wij niet meer de telefoontjes en/of E-mails hoeven te beantwoorden. Maar als ons Keurmerk van de Webshop verwijderd is heeft u als consument niet meer de mogelijkheid via het Keurmerk toch antwoord te krijgen op uw vragen/opmerkingen of klachten.

Wij hebben tot op heden nog geen klachten ontvangen dat een bestelling niet geleverd is of een al gedane betaling na overleg niet is terug betaald.

Wij blijven dan ook proberen om te zorgen dat deze Webshop sneller reageert op vragen van u.

Vriendelijke groet:

Keurmerk Goedgekeurde Webshop
  #20  
Oud 27-05-11, 14:15
gobbler gobbler is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 10
Standaard

Vers vd pers:


Geachte heer xxxx,

Bij deze willen wij u informeren dat wij helaas geen producten kunnen leveren voor het aangeboden bedrag zoals wij dat hebben opgegeven op onze website.

Wij willen als organisatie onze welgemeende excuses aanbieden en u als klant mededelen, dat dit zeker niet onze bedoeling is geweest. Wij zijn geen oplichters en doen er alles aan om uw betaalde bedrag waar u recht op heeft zo spoedig mogelijk over te maken.
Onze boekhouder is drik bezig alles voor ons in kaart te brengen wat wij terug moeten storten, dus wij vragen u als klant voor uw geduld.

Wij willen u als klant ook niet extra hiermee belasten maar willen wel eerlijk en oprecht tegen u zijn. Achter de schermen hebben wij er alles aan gedaan om uw product te kunnen leveren, maar wij zijn als organisatie door een paar leveranciers opgelicht.
Vandaar dat wij niet kunnen leveren.

Dit is gebeurd vanuit China (: Wholesale cheapest electronics direct from china - Electronics discount from China), Engeland en Indonesië (Javatech: Poland-based Java/J2EE Outsourcing and Offshoring Company).
Als organisatie hebben wij aangifte gedaan bij de politie, maar die kunnen ons helaas niet helpen omdat de oplichters niet in Nederland woonachtig zijn.
Ook hebben wij aangifte gedaan bij de Ambassade van Engeland, maar ook zei kunnen ons niet helpen. Al deze bewijzen hebben wij en wij kunnen het ook aantonen.

Maar nogmaals wij willen u hiermee niet belasten, Maar vinden het als organisatie belangrijk om u hiervan op de hoogte te stellen.

Als organisatie konden wij u ook niet meer telefonisch te woord staan, omdat wij druk bezig zijn het probleem op te lossen en hebben geen tijd om de telefoon te beantwoorden. Wij krijgen heel veel telefoontjes binnen waardoor wij geen mails meer konden beantwoorden.


Hopende u hierbij voldoende te hebben ingelicht.
Reageren

Labels
iphone 4 16 gb



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Expert needed > Van 3.0.1 (JB) naar 3.1.2 thewong Jailbreak 5 08-06-10 13:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:22.