iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   Ervaring met "Koxal Gsm Reparatie service" (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/90314-ervaring-koxal-gsm-reparatie-service.html)

unikon 03-05-11 18:31

Ervaring met "Koxal Gsm Reparatie service"
 
Hey iedereen,

net zoals verschillende leden van dit forum heb ik mijn iPhone laten vallen en is het scherm gebarsten. Ondanks mijn beperkte technische kennis kan ik vaststellen dat enkel het glas gebarsten is en dat er niets scheelt aan het LCD-scherm. Zoals velen ben ik niet bereid om 300 euro te betalen bij mobistar of de 200 euro bij de phonehouse om dit ongemak te laten herstellen. Bij het doorbladeren van het forum heb ik echter verschillende malen het bedrijf "ISN Service" uit de bus zien vallen als zeer goed en betaalbaar alternatief dan de hiervoor genoemde bedrijven. Echter ben ik woonachtig te Brussel en het opsturen van mijn iPhone via een verzekerde aangetekend schrijven komt neer op 35 euro. Daarom heb ik een alternatief gevonden in België, zijnde "koxal gsm reparatie service". Deze firma biedt dezelfde voorwaarden aan als "ISN service" maar nergens kan ik een recensie of een ervaring van een klant terug vinden over dit bedrijf. Bij deze wil ik eens nagaan of er (Belgische) leden zijn die ervaring hebben met dit bedrijf.

bennie010 03-05-11 18:49

heb je geen lokale reparateur? Je hebt er wel enkele in antwerpen zitten, in de buurt van het station

unikon 03-05-11 20:54

Dat wist ik niet! Ben je zelf al bij eentje moeten langsgaan en indien je daar tevreden over bent kan je me het adres eens doorgeven aub?

bennie010 06-05-11 13:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door unikon (Bericht 670221)
Dat wist ik niet! Ben je zelf al bij eentje moeten langsgaan en indien je daar tevreden over bent kan je me het adres eens doorgeven aub?

Uhm, nee ik heb gelukkig daar geen gebruik van hoeven te maken.

Google eens op: iphone reparatie Antwerpen bijvoorbeeld

FreLix 06-05-11 15:39

Ben al verschillende keren geholpen door Koxal in Houthalen,
goeie service, nog geen problemen gehad achteraf en snel geholpen
en vooral zeer scherpe prijzen !

StalenWorm 06-05-11 15:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FreLix (Bericht 671070)
Ben al verschillende keren geholpen door Koxal in Houthalen,
goeie service, nog geen problemen gehad achteraf en snel geholpen
en vooral zeer scherpe prijzen !

+1

2de handse 3G van hem gekocht, ondanks 't feit dat hij zei dat hij origineel simlockvrij was en ik kon updaten via Itunes, kon dat toch niet, en was mijn iphone een baksteen.
enkele mailtjes over & weer, en ik mocht trg langskomen, op 15min kreeg ik (gratis) mijn werkende iphone trg!!

cusley 04-07-11 16:23

super service daar !
heel vriendelijke kerel en je iphone word direct hersteld terwijl je wacht !
je kan ook dezelde dag nog komen en de prijs word vooraf besproken.
op alles wat hij hersteld krijg je garantie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:27.