//

Iemand ervaring met appelhoes.nl?

Iemand ervaring met appelhoes.nl? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Idem hier, al 3 keer een screenprotector besteld in 4 jaar tijd ofzo, telkens binnen 2 werkdagen thuis....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 04-10-12, 10:54
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Idem hier, al 3 keer een screenprotector besteld in 4 jaar tijd ofzo, telkens binnen 2 werkdagen thuis.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 08-10-12, 10:56
Dymo Dymo is offline
• iOS 7.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 73
Standaard

Ik heb ook besteld bij Appelhoes na het lezen van dit topic.
Ik had mijn BodyGuardz protector voor de iPhone 5 binnen 2 dagen binnnen, geen problemen!
  #23  
Oud 08-10-12, 12:37
alvani's schermafbeelding
alvani alvani is offline
• iOS 11.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 280
Standaard

Ik heb ook al diverse keren bij Appelhoes.nl besteld. Altijd netjes de volgende dag geleverd gekregen.
Mijn ervaring is wel dat er niet altijd (snel) op e-mails gereageerd wordt, met name toen ik een keer iets terug wilde sturen.

Maar wat mij betreft een prima webshop.
  #24  
Oud 09-10-12, 12:23
henbor henbor is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 10
Standaard

Vorig jaar en begin van het jaar iets besteld via Appelhoes.nl ; geen problemen.

Vorige week bestelling geplaatst vroeg in de middag, product op voorraad. Pas 2 dagen later geleverd. Gisteren voor 17.30uur bestelling geplaatst, product ook op voorraad. Vandaag niets bij de post. En dit keer zelfs geen bevestiging ontvangen van Appelhoes.

Wanneer je als bedrijf, lees Appelhoes.nl, aangeeft in je voorwaarden/faq dat indien een bestelling voorradig is en voor 17.30uur geplaatst wordt, levering de volgende dag plaatsvindt, dien je dat ook na te komen! Zo simpel is het.
  #25  
Oud 09-10-12, 12:29
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Ik heb onlangs een Bodyguardz full body besteld op Appelhoes.nl. Binnen enkele uurtjes na betaling werd het pakketje verstuurd. Echter, 3 werkdagen geen bodyguardz full body te zien. Na mailcontact wat overigens uitstekend en snel verliep, werd er een nieuw setje opgestuurd. Deze had ik dan ook de volgende dag in huis.

Kortom: Service is uitstekend, jammer dat het eerste pakketje kwijt is geraakt bij TNT. Zeker een aanrader om hier te bestellen
  #26  
Oud 09-10-12, 14:58
Geert1976 Geert1976 is offline
• iOS 12.0 beta
• 11.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: omgeving Amsterdam
Berichten: 570
Standaard

ik probeer al 4 dagen contact te krijgen met dit bedrijf(je) over een lopende bestelling. Zowel telefoontjes als mails worden compleet genegeerd. Als ik zo eerder ervaringen lees op dit forum en andere......weet ik genoeg. Ik zal hier never nooit meer bestellen.

Waardeloze tot gewoon geen communicatie mogelijk.
  #27  
Oud 09-10-12, 15:00
mik3009 mik3009 is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Zaandam
Berichten: 20
Standaard

Ik heb zojuist mn bestelling gehad! Prima levertijd!
  #28  
Oud 09-10-12, 17:11
toontje toontje is offline
• iOS 11.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: lanaken belgie
Berichten: 103
Standaard

Bodyguardz full body on line besteld. Zelfde dag verzonden en 3 werkdagen aangekomen. Dit is normaal voor post naar België. Super service!!
  #29  
Oud 09-10-12, 17:32
Danniz Danniz is offline
• iOS 1.0.0
• 3.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 12
Standaard

Kreegg ze ook niet per telefoon of email te pakken. Erg slechte service.
Weekje of 2 geleden was dat, tot op heden niks gehoord.
  #30  
Oud 09-10-12, 18:26
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Prima service! Het hangt natuurlijk ook af wat je besteld. Ze kunnen producten niet op voorraad hebben.

Net me desmay slight binnen en ben er onwijs tevreden mee
  #31  
Oud 09-10-12, 23:03
Jisse Jisse is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 54
Standaard

Voor de relevantie heeft een familielid bij mij ook een leren hoes besteld, binnen 2 dagen was hij binnen. Ga mijne daar evt. ook bestellen.
  #32  
Oud 09-10-12, 23:08
T1m's schermafbeelding
T1m T1m is offline
• iOS 11.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Maastricht
Berichten: 184
Standaard

Vorige week een nog niet op voorraad iphone 5 cover besteld. Vandaag geleverd, tussentijds prima op de hoogte gehouden via email over de status van de bestelling.

Prima levering. prima service.
  #33  
Oud 10-10-12, 08:27
poldervrouw poldervrouw is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 50
Standaard

Meerdere keren iets besteld en alles keurig geleverd, bereikbaarheid is wel een puntje.
  #34  
Oud 10-10-12, 09:47
SkywalkerPD SkywalkerPD is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2011
Locatie: Hoogezand
Berichten: 8
Standaard

Ik heb een SwitchEasy Coverbuddy voor mijn iPad besteld bij Appelhoes. Deze werd keurig binnen 2 dagen geleverd. Ik heb dus een positieve ervaring met Appelhoes.
  #35  
Oud 10-10-12, 14:52
henbor henbor is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door henbor Bekijk bericht
Vorig jaar en begin van het jaar iets besteld via Appelhoes.nl ; geen problemen.

Vorige week bestelling geplaatst vroeg in de middag, product op voorraad. Pas 2 dagen later geleverd. Gisteren voor 17.30uur bestelling geplaatst, product ook op voorraad. Vandaag niets bij de post. En dit keer zelfs geen bevestiging ontvangen van Appelhoes.

Wanneer je als bedrijf, lees Appelhoes.nl, aangeeft in je voorwaarden/faq dat indien een bestelling voorradig is en voor 17.30uur geplaatst wordt, levering de volgende dag plaatsvindt, dien je dat ook na te komen! Zo simpel is het.
Via Twitter contact met ze gehad hierover. Ze beweren het dezelfde dag gepost te hebben, maandag dus. Nou het is woensdag vandaag...weer NIETS bij de post. En zoals uit veel forumberichten blijkt (en dat zeiden ze ook tegen mij) dat het probleem bij TNT post ligt. Tja, wel raar dat ik met geen ander bedrijf ooit problemen heb en alles netjes bezorgd wordt. Lijkt me toch iets wat bij hen niet goed zit. Voor mij geen Appelhoes.nl meer in iedergeval. Voor hen 100 anderen. Maar voorlopig nog steeds mijn bestelling niet binnen.
  #36  
Oud 12-10-12, 16:18
oreotjes oreotjes is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 3
Standaard

ik had een desmay slight 5 bij hun gekocht, volgende dag ontvangen. dus positieve ervaring met deze webshop
  #37  
Oud 13-10-12, 09:59
AeronNL AeronNL is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 354
Standaard

Ook hier een positieve ervaring.
Had op dinsdag de Bodyguardz voor mijn iPhone 5 besteld, en de dag erna al in huis.
Echter had ik waarschijnlijk een fout setje, bij deze ging de bovenste sticker er met geen mogelijkheid af en dus was 1 van de 2 al verpest.
Hierover gemaild naar Appelhoes en de dag erna al een reactie van hun gekregen dat ze een nieuw setje gaan opsturen ter vervanging. Deze binnen 2 dagen in huis.
Dus top!
  #38  
Oud 13-10-12, 10:11
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door henbor Bekijk bericht
En zoals uit veel forumberichten blijkt (en dat zeiden ze ook tegen mij) dat het probleem bij TNT post ligt. Tja, wel raar dat ik met geen ander bedrijf ooit....
wat ík onder meer uit forumberichten lees, is dat Appelhoes je een nieuw exemplaar stuurt, als PostNL het pakje kwijt maakt.... Beetje raar, vind ik, om Appelhoes te verwijten dat je alleen bij hen dit meemaakt en verdachtmaking naar Appelhoes maakt, terwijl het toch zeer waarschijnlijk is dat PostNL de veroorzaker is van dit probleem.

Volgens mij kun je gewoon om een nieuwe vragen, en sta je daarmee in je recht. Appelhoes heeft een verplichting om aan jou te leveren. Al dan niet via een tussen persoon (PostNL) dat maakt niet uit. Appelhoes moet jou een nieuwe sturen en zelf de schade bij PostNL declareren.

Edit: of heb je 'm al binnen?
  #39  
Oud 13-10-12, 22:15
enijland enijland is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 3
Standaard

En ook ik heb een Bodyguardz screenprotector besteld voor de iPhone 5 binnen 2 dagen in huis met een bevestegingsmail dus mij aangaande top service.
  #40  
Oud 14-10-12, 09:52
MrBramme MrBramme is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 195
Standaard

Heb gisterenavond ook een bestelling gedaan (case en pouch). Moet wel naar België komen maar zal zeker laten weten hoe het verlopen is!
Heb een aantal maten die er ook willen bestellen en wachten op mijn groen licht.

Had een case bij mobistar gekocht maar ben er toch niet zo gelukkig mee, toen zag ik the slight en moest ik het toch proberen

Laat appelhoes iets weten wanneer het verzonden is? Want je kan de bestelling wel niet tracken (of ik zie dat niet). Ik gok dus maandag verzenden + 3 dagen is woensdag thuis
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iemand verder meer ervaring bij Appelhoes.nl? Yaoo Koopinformatie Nederland 1 26-05-11 23:30
iemand ervaring met ivoordeel.nl antwan iPhone algemeen 0 14-09-10 12:02
iemand ervaring met macCity speedyj Koopinformatie Nederland 14 29-07-10 14:27
Iemand ervaring met ProAssist ? daaf Archief 6 21-02-09 22:23
Iemand ervaring met zekergoedkoopwinkelen.nl? lakes Archief 6 18-08-08 20:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:45.