//

Carkit

Carkit discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een carkit van Belkin met AUX en 12V om de telefoon op te laden die me prima bevalt, echter is dit een carkit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-05-11, 22:09
Biver75 Biver75 is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 6
Standaard Carkit

Ik heb een carkit van Belkin met AUX en 12V om de telefoon op te laden die me prima bevalt, echter is dit een carkit die een vrij kort snoer heeft naar de 12V gaat.

Op zich geen probleem, maar wanneer ik de navigatie op mijn iPhone4 gebruik en ik moet op de kaart kijken, dan moet ik naar beneden kijken en heb ik mijn blik niet meer op de weg. Ik vind dit zelf levensgevaarlijk.

Wie weet er een goeie carkit die ik op de autoruit kan vast maken, de mogelijkheid geeft om via AUX de muziek op mijn iPhone via mijn autoradio af te luisteren én die ivm de afstand van de autoruit naar de 12V een vrij lange snoer heeft?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-05-11, 22:32
azt33 azt33 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Zurich, CH
Berichten: 169
Standaard

De TomTom carkit is aan te raden, het is wel wat prijzig maar het is ideaal. Je hebt precies de dingen die je wilt en als extra zit er ook een speaker op en je kan het als BT carkit gebruiken
  #3  
Oud 19-05-11, 23:20
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Je kunt een usb verlengkabel kopen. Bij mij zit de sigaretten aansteker ver weg tussen de stoelen achter de handrem ;( Ook niet handig dus. Maar nu heb ik een autoradio met USB poort en die autoradio zit een stuk dichter bij de voorruit.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone CARKIT - Nokia Display Carkit CK-15W levindenboer iPhone accessoires en onderdelen 3 07-01-14 21:42
BT carkit en iPhone pebro iTunes 97 21-03-11 20:47
Carkit naar Carkit probleem herda iPhone algemeen 0 07-02-11 10:17
TomTom: Carkit nodig? Moemie iPhone Navigatie 2 26-04-10 20:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:12.