Momenteel de beste provider?? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Kwil volgende week op pad voor een iphone 4, maar weet nog niet bij welke provider. T-mobile of Vodafone. T-mobile schijnt de laatste tijd nogal ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Momenteel de beste provider??
Kwil volgende week op pad voor een iphone 4, maar weet nog niet bij welke provider. T-mobile of Vodafone. T-mobile schijnt de laatste tijd nogal te sukkelen met de snelheid van mobiel internet. Maar vodafone is ook niet iedereen tevreden over. En T-Mobile beidt ongelimiteerd dataverkeer en Vodfone niet. Wie adviseert mij?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Beide providers hebben problemen. In het oosten valt het volgens mij nog wel mee maar in het westen is het toch minder.
Let op, bij beide providers heb je een datalimiet. Bij Vodafone betaal je daarna 30 cent per 10 MB. Bij T-Mobile gaat je snelheid drastisch naar beneden (naar max. 8kByte/sec!). Je kunt de snelheid laten resetten voor 10 euro volgens mij.
|
|||
|
|||
Is er een serieus alternatief voor T-mobile of Vodafone?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Wireless Circle. Zoek maar eens op t forum
|
|
||||
|
||||
Telfort? Bellen via het, naar mijn mening, beste KPN netwerk en via gsmweb.nl in ieder geval redelijk goede prijzen voor de iPhone 4. (ik heb geen aandelen in gsmweb.nl of iets degelijks )
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Lockscreen aanpassen. Welke app is hier momenteel het beste voor? | coffee119 | Jailbreak apps en thema's | 11 | 26-11-10 09:57 |
beste firmware momenteel voor een eerste generatie | dendirk | Jailbreak apps en thema's | 1 | 11-09-10 16:30 |
beste provider/abbonement voor iphone 4 | biagio300 | Overige providers Nederland | 2 | 25-07-10 21:36 |
Beste Provider/abbonement voor de Iphone | Bas van Hout | Overige providers Nederland | 38 | 13-11-09 21:17 |
Beste provider 3G Nederland | Drag0n | Archief | 8 | 17-07-08 16:20 |
|
|