//

Iphone 4 Wit reviews

Iphone 4 Wit reviews discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb nu een htc desire en ga op korte termijn een iphone 4 kopen. HTC is toch niet wat ik gedacht had. Nu twijfel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-05-11, 13:04
Annetje86 Annetje86 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: Haaksbergen
Berichten: 3
Standaard Iphone 4 Wit reviews

Ik heb nu een htc desire en ga op korte termijn een iphone 4 kopen. HTC is toch niet wat ik gedacht had.

Nu twijfel ik tussen de zwarte en witte, ik speur al het hele internet af maar kan weinig reviews vinden met mensen die de witte al in het bezit hebben. Wel video's op youtube maar ben benieuwd of er hier ook mensen zijn die al een aantal weken de witte bezitten.

Ik moet nog braaf afwachten wanneer hij leverbaar is bij mijn telefoonwinkel, al kan ik hem online op diverse plekker meteen verkrijgen maar ga voor de service van mijn winkel.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-05-11, 13:08
noukske1987 noukske1987 is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 35
Standaard

Ik heb de witte iphone 4 nu 2 weken in mijn bezit! software matig natuurlijk niks anders dan de zwarte, maar wat is ze mooi
  #3  
Oud 24-05-11, 13:11
Annetje86 Annetje86 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: Haaksbergen
Berichten: 3
Standaard

Hahaha, goed om te horen! Er zijn klachten over irritatie bij het kijken naar de telefoon. En het vies worden, omdat hij wit is.

Hoe zijn jou ervaringen?

Ik heb gezien dat ie exact hetzelfde is als de zwarte, enige verschil is iets dikker en er zit een klein gaatje voor de sensor zodat het scherm uitgaat als je gaat bellen.

ik wil er nog wel een bumper omheen laten zetten, iets meer bescherming. Waar heb je het toestel zo snel vandaan gehaald?
  #4  
Oud 24-05-11, 13:23
noukske1987 noukske1987 is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 35
Standaard

Ik heb er een screenprotector op zowel voor als achter. Aan de randjes van de stickers komen soms wel wat stofjes en wordt ie zo nu en dan vies maar dat had ik bij mijn zwarte ook. Maar vind niet dat ie echt heel vies wordt zo op t oog.

Verder issie natuurlijk van glas, dus de geruchten dat ie gaat verkleuren (geel) na verloop van tijd lijkt me onzin. Ik heb ook een bumper besteld, maar meer omdat het me wel geinig lijkt, een fris kleurtje bij dat witte

Ik heb hem gewoon bij apple besteld in hun webshop. Heb er toen ongeveer 1,5 week op moeten wachten tot ie geleverd werdt. Toen stond de verzenddatum ook nog op 5 werkdagen. Ik heb gezien dat die datum inmiddels 2 werkdagen is geworden!

Het enige verschil is idd de lichtsenor boven aan. Bij de zwarte iphone zie je die niet, valt ie weg in het zwarte glas. Bij de witte iphone is dit een zwart balkje boven de luidspreker. Opzich stoort dit niet echt. Bij levering van de iphone heb ik ze naast elkaar gelegd. T lijkt idd dat de witte heeeeeel iets dikker is. Weliswaar is dit verschil nihil.
  #5  
Oud 24-05-11, 13:29
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Annetje86 Bekijk bericht
Hahaha, goed om te horen! Er zijn klachten over irritatie bij het kijken naar de telefoon. En het vies worden, omdat hij wit is.
Daar moet je met Apple producten mee leren leven. Je wil niet weten hoe mijn witte Mac toetsenborden, Magic Mice (Mice=meervoud van Mouse) en Trackpads er uitzien
  #6  
Oud 24-05-11, 13:56
Annetje86 Annetje86 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: Haaksbergen
Berichten: 3
Standaard

Hahaha,

thanks, Hmm dat is niet echt een storende factor lijkt me! Mooi dat je er zo enthousiast over bent. Ik vind die witte wel iets unieks hebben maar heb een beetje twijfel omdat ik bang ben dat ik er op uitgekeken raak!

Ik denk ook dat het vies worden erg meevalt, mede omdat die glasplaat erop zit. Dit is toch anders vergeleken met de Mac ofzo. Daarnaast heb ik de ipad 2 in het wit, dus zou hij daar mooi bij matchen hahaha!

Ik hoor van me vrienden wisselende geluiden, alle meiden zeggen wit!! De jongens zeggen, zwart maar wit heeft ook wel iets.. hihi

Ik wil hem graag even in het echt zien, maar hij is overal uitverkocht dus dat schiet niet echt op...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Alle reviews van de Iphone 3GS op een rijtje TTinnman Chat en geruchten 0 17-06-09 23:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:31.