//

Iemand verder meer ervaring bij Appelhoes.nl?

Iemand verder meer ervaring bij Appelhoes.nl? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Edit* Hey allemaal, Er is inmiddels contact met me opgenomen zoals verwacht binnen 24 uur. Ze hebben aan gegeven dat ze een nieuw exemplaar naar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 26-05-11, 16:38
Yaoo Yaoo is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1
Standaard Iemand verder meer ervaring bij Appelhoes.nl?

Edit*
Hey allemaal,

Er is inmiddels contact met me opgenomen zoals verwacht binnen 24 uur. Ze hebben aan gegeven dat ze een nieuw exemplaar naar mij toe hebben gezonden. Ik laat me verder horen als de pakketje ontvangen is.

Laatst gewijzigd door Yaoo; 27-05-11 om 21:20.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-05-11, 23:30
Pea Pea is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1
Standaard

Appelhoes.nl heeft zojuist contact opgenomen met mij. Ik heb mijn boodschap hier dan ook verwijdert.

Laatst gewijzigd door Pea; 27-05-11 om 00:38.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iemand ervaring met appelhoes.nl? missym Koopinformatie Nederland 72 07-07-14 08:29
LAOMSN iemand ervaring kogel Koopinformatie Nederland 3 22-07-10 09:24
iPhone: Iemand ervaring met upgrade van 1.1.3 naar 3.1.2 bij Iphone 1e gen met jailbreak garfield65 Jailbreak 2 29-12-09 21:47
Bij de 300 smsjes niet meer verder smsen. Boy van Baal Jailbreak apps en thema's 5 29-10-09 19:02
Heeft iemand ervaring met iPhone kopen in Gent bij ene Olivier (van marktplaats)? jasperswart Koopinformatie België 10 30-03-09 10:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:50.