iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   Toch maar de iPhone 4? (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/92793-toch-maar-de-iphone-4-a.html)

t-kroon 08-06-11 16:54

Toch maar de iPhone 4?
 
Hallo allemaal,

Ik kan al sinds april mijn contract verlengen bij T-Mobile, hij loopt dus af in augustus. Al twee maanden hou ik het netjes vol met mijn 3GS omdat ik wilde wachten op de nieuwste... Aangezien de nieuwe iPhone er sowieso niet is de komende drie maanden, toch nog maar een 4 kopen? De 3GS is echt aan vervanging toe, maar ik vind het persoonlijk veel geld voor een toestel wat al een jaar op de markt is. Wat zouden jullie doen?

midon 08-06-11 17:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door t-kroon (Bericht 681110)
persoonlijk veel geld voor een toestel wat al een jaar op de markt is.

Dit begrijp ik niet helemaal, een auto word toch ook niet goedkoper na een jaar:confused:

Maar goed ik zal het gewoon doen. iPhone 5 komt voorlopig toch niet ben je zeker een jaartje verder voordat hij in Nl te verkrijgen is.

wouter1981 08-06-11 17:35

Of je koopt de iPhone 4 los. En wanneer de 5 er wel is verleng je als nog je abonnement en verkoop je de 4 weer. En dat kan natuurlijk ook andersom. Verleng nu met de 4 en koop straks de 5 los. Maar dit vraagt natuurlijk wel een flinke investering.

Onyx 08-06-11 17:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door t-kroon (Bericht 681110)
...
De 3GS is echt aan vervanging toe, maar ik vind het persoonlijk veel geld voor een toestel wat al een jaar op de markt is...

Eigenlijk is het toestel, gezien het "nog maar" een jaar op de markt is al behoorlijk gedaald in prijs tov de releaseprijs.
Dat je het misschien een hop geld vind kan natuurlijk maar dat is een ander verhaal.
Aan de andere kant krijg je voor je eigen 3GS van 3? jaren oud ook nog behoorlijk geld terug, dus dat kan je dan tegen elkaar wegstrepen :)

WPT 09-06-11 10:29

Is het al een feit dan dat er geen nieuwe iPhone komt dit jaar? Lijkt me toch niet?
Apple komt toch elk jaar trouw met een nieuwe iPhone op de markt?

wouter1981 09-06-11 10:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WPT (Bericht 681422)
Is het al een feit dan dat er geen nieuwe iPhone komt dit jaar? Lijkt me toch niet?
Apple komt toch elk jaar trouw met een nieuwe iPhone op de markt?

Hoe goed een iPhone ook is, Apple kan niet achterblijven (tov de concurrentie). Dus ik verwacht dit jaar absoluut een nieuwe iPhone. De vraag blijft alleen wanneer deze komt.

Richard_AFC 09-06-11 10:50

Ik zit in hetzelfde moment als jij, maar ik blijf me contract gewoon net zolang een maand verlengen tot de nieuwe komt. (bij T Mobile kan je per maand verlengen

wouter1981 09-06-11 12:00

Je hoeft niet te verlengen. Je abonnement loopt gewoon door en je kunt het op elk moment opzeggen. Je hebt dan 1 maand opzegtermijn.

macleentje 12-06-11 15:18

Heb ook ontzettend zitten dubben na het uitblijven van een aankondiging vorige week. Bijna de 4 gekocht maar wil eigenlijk de 5 (of wat er dan ook uitkomt, iig iets wat de gsII qua specs zal evenaren) Omdat ik marktplaats gedoe niet zo zie zitten heb ik als overbrugging een samsung gio/android gekocht en heb ik nu ruim €400,- over. Ook heb ik nu de gelegenheid om de verschillen in os'en ontdekken. Na twee dagen loopt het ios iig nog flink aan kop haha.....

Voorlopig is het een heel aardig speeltje waar ik me prima mee kan vermaken (en bellen:D) ik had nog geen smartphone en half mei wel alvast internetabbo afgesloten vanwege een goede verlengingsaanbieding. Dus ben even zoet maar kijk wel uit naar de release, ben er nu alleen niet zo ziek van als ze hem volgende maand aankondigen, wat natuurlijk wel zo was als ik toch de 4 had gekocht.

chaser2600 12-06-11 16:10

Ik heb verlengt met een iphone 4. Als de 5 uitkomt verkoop ik de 4 en leg ik wat bij om de 5 los te kopen. Tot die tijd gebruik mijn vrouw die 2e iphone 4.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:24.