iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   Iemand ervaring met www.international-orders.com (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/9838-iemand-ervaring-www-international-orders-com.html)

Bylgus 22-03-08 19:56

Iemand ervaring met www.international-orders.com
 
Heeft soms iemand ervaring met deze www.international-orders.com online winkel ?
Iphone 16gb kost daar 549$ (360€) unlockt en de 8gb zijn er al vanaf 429$ (230€)wat volgens mij niet te duur is.:)
Je kan er betalen via paypal en de iphone wordt verzonden via fedex of usps naar Europa
Vraag mij af als dit wel echt betrouwbaar is :confused:

Bomans 22-03-08 20:05

iPhone 16GB International Worldphone

Languages * English, French, German, Japanese, Dutch, Italian, Spanish, Portuguese, Danish, Finnish, Norwegian, Swedish, Korean, Simplified Chinese, Traditional Chinese, Russian, and Polish
* International keyboard support for English, UK English, French, German, Japanese, Dutch, Italian, Spanish, Danish, Finnish, Norwegian, Swedish, Polish, and Portuguese.

Includes CA Sales Tax. Fedex shipping 2 days on all iPhones. Please add to cart and select country for exact shipping costs.
Works with ANY GSM sim card. 100% Guaranteed.
International Warranty is for 12 Months, allows you to return the phone for repair/exchange to us.

Deze zijn dus unlocked?
Vind het maar verdacht.

Bylgus 22-03-08 20:24

Er komt wel nog 113€(75€) verzendkosten bij met fedex.Maar dan nog is het niet te duur. 360+75=435€ voor de 16gb.

Nu nog zien als het echt betrouwbaar is !!
Ik zoek wel nog even verder op internet om te kijken als er al mensen zijn die daar al iets hebben gekocht.

forum.bericht 22-03-08 21:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bylgus (Bericht 85952)
Er komt wel nog 113€(75€) verzendkosten bij met fedex.Maar dan nog is het niet te duur. 360+75=435€ voor de 16gb.

Mij lijkt $ 113 als transportkosten erg hoog. Hoeft volgens mij niet meer dan zo'n 30 tot 50 Dollar te zijn.


Citaat:

Nu nog zien als het echt betrouwbaar is !!
Ik zoek wel nog even verder op internet om te kijken als er al mensen zijn die daar al iets hebben gekocht.
Ben benieuwd.

Bylgus 22-03-08 23:01

Heb een Franse forums gevonden waar blijkbaar veel mensen positieve ervaring hebben met deze shop . Er zijn meer dan 3000 post over deze shop en meer dan 10.000 views . Heb verschillende pagina's gelezen waar mensen zeer positief zijn over deze shop .De meeste hebben de iphone binnen de 4 dagen binnen. lijkt mij meer en meer en betrouwbaar shop. Alleen is mijn frans niet echt goed en heb ik dus ook niet alles gelezen . Er zijn (124pagina)

cypher21 22-03-08 23:17

Echt goedkoop is het niet. Je betaald nml ook voor het "type" verzending. Dus wat ze erop schrijven, of het een gift is, of gewoon de volledige waarde.
En dan nog die hoge verzendkosten.

Denk dat Myus goedkoper is

schumeister 22-03-08 23:20

En er komen nog allemaal extra kosten bij zoals verplicht verzekeren en garantie en je ben alweer 50 dollar verder. Zit je al op $500 ipv 439, dan verzendkosten, loopt aardig op.

NickLNL 23-03-08 00:22

Inderdaad, het kopen van een 8 GB kost je dan 500 dollar, 110 dollar verzendkosten + belasting en dan zit je al weer aan ~460 euro. Kun je beter naar marktplaats gaan.

forum.bericht 23-03-08 01:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door schumeister (Bericht 86022)
En er komen nog allemaal extra kosten bij zoals verplicht verzekeren en garantie en je ben alweer 50 dollar verder. Zit je al op $500 ipv 439, dan verzendkosten, loopt aardig op.

Verzekeren is niet verplicht maar in elk geval zinloos want verwacht er niet veel van.

Bylgus 23-03-08 08:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NickLNL (Bericht 86058)
Inderdaad, het kopen van een 8 GB kost je dan 500 dollar, 110 dollar verzendkosten + belasting en dan zit je al weer aan ~460 euro. Kun je beter naar marktplaats gaan.


Ik kom op een totaal van 688$ (450€)voor de 16gb geleverd in Nederland en als gift verzonden.
Op marktplaats heb ik nog geen 16gb iphones gevonden die te koop zijn voor 460€. ik had die anders al lang gekocht.:)

NickLNL 23-03-08 11:43

450 euro + belasting die je waarschijnlijk betaald zit je al aan 550 euro, plus het feit dat je moet wachten en ook nog eens bij een onbekende Amerikaanse webwinkel besteld.

Het is jou keuze maar ik zou hem lekker voor ~530 op marktplaats kopen en zelf ophalen.

frederikos 25-03-08 13:38

ProductSKUPriceQuantitySubtotalUpdateDeleteiPhone 8GB New
Protection Case: None
Car Charger: None
International Adapter:US
Optional Headset: None
Insurance: Declare my item as Gift ($25.00)
Language Default Setting: English
International Warranty: 1 Year ($27.00)IP8-UF_N8$495.29
$495.29
Subtotal:$495.29
Total: $495.29

dit zou overeen komen met 321 euro zit daar ook de transportkosten in?

Bylgus 25-03-08 14:18

Verzenkosten zijn daar niet bij!!


Ik kom op een totaal van 610$(392€) verzendkosten met fedex inbegrepen voor de 8gb .De 16gb komt op een kleine 705$(452€)verzendkosten inbegrepen .
De kans dat je douanekosten zal moeten betalen is blijkbaar zeer klein met fedex.ik stal zelf op het punt een 16gb te kopen via deze site omdat ik meer en meer positieve reacties lees. Ik heb momenteel een bod op ebay die donderdag afloopt en als ik daar niet de winnende bieder ben,dan bestel ik hem bij www.international-orders.com . Ik denk dat ik ze straks even bel om juist te weten hoe het zit met de verzending,garantie,enz..

jeroenve 24-06-08 00:22

de iphone 3g staat ook te koop op www.international-orders.com

is er al iemand die hier eens een iphone besteld heeft, en wat zijn de ervaringen?
gr jeroen

THEBLUEDEVIL 24-06-08 11:54

ik heb een pre-order geplaats voor de iphone 3g.ben benieuwd hoe dit gaat verlopen. heb natuurlijk via paypal betaald wil toch wel een voet tussen de deur hebben voor het geval dat.zodra ik meer weet laat ik jullie het horen.tevens las ik op de site dat de 3g die ze verkopen niet geunlockt zijn. dan maar ff paar weken of maanden wachten tot het wel lukt.

djseven 24-06-08 13:04

voor je dock moet je 42 dollar betalen...deze zit normaal gezegd bij inbegrepen. je kunt die docks ook voor 53 dollar los bij hun kopen....waar zullen deze nou vandaan komen? zelfde verhaal als met de headphones dus....

djseven 24-06-08 13:06

of zit er bij 3g de dock niet standaard bij?

macfreaker 24-06-08 13:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door djseven (Bericht 130943)
of zit er bij 3g de dock niet standaard bij?

Ik meen ergens gelezen te hebben dat het dock er niet bij was bij de 2de generatie iPhones. :D

djseven 24-06-08 13:09

ik vind het ook erg vaag en grappig dat ze ferrari's en mustangs verkopen lol

THEBLUEDEVIL 24-06-08 13:35

dit zit volgens de website van apple zelf in de verpakking.
Inhoud van de verpakking
iPhone 3G
Stereoheadset met microfoon
Dockconnector-naar-USB-kabel
USB-lichtnetadapter
Documentatie
Reinigings- en poetsdoekje
Pinnetje voor het plaatsen van de simkaart

en dit zit er in de verpakking volgens de site
* iPhone New in Box
* Stereo Headset
* USB Dock Connector
* Power Supply
* Documentation
* Cleaning Cloth


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:15.