//

Welke Iphone kopen?

Welke Iphone kopen? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil mijn contract verlengen, maar twijfel.. wachten op de nieuwe Iphone 4(s?), de 5 of ... nu een Iphone 4 nemen? ( de 5 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 01-09-11, 20:34
Mathijs3GS Mathijs3GS is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 23
Standaard Welke Iphone kopen?

Ik wil mijn contract verlengen, maar twijfel.. wachten op de nieuwe Iphone 4(s?), de 5 of ... nu een Iphone 4 nemen? ( de 5 zal het denk ik qua prijs niet worden..)

Wie kan mij adviseren? alvast dank!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-09-11, 10:44
Mathijs3GS Mathijs3GS is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 23
Standaard

Weekje later nog geen reactie.. Ik had gedacht dat er wel meer mensen hierover denken.
  #3  
Oud 07-09-11, 11:19
L23 L23 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 48
Standaard

De iPhone 4 is volgens mij qua prijs bij een abo niet goedkoper geworden sinds het uitkwam in de zomervakantie. Het is zelfs duurder geworden toen alle providers de iPhone 4 gingen aanbieden. Ik verwacht dat je straks voor ongeveer dezelfde prijs als de iPhone 4 de iPhone 5 bij een abo kan nemen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Welke Iphone gaan jullie kopen en waar ? ABry Koopinformatie Nederland 11 23-06-10 19:51
Welke iPhone 3G S kopen? Lander Archief 2 13-10-09 21:00
Iphone nu kopen welke firmware? Patrick89 Koopinformatie Nederland 1 21-04-09 18:54
iphone 3g in welke landen los te kopen? flaman87 Koopinformatie Nederland 5 07-04-09 18:49
[iPhone kopen] Welke optie in Oostenrijk? marco_sire Koopinformatie Rest Europa 2 17-11-08 16:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:45.