iPhone 4 16 GB : abonnement of prepaid? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil graag iPhone 4 16 GB kopen. Wat is voordeliger? - iPhone + een abonnement; - een los iPhone +een internetabonnement; - een los ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 16 GB : abonnement of prepaid?
Ik wil graag iPhone 4 16 GB kopen. Wat is voordeliger?
- iPhone + een abonnement; - een los iPhone +een internetabonnement; - een los iPhone + prepaid. Mijn behoefte is WhatsAppen (regelmatig) en sms-en (20-30 sms per maand). In verschillende belwinkels kon ik geen info krijgen. Ze willen me enkel een iPhone met dure abonnementen aansmeren. Dank! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
iphone met prepaid sowieso niet
je doet er verstandig aan sowieso iets met internetabbonnement erbij te doen aangezien je toch veel gebruik wilt maken van internet mocht je ergens 600 euro hebben liggen dan zou ik hem los kopen met simonly anders 1 jaar abbonnementje met beetje bij betalen |
|
||||
|
||||
als dit je eisen zijn zou ik een smartphone kopen (3gs/ blackberry) en een zo n goed koop mogelijk abbo met een data abonnement.
|
|
|||
|
|||
Dank! Ik heb een Ben sim only abonnement (incl. 1GB internet) gevonden voor EUR 13 per maand.
http://www.ben.nl/abonnementen/ben-zuinig Zijn er misschien goedkopere mogelijkheden? Laatst gewijzigd door Wouter2011; 07-09-11 om 14:28. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Simonly abonnement op een prepaid Iphone 4 | Joskhuu | iPhone algemeen | 8 | 15-02-11 10:01 |
Vodafone prepaid / abonnement | justefeyenoord | Vodafone | 1 | 02-02-11 15:00 |
Iphone 4 abonnement of prepaid | newaqua | Koopinformatie Nederland | 6 | 21-06-10 23:43 |
geen 3G na prepaid >> iPhone abonnement | jeroentje | Odido (T-Mobile) | 32 | 07-08-08 22:44 |
Abonnement of prepaid? | Tjedemich | Overige providers Nederland | 11 | 06-12-07 21:47 |
|
|