iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   Waar koop jij de iPhone 4s? (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/99571-waar-koop-jij-de-iphone-4s.html)

harriepopov 28-09-11 13:14

Waar koop jij de iPhone 4s?
 
Waar kopen jullie de nieuwe iPhone5?

Wordt hij in Nederland binnenkort alleen in combinatie met een abonnement aangeboden of gaan winkels hem ook simlockvrij aanbieden voor het volle bedrag zoals de rest van Europa?

Mijn koophistorie zag er als volgt uit:
iPhone 2G - Las Vegas
iPhone 3G - Parijs
iPhone 3GS - Rome
iPhone 4 - Phoneshop.nl (veel te veel betaald en duur abonnement, bovendien pas twee maanden gekregen na de releasedate! En het was ook nog een UK model met lelijke stekker!)

Ik zit te twijfelen om er weer eentje te laten komen uit de Apple Store Opéra in Parijs, maar hoop eigenlijk dat ze hier snel simlockvrij worden aangeboden zonder abonnement!

wouter1981 28-09-11 13:18

Apple Store Nederland verkoopt de iPhone ook simlockvrij en zonder abonnement.
Het lijkt me waarschijnlijk dat de volgende iPhone ook gewoon via de store te bestellen is.

Guest-20180925190238 28-09-11 13:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door harriepopov (Bericht 708497)
Mijn koophistorie zag er als volgt uit:
iPhone 2G - Las Vegas
iPhone 3G - Parijs
iPhone 3GS - Rome
iPhone 4 - Phoneshop.nl (veel te veel betaald en duur abonnement, bovendien pas twee maanden gekregen na de releasedate! En het was ook nog een UK model met lelijke stekker!)

Ik denk dat ik mijn iPhone 5 in Wladiwostok ga kopen, of eventueel ook in Ulan Bator (als de Transsiberië Express daar nog stopt) anders in Novosibirsk :d

harriepopov 28-09-11 15:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 (Bericht 708498)
Apple Store Nederland verkoopt de iPhone ook simlockvrij en zonder abonnement.
Het lijkt me waarschijnlijk dat de volgende iPhone ook gewoon via de store te bestellen is.

Maar verkocht Apple in Nederland direct in juli de iPhone 4? Ik geloof toch pas ergens begin 2011?

edit: zou wel fijn als we hier in Nederland gewoon een gezonde voorraad krijgen. Hoeven we tenminste ook niet veel moeite te doen om eentje te kopen..

DrDecibel 30-09-11 15:32

als ik het zo lees zal die eerst in Frankrijk en Engeland verkocht gaan worden.
Ik hoop dat ze dan weer net zo beperkt leverbaar worden als bij de 4
Toch een leuke sport om er altijd paar te bemachtigen ;-)

Ik vermoed dat ze later wel gewoon los verkocht gaan worden hier

Bata4 30-09-11 19:52

Er staat een weekje UK gepland..., zes weken na lancering..., bij vorige editie (iPhone 4 ) 8 weken later nog GEEN iphones (voorraad) in de Apple store...

jantwerpen 02-10-11 23:36

Wel, veel waar ze te kopen zijn inBelgie hoor ik nergens. Iemand een idee uit Gent ?

apotheosis 03-10-11 18:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jantwerpen (Bericht 709366)
Wel, veel waar ze te kopen zijn inBelgie hoor ik nergens. Iemand een idee uit Gent ?

In belgie verkopen ze normaal gezien in bv de switch,mediamarkt, vandenborre enz...Bij de grotere ketens vooral maarja......Hoeveel toestellen gaan ze maar krijgen? Tis al ieder jaar zo geweest er te weinig toestellen waren, ik zal er alvast als de kippen bij zijn zenne.

abdos61 03-10-11 19:07

kben bang
 
kben 14 jaar,,

k heb al 540 gespaard

ik ben bang dat ik het van marktplaats moet kopen :(

Bata4 03-10-11 19:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door abdos61 (Bericht 709490)
kben 14 jaar,,

k heb al 540 gespaard

ik ben bang dat ik het van marktplaats moet kopen :(


Pas aub op, veel fake...

matthijst 04-10-11 23:05

Op releasedag ff naar Duitsland knallen is denk ik het handigst?

steelfighter 04-10-11 23:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door abdos61 (Bericht 709490)
kben 14 jaar,,

k heb al 540 gespaard

ik ben bang dat ik het van marktplaats moet kopen :(



mijn advies, ff doorsparen en via applestore.nl kopen of via de iphoneclub;)

apotheosis 05-10-11 00:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door abdos61 (Bericht 709490)
kben 14 jaar,,

k heb al 540 gespaard

ik ben bang dat ik het van marktplaats moet kopen :(

Ik ben geen nederlander maar ben der al paar keer weeste piepen en er zitten toch wel veel oplichters, dus je zal verdomd goed moeten opletten hoor. Zeker nooit geld opsturen, er best zelf naartoe gaan met een paar mensen en minstens 1iemand die er verstand van heeft en zeker kan zien je een echte zal hebben ;).

Ben je niet een beetje jong voor zo'n duur toestel al? Want zo'n toestel moet je echt wel voorzichtig mee zijn, tis niet zoals vele andere toestellen waar het niet veel uitmaakt :).

Kga nog zo'n ander stom voorbeeldje geven, je gaat naar een pretpark op een waterattractie, zorg ermaar voor dan dat de iphone volledig afgedekt is en dus watervrij is (er geen water aan kan) of tis gedaan ermee ;).

Een 16gb iphone 4s los zal rond de denk ik 630 euro kosten, dus zoveel extra's moet je nie sparen he :-).

harriepopov 05-10-11 10:38

Als ik het zo hoor, laat ik mn tante in parijs wel in de rij staan of ik ga naar een winkel in duitsland. Mn ouders wonen dicht bij de grens..iemand een suggestie voor een winkel in duitsland?

iNemesis 05-10-11 11:26

Dan moet je tante wel lang in de rij staan :)? god (apple) weet wanneer deze uitkomt...! de 4s laat ik even voor wat hij is...ik vind mijn iphone 4 snel genoeg!

wouter1981 05-10-11 11:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door harriepopov (Bericht 709942)
Als ik het zo hoor, laat ik mn tante in parijs wel in de rij staan of ik ga naar een winkel in duitsland. Mn ouders wonen dicht bij de grens..iemand een suggestie voor een winkel in duitsland?

Apple Store in Oberhausen.. Of een Media Markt dicht bij de grens? Nordhorn misschien.. Weet niet waar je ouders wonen natuurlijk..

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 5 oktober 2011 om 11:39 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iNemesis (Bericht 709960)
Dan moet je tante wel lang in de rij staan :)? god (apple) weet wanneer deze uitkomt...!

14 Oktober in Duitsland en Frankrijk...

matthijst 05-10-11 12:04

Zou Mediamarkt ze ook gewoon met release krijgen?
Da's wel een goeie tip.

wouter1981 05-10-11 13:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door matthijst (Bericht 709976)
Zou Mediamarkt ze ook gewoon met release krijgen?
Da's wel een goeie tip.

Als ik me het goed herinner heeft Media Markt in NL er wel een aantal gehad met de release.

harriepopov 05-10-11 16:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iNemesis (Bericht 709960)
Dan moet je tante wel lang in de rij staan :)? god (apple) weet wanneer deze uitkomt...! de 4s laat ik even voor wat hij is...ik vind mijn iphone 4 snel genoeg!

Wijsneus ;)

Ik ga dan wel even in Nordhorn kijken. Oberhausen is te ver..

King1987 05-10-11 20:24

Topic titel maar even veranderd naar 4s ;)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:25.