iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie België (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/)
-   -   Bestelling Iphone 4S (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/100241-bestelling-iphone-4s.html)

Diddy 08-10-11 23:44

Bestelling Iphone 4S
 
Beste mensen,

Ik ben van plan om een iphone 4s aan te schaffen, maar buiten het formulier waarop ze je inlichten om hem te bestellen bij Mobistar (Mobistar - iPhone) vind ik geen specifieke informatie over hoe en wanneer je wordt ingelicht. Iemand hier ervaring mee? Want heb gewoon geen zin om dit weer daar van 's nachts al te staan.

Met vriendelijke groeten
Diddy

apotheosis 09-10-11 16:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Diddy (Bericht 711322)
Beste mensen,

Ik ben van plan om een iphone 4s aan te schaffen, maar buiten het formulier waarop ze je inlichten om hem te bestellen bij Mobistar (Mobistar - iPhone) vind ik geen specifieke informatie over hoe en wanneer je wordt ingelicht. Iemand hier ervaring mee? Want heb gewoon geen zin om dit weer daar van 's nachts al te staan.

Met vriendelijke groeten
Diddy

2j geleden werkte het als volgt; ik schreef me online in zoals nu bij mobistar terug.

Nadien kreeg ik een email (dat kan nu bv morgen al zijn maar evengoed volgende week ofzo). In die email stond meteen om te reserveren en welke je wil hebben uw naam en waar je je iphone 4s 's ochtends gaat gaan afhalen enz....en dan moest ik dat papier uitprinten en meenemen als bewijs samen met mijn paspoort en uiteraard geld mee hebben :).
Ik meende dat vorige keer van 7u30 was tot 9uur je voorrang dan kreeg, wie er niet achter kwam of niet kon of weet ik veel heeft pech en dan verkoopt men die iphone natuurlijk aan iemand anders :).

King1987 09-10-11 17:02

 Verplaatst naar: koopadvies Belgie

Diddy 10-10-11 21:54

Ok dank je. Hopelijk dat het goed verloopt deze keer, want hun service laat dikwijls de wensen over.

apotheosis 10-10-11 22:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Diddy (Bericht 711963)
Ok dank je. Hopelijk dat het goed verloopt deze keer, want hun service laat dikwijls de wensen over.

Ik had de email 2j geleden 's ochtens meende ik iets voor 10 uur gekregen, zelfs toen ik bevestigde waren er al meer dan 20 voor mij, ze hadden slechts 150 toestellen beschikbaar, deze waren allemaal foetsie :).
Je zal dus zeer snel moeten zijn, iedere dag als je ingeschreven bent je email checken enz.... :-).
Tleven is voor de rappe ;p.

Diddy 10-10-11 22:09

Ja ik vrees het ook. 150 maar? Dat is wel heel weinig. Hopelijk dat je bedoelt per filiaal? Of is dat over heel België?

Donat 11-10-11 10:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Diddy (Bericht 711971)
Ja ik vrees het ook. 150 maar? Dat is wel heel weinig. Hopelijk dat je bedoelt per filiaal? Of is dat over heel België?

Per filiaal mobistar een 10-15 tal vorig jaar..

apotheosis 11-10-11 13:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Diddy (Bericht 711971)
Ja ik vrees het ook. 150 maar? Dat is wel heel weinig. Hopelijk dat je bedoelt per filiaal? Of is dat over heel België?

In bv gent in de langemunt straat hadden ze 2j geleden 150 iphones binnen gekregen.

boy1308 11-10-11 15:33

nee 10 Mobistar centers.. elk 100 Iphones.. dus 1000 in totaal.... ik had er 5 ;)

Diddy 11-10-11 22:07

5 :) dat is direct 5% van de release van één filiaal :p niet slecht. Maar ik ben er al met eentje content hoor.
Heeft er iemand nog het URL waarop deze bestelling gebeurde? Naar het schijnt was dit bij de release van iphone 4 exact hetzelfde als dit van de iphone 3GS, waardoor je zelf toen ze per ongeluk de site online hadden gezet al bestellingen doen :)

neill 14-10-11 15:42

Bij de Phone House kan je online reserveren!
The Phone House

Ben alleen een beetje weerhoudend vanwege verhalen over verplichte aankoop van brol accessoire paketten ed bij vorige lanceringen. Iemand thoughts?

Donat 14-10-11 16:26

Heb hem gereserveerd. Is geen aankoop hé. Als je hem binnen de 7 dagen niet komt ophalen geven ze hem aan iemand anders.. Staat in de bevestegingsmail.

Ik koop geen accesoirepakket. Vind dat niet kunnen.

neill 14-10-11 16:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Donat (Bericht 716664)
Heb hem gereserveerd. Is geen aankoop hé. Als je hem binnen de 7 dagen niet komt ophalen geven ze hem aan iemand anders.. Staat in de bevestegingsmail.

Ik koop geen accesoirepakket. Vind dat niet kunnen.

Ok, dan doe ik het ook :) Thx

Diddy 14-10-11 16:37

Ik heb hem ook gereserveerd. Dank u voor het meedelen van de link. Voor het geval er weer rare voorwaarden aan verbonden zijn zoals aankoop van accessoirepakket, ga ik uit voorzorg ook op mobistar-site bestellen van zodra die link operationeel wordt. Ik zal een deel van de bevestigingsmail hier posten voor de geïnteresseerden:

"Beste klant,


The Phone House dankt u voor uw reserveratie van de iPhone 4S.


Zodra uw gereserveerd product geleverd wordt in onze winkel, zullen wij contact met u opnemen om u te verwittigen van zijn beschikbaarheid.

U kan dan de iPhone 4S aankopen in de winkel die u gekozen heeft bij de reservatie, dit binnen de 7 werkdagen.
Opgelet : indien u de iPhone 4S niet binnen deze termijn komt ophalen zal hij naar de volgende reservatie toegewezen worden.


Met vriendelijke groeten

The Phone House"

apotheosis 14-10-11 17:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Diddy (Bericht 716676)
Ik heb hem ook gereserveerd. Dank u voor het meedelen van de link. Voor het geval er weer rare voorwaarden aan verbonden zijn zoals aankoop van accessoirepakket, ga ik uit voorzorg ook op mobistar-site bestellen van zodra die link operationeel wordt. Ik zal een deel van de bevestigingsmail hier posten voor de geïnteresseerden:

"Beste klant,


The Phone House dankt u voor uw reserveratie van de iPhone 4S.


Zodra uw gereserveerd product geleverd wordt in onze winkel, zullen wij contact met u opnemen om u te verwittigen van zijn beschikbaarheid.

U kan dan de iPhone 4S aankopen in de winkel die u gekozen heeft bij de reservatie, dit binnen de 7 werkdagen.
Opgelet : indien u de iPhone 4S niet binnen deze termijn komt ophalen zal hij naar de volgende reservatie toegewezen worden.


Met vriendelijke groeten

The Phone House"

Onthoud wel dat er nergens staat ze er zeker gaan hebben en of ze er genoeg zullen hebben op 28oktober, kan evengoed xxx tijd later zijn :).
Ik ga me in deze nie inschrijven.

Diddy 14-10-11 17:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 716710)
Onthoud wel dat er nergens staat ze er zeker gaan hebben en of ze er genoeg zullen hebben op 28oktober, kan evengoed xxx tijd later zijn :).
Ik ga me in deze nie inschrijven.

Ja ben me daar ook bewust van, aangezien vorige keer, ondanks het verdwijnen van het monopolie op een bepaald ogenblik, het ook nog even geduurd heeft vooraleer de andere winkels zoal vandenborre, mediamarket etc hun toestellen hadden terwijl er bij mobistar een wekelijkse beperkte bevoorrading was.
Daarom ook dat ik zei uit voorzorg zeker ook op mobistarsite reserveren :). Volgende week zou de link wel mogen verschijnen :p

Racingboy 14-10-11 18:11

Ik heb me ook ingeschreven bij de Phonehouse. Je weet maar nooit :)

Nergens is er sprake van aankoopverplichting, en als je hem niet gaat ophalen zal de volgende blij zijn!

Nu inderdaad wachten op Mobistar...

WDS001 14-10-11 19:02

Ik heb ook even gereserveerd. Maar ik wacht vooral op het bericht van Mobistar om 'm dan vrijdagmorgen zelf te gaan ophalen.

Beejay 18-10-11 10:51

Ook ingeschreven, tx.

Donat 20-10-11 17:31

Misschien best gewoon voortdoen in het gelijklopende topic 'iPhone 4S in België' ?

http://forum.iculture.nl/f41/kopen-v...-belgie-4.html


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:55.