//

iPhone 4S besteld en geannuleerd in de Apple Store

iPhone 4S besteld en geannuleerd in de Apple Store discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb een iPhone 4S besteld in de Apple Store op 21/10 en geannuleerd op 22/10. Nu staat er onderaan mijn bestelling: Totaal 0 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-10-11, 09:59
wvy's schermafbeelding
wvy wvy is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 721
Standaard iPhone 4S besteld en geannuleerd in de Apple Store

Hoi,

Ik heb een iPhone 4S besteld in de Apple Store op 21/10 en geannuleerd op 22/10. Nu staat er onderaan mijn bestelling: Totaal 0 euro

Ik vraag nu de status van mijn kredietkaart op en wat blijkt, het bedrag van de bestelling is blijkbaar afgetrokken van mijn totaal beschikbaar op mijn kredietkaart.
Ik zie nog niets staan in mijn uitgavenstaat maar blijkbaar heeft Apple toch het bedrag reeds 'gereserveerd' op mijn kaart ...

Nu maar afwachten wat er precies aan de hand is maar is dit normaal? De iPhone 4S wordt pas op 28/10 uitgeleverd bij Apple en mijn bestelling heb ik 24u later al geannuleerd en Apple rekent 0 euro aan

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 26 oktober 2011 om 09:06 ----------

Eventjes gebeld met Apple Store en blijkbaar is er iets mis gegaan met de autorisatie. Het bedrag zou gereserveerd staan en normaal automatisch weer vrijgegeven moeten worden.

Dit is niet gebeurd. De financiële afdeling zal op de hoogte gebracht worden en binnen de 2 dagen zou het bedrag weer vrijgegeven zijn.

Ze gaan daar netjes een mail van sturen op mijn email adres.

Na telefoontje dus goed geholpen en heel vriendelijk persoon
__________________
 iMac (Retina 4K, 21.5-inch, 2017) 3,6 GHz Intel Core i7  iPhone X 256GB  iPad Pro 9,7" 128Gb - Wi-Fi - Cellular  Apple TV4 64Gb
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-10-11, 18:16
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wvy Bekijk bericht
Hoi,

Ik heb een iPhone 4S besteld in de Apple Store op 21/10 en geannuleerd op 22/10. Nu staat er onderaan mijn bestelling: Totaal 0 euro

Ik vraag nu de status van mijn kredietkaart op en wat blijkt, het bedrag van de bestelling is blijkbaar afgetrokken van mijn totaal beschikbaar op mijn kredietkaart.
Ik zie nog niets staan in mijn uitgavenstaat maar blijkbaar heeft Apple toch het bedrag reeds 'gereserveerd' op mijn kaart ...

Nu maar afwachten wat er precies aan de hand is maar is dit normaal? De iPhone 4S wordt pas op 28/10 uitgeleverd bij Apple en mijn bestelling heb ik 24u later al geannuleerd en Apple rekent 0 euro aan

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 26 oktober 2011 om 09:06 ----------

Eventjes gebeld met Apple Store en blijkbaar is er iets mis gegaan met de autorisatie. Het bedrag zou gereserveerd staan en normaal automatisch weer vrijgegeven moeten worden.

Dit is niet gebeurd. De financiële afdeling zal op de hoogte gebracht worden en binnen de 2 dagen zou het bedrag weer vrijgegeven zijn.

Ze gaan daar netjes een mail van sturen op mijn email adres.

Na telefoontje dus goed geholpen en heel vriendelijk persoon
Ik had eens per ongeluk de verkeerde versie van mijn tomtom gedownload, ook mailke gestuurd naar apple enzo en hebben het ook opgelost en de man die ik had was zeer zeer vriendelijk, ze zeggen de service van apple slecht is maar als je de juiste manier vind dan merk je dat dat toch niet klopt dat van dat trekt je plan maar enz...
  #3  
Oud 01-11-11, 11:59
wvy's schermafbeelding
wvy wvy is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 721
Standaard

Ondertussen dus 1 november en nog steeds is dit bedrag niet vrijgegeven op mijn creditcard ... en volgens de bank kan dit nog wel 10 dagen duren
  #4  
Oud 11-11-11, 08:09
Roos79 Roos79 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 859
Standaard

Volgens mij geven ze dat ook op...
Heb t al ergens meer gelezen dat t ff duurt voor t terug geboekt is....
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-mobile heeft oude contracten witte Iphone geannuleerd djawobba Odido (T-Mobile) 10 03-05-11 12:37
iPad besteld bij de Apple Store - ervaringen spiner iPad algemeen 162 03-09-10 19:54
iPhone 3GS besteld op de Italiaans Apple Store en vandaag gewoon aangekomen. :) iken Koopinformatie Rest Europa 211 11-08-09 14:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:27.