info vraagprijs iPad 64gig discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, ik ben van plan mijn iPad 64 gig, jailbroken op 5.0.1 te verkopen en mij een New Ipad te kopen. De iPad heeft altijd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
info vraagprijs iPad 64gig
Hey,
ik ben van plan mijn iPad 64 gig, jailbroken op 5.0.1 te verkopen en mij een New Ipad te kopen. De iPad heeft altijd in een case gezeten maar toch een licht ingedeukte hoek. Nu is mijn vraag wat een goede, redelijke vraagprijs zou zijn, met de case van Marware (leder) erbij. Groeten |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
is 250 euro te veel of is dat een eerlijke prijs?
|
|
|||
|
|||
Voor die prijs moet je die iPad 64GB zeker aan de man kunnen brengen (denk ik)
Verkoop hem op een serieuze veilingsite zoals eBay B, eBay UK of eBay D. Blijf heel ver weg van die beruchte marktplaats.nl. Succes gewenst. |
|
|||
|
|||
marktplaats is ook gewoon ebay !
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Untethered Jailbreak op Ipad 1 64gig/Wi-Fi/3g met IOS 5.1(9B176) | Herbieferbie | iPad algemeen | 4 | 30-03-12 14:51 |
Video: Video info op de ipad | wesley026 | Muziek, foto & video | 0 | 18-05-11 15:21 |
info van time capsule op Ipad? | Gijsjansen | iPad algemeen | 6 | 19-10-10 23:20 |
|
|