iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie België (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/)
-   -   iPhone 5 kopen in België (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/124731-iphone-5-kopen-belgie.html)

Grey 04-10-12 19:07

Reservering iSwap Mobistar Koning Albertstraat Hasselt voor een iPhone 5 32GB black.
Bevestigingsmail zelfde dag, zaterdag 22 september gekregen, maar verder nog steeds aan het wachten!
Kreeg vandaag 5 oktober al mijn 2de e-mail van Mobistar "Je iPhone 5 is weldra beschikbaar, nog een beetje geduld uitoefenen!" (1e mail kwam op 27 september)

Sniper78 05-10-12 07:18

Apple store (site) ligt plat, iets op komst?

siemenmoens 05-10-12 11:14

Back online, kzou ni weten wa er verandert is.

GyZmo 06-10-12 15:50

Deze morgen heel veel geluk gehad!
Binnengelopen in een Mobistar winkel om uiteindelijk toch nog de iPhone te reserveren via iSwap. Lag er toevallig nog een witte 16Gb op stock. Direct meegenomen uiteraard (los toestel zonder abo)

Veel geluk gehad als ik dit hier zo lees!
Blijkbaar iemand die gisteren via iSwap zijn toestel niet is komen ophalen. Hij had 5 dagen de tijd maar is niet langsgeweest...

NH2505 06-10-12 18:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door GyZmo (Bericht 833807)
Deze morgen heel veel geluk gehad!
Binnengelopen in een Mobistar winkel om uiteindelijk toch nog de iPhone te reserveren via iSwap. Lag er toevallig nog een witte 16Gb op stock. Direct meegenomen uiteraard (los toestel zonder abo)

Veel geluk gehad als ik dit hier zo lees!
Blijkbaar iemand die gisteren via iSwap zijn toestel niet is komen ophalen. Hij had 5 dagen de tijd maar is niet langsgeweest...

Ik kon ook dit geluk hebben gehad vandaag, helaas was er mij iemand voor :mad:

Pascal717 06-10-12 19:52

Dan was die niet voor u. Normaal voor de volgende op de lijst voor ne witte iPhone 5. Je hebt dan veel geluk gehad, maar is niet volgens de regeltjes gegaan die Mobistar oplegt. Vandaag het live ook zien gebeuren in een Mediamarkt. Kwam iemand voor ne zwarte 16Gb, dan moest ne een maandje geduld hebben zeide ze. Lijst is vrij lang. Maar als je een witte wilt, dan kan ik wel iets regelen zei de Mobistar mens. 5 min later liep hij met een witte 16Gb weg.

HonorSociety 06-10-12 19:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pascal717 (Bericht 833927)
Dan was die niet voor u. Normaal voor de volgende op de lijst voor ne witte iPhone 5. Je hebt dan veel geluk gehad, maar is niet volgens de regeltjes gegaan die Mobistar oplegt. Vandaag het live ook zien gebeuren in een Mediamarkt. Kwam iemand voor ne zwarte 16Gb, dan moest ne een maandje geduld hebben zeide ze. Lijst is vrij lang. Maar als je een witte wilt, dan kan ik wel iets regelen zei de Mobistar mens. 5 min later liep hij met een witte 16Gb weg.

leuk voor die die sjans hebben mer idd nie echt fair tegenover die op de wachtlijst ;)

GyZmo 06-10-12 20:35

fair vond ik het ook niet...
Toch vreemde toestanden!

HonorSociety 08-10-12 15:15

pff ga toch ook eens op goed geluk winkels van mobistar en telenet beginnen afbellen ze, wachten duurt lang :S

edit: mobistar waasland nemen ze niet op, mobistar dendermonde weten ze nog van niks
telenet/belcompany nemen zowel in dendermonde als in st-niklaas niet op
base neemt ook in beide gevallen niemand op

klantenservice???


vandenborre die reageren tenminste nog, ookal is het met minder goed nieuws

chonazz 09-10-12 15:59

Ik sta ondertussen ook op een wachtlijst of 10, vandaag nog maar eens langs Saturn op de Meir in Antwerpen gelopen. Daar kreeg ik te horen dat Mobister klanten voorrang krijgen, dit terwijl ze mij op verschillende plekken verzekerd hebben dat dit niet het geval is.
Iemand die hier meer over weet?

TimothyV 09-10-12 17:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door chonazz (Bericht 835453)
Ik sta ondertussen ook op een wachtlijst of 10, vandaag nog maar eens langs Saturn op de Meir in Antwerpen gelopen. Daar kreeg ik te horen dat Mobister klanten voorrang krijgen, dit terwijl ze mij op verschillende plekken verzekerd hebben dat dit niet het geval is.
Iemand die hier meer over weet?

ik ging in de Mobistar (Huidevetterstraat, Antwerpen) langs om me te informeren, en ze kwamen ook plots af met deze uitleg. Mobistar heeft nochtans uitdrukkelijk gezegd dat dit niet het geval ging zijn...

Wook 09-10-12 18:44

Ik denk ook wel dat ze voorrang geven aan hun eigen klanten want ze vragen er ook altijd naar als je er één wil reserveren.

TimothyV 09-10-12 19:19

Hallo Timothy,

Klant of niet klant: dat doet er echt niet toe. Wie de volgende iPhones ontvangt wordt ook hier op het hoofdkantoor bepaald, niet door de Mobistar Centers zelf, dus ook zij kunnen hun eigen klanten geen voorrang geven.

Vriendelijke groeten,

Elke

WIE KAN ER NOG AAN UIT?

HonorSociety 09-10-12 20:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TimothyV (Bericht 835557)
Hallo Timothy,

Klant of niet klant: dat doet er echt niet toe. Wie de volgende iPhones ontvangt wordt ook hier op het hoofdkantoor bepaald, niet door de Mobistar Centers zelf, dus ook zij kunnen hun eigen klanten geen voorrang geven.

Vriendelijke groeten,

Elke

WIE KAN ER NOG AAN UIT?

ebt ge al gevraagd wat ze doen met niet afgehaalde exemplaren?

Grey 09-10-12 21:54

Heb vrijdag 5 oktober een iPhone 5 32GB kunnen kopen zonder reservatie (waarschijnlijk van niet afgehaalde reservatie na 5 dagen), heb wel nog 2 reservaties lopen, eentje in Mobistar Hasselt en eentje in Mediamarkt

HonorSociety 09-10-12 23:53

weet er eigenlijk iemand wanneer vandenborre eindelijk kan beginnen uitleveren?
echt geen enkele insider die iets meer kan zeggen?
wordt nlk beetje ongeduldig

mis iphone
gewone gsm is echt niks meer voor mij

GyZmo 12-10-12 14:40

Nog een 16Gb witte iPhone besteld via iSwap op maandag, vandaag bevestigingsmail dat hij morgen klaarligt in Mobistar Center van Mediamarkt

NH2505 12-10-12 17:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door GyZmo (Bericht 836855)
Nog een 16Gb witte iPhone besteld via iSwap op maandag, vandaag bevestigingsmail dat hij morgen klaarligt in Mobistar Center van Mediamarkt

Heb me er ook nog aan gewaagd, deze namiddag langsgeweest in het Mobistar center van mediamarkt Roeselare, toen ik thuis kwam had ik reeds een bevestigingsmail, eens kijken van wie ik nu het eerste respons krijg, mediamarkt of Belcompany...

Sniper78 12-10-12 17:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door GyZmo (Bericht 836855)
Nog een 16Gb witte iPhone besteld via iSwap op maandag, vandaag bevestigingsmail dat hij morgen klaarligt in Mobistar Center van Mediamarkt

das vlotjes...

tinbie 15-10-12 13:32

heb die van mij 2/3 weken geleden besteld bij een Smartspot van Telenet.
Helaas alleen maar slecht nieuws voor me.

Iemand tips hoe ik er toch één kan bemachtigen?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:22.