iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie België (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/)
-   -   iPhone 5 Mobistar (zonder iswap) als nederlander (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/125684-iphone-5-mobistar-zonder-iswap-nederlander.html)

dtroxx 23-09-12 16:38

iPhone 5 Mobistar (zonder iswap) als nederlander
 
Beste forum leden,

Ik zou graag a.s. Vrijdag naar een mobistar gaan bij ons net over grens.
Aangezien ik een Nederlander ben zou ik er graag een aanschaffen zonder de iswap van mobistar (geen abonnement dus).

Weten jullie of het ook mogelijk is om hem gewoon los te kopen bij mobistar?

Vorig jaar heb ik mijn iphone 4s daar ook gewoon gehaald maar hadden ze nog geen iswap regeling......

Alvast bedankt voor de moeite.

WDS001 23-09-12 17:26

iSwap houdt niet in dat je een abonnement moet nemen, het is gewoon de naam van hun reserveerprogramma. Echter is het als Nederlander niet mogelijk een iPhone te reserveren in België:

Citaat:

BELANGRIJK: door de beperkte voorraad kunnen we tegen betaling slechts één enkele iPhone geven per persoon die op het Belgische grondgebied woont.
De kans is verder ook erg klein dat je vrijdag zonder reservatie een iPhone kan kopen.

Bomans 23-09-12 18:57

Tegen betaling?

Ik heb nergens een voorschot of wat dan ook hoeven te betalen.
Ik heb een iSwap ordernummer. (Dendermonde)

WDS001 23-09-12 19:00

Nee, dat "tegen betaling" slaat op het feit dat je wel degelijk moet voor de iPhone moet betalen als je hem komt ophalen ;)

Bomans 23-09-12 19:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 (Bericht 824118)
Nee, dat "tegen betaling" slaat op het feit dat je wel degelijk moet voor de iPhone moet betalen als je hem komt ophalen ;)

No shit ...

Goed geformuleerd M*

dtroxx 23-09-12 20:00

Bedankt voor de info.
Ik zal morgen eens bellen naar de mobistar winkel hier in de buurt.
Ik laat het weten wat hun mij te vertellen hebben.

Anders nog tips waar ik wel kans maak?

dtroxx 24-09-12 10:54

Zojuist 5 verschillende mobistar winkels afgebeld.
Bij alle 5 de winkels hebben ze meer dan 50+ reserveringen dus ze kunnen de iphone niet op vrijdag 28-9-2012 leveren.
Je moet geen abonnement bij hun afsluiten dus los kopen kan/mag.
Ga vrijdag dan maar wat anders proberen iemand tips?

svenn15 24-09-12 10:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dtroxx (Bericht 824394)
Zojuist 5 verschillende mobistar winkels afgebeld.
Bij alle 5 de winkels hebben ze meer dan 50+ reserveringen dus ze kunnen de iphone niet op vrijdag 28-9-2012 leveren.
Je moet geen abonnement bij hun afsluiten dus los kopen kan/mag.
Ga vrijdag dan maar wat anders proberen iemand tips?

Je bedoelt niet leveren voor losse verkoop ?

dtroxx 24-09-12 11:03

@svenn15, Losse verkoop is geen probleem alleen met de nieuwe iswap regeling is het niet mogelijk om er een a.s. vrijdag een te bemachtigen (50+ reserveringen per filliaal).

dtroxx 25-09-12 17:34

Heb vanmiddag gewoon de stoute schoenen aangetrokken.
Ben naar mobistar hier in de buurt geweest en ik zeg hoeveel reserveringen hebben jullie al voor de iphone 5?
Man vertelde dat er nog maar 26 reserveringen waren :).
Dusja ik netjes gereserveerd wel op het belgische adres van mijn tante en met haar telefoon nummer en naam :).
Nu maar afwachten of ik hem ook de 28 of 29e ga hebben :)
Vorig jaar met de iphone 4s hadden ze er toen 50 binnen dus neem aan dat dit jaar met de iphone 5 dat ook moet lukken.

Bomans 25-09-12 18:01

Zonder bevestigingsmail zou ik er niet op hopen ...

Belgische iPhone 5 verschijnt later - news - ZDNet.be

Pascal717 25-09-12 18:39

Een bevestigings mail heeft nog niemand gehad. En ik verwacht die ook niet zo snel te lezen. Je krijgt wel een mail, dat uwe iPhone gereserveerd is.

Sniper78 25-09-12 19:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 825559)
Zonder bevestigingsmail zou ik er niet op hopen ...

Belgische iPhone 5 verschijnt later - news - ZDNet.be

zoiets had ik ook al ergens vernomen.
vrij beperkt aantal voor Belgie.

mss toch maar in buitenland bestellen

dtroxx 25-09-12 21:56

Ik denk dat de definitieve email voor het ophalen pas donderdag de deur uitgaat.
Daarbij heb ik geen aanbetaling moeten doen dus als ik vrijdag nog geen bevestiging heb gehad bestel ik die via apple.nl :).
Vorig jaar bij de release van de 4s hadden ze 50 verschillende modellen binnen gekregen dus ik heb nog steeds hoop.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:43.