iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie België (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/)
-   -   Mobistar orderbevestiging ZA 28 sept (iPhone 5) (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/126102-mobistar-orderbevestiging-za-28-sept-iphone-5-a.html)

suby555 27-09-12 21:17

Zwarte 16gb ,afhalen vanaf 29/9 in wijnegem.

De 16gb hebben ze dus overal in "overvloed" denk ik;)

dtroxx 27-09-12 22:09

Het is nu 22:00 iemand hier op het forum die nog na 20:00 een email ontvangen heeft?
Ik baal echt dat ik geen mail heb gehad had nog liever een mail gehad met de boodschap dat hij niet leverbaar is zaterdag dan helemaal niks!
Morgen maar online bij apple bestellen bye bye mobistar!

FenixStyle 27-09-12 23:20

Op donderdag 13/09 omstreeks 15u op de wachtlijst ingeschreven bij Mobistar center Mol voor een 32GB Wit.

Vandaag mail gehad dat ik hem zaterdag mag halen. Als ik de reacties zo overal lees, mag ik best wel blij zijn aangezien er weinig mensen met 32GB zijn die al mogen gaan, het zijn voornamelijk de 16GB-modellen die zaterdag al beschikbaar zijn.

RickDeckard 28-09-12 08:10

Nog steeds geen mail gekregen hier. Why am I not surprised dat het Mobistar niet eens lukt om een paar duizend mailtjes op enkele uren uit te sturen? Prutsers...

Donat 28-09-12 08:30

Ik stond 190e bij mobistar leuven. Ik ben er bij zaterdag!
Ooit was ik bij mobistar en mijn nr begint nog steeds met 0494, de verkoper maakte mijn iswap, reservering en zag mijn nummer, ja dat is een mobistar nummer en heeft mobistar klant als ja ingevuld :). Ik heb wijselijk gezwegen!

Zouden ze er rekening mee gehouden hebben of je klant bent of niet ?

dtroxx 28-09-12 09:25

Hier nog altijd geen mail ontvangen.
190e op de lijst en dan wel de zaterdag een iphone mogen ophalen.
Hier nr4 op de lijst en nog geen email ontvangen!

Grimm 28-09-12 09:30

Hier ook nog steeds niets. Heb Mobistar op Twitter gevraagd hoe dit kon maar blijken niet te willen reageren. Nu even bellen naar het center waar ik besteld heb.

dtroxx 28-09-12 09:37

@Grimm Hou me even op de hoogte ik ga nu ook even bellen naar het center.
Twitter geven ze mij ook geen reactie die *******

siemenmoens 28-09-12 09:48

ik heb besteld bij de mobistar stand bij mediamarkt in A'pen en daar nemen ze de telefoon ook niet op.

dit was wel pas woensdag (26/09), ik heb toen wel de reserveringscode ontvangen, maar gisteren geen mail.

dtroxx 28-09-12 10:02

Reactie per email van mijn mobistar centre:

Hey Denny

Sorry ze brengen deze pas vanavond dus ik kan dit nog niet controleren .
Alvast moet je wachten op de 2de mail want deze moet je dan meebrengen naar
De winkel .

AdrianZarren 28-09-12 12:50

Nog steeds geen mail hier... pfff
Zijn er mensen die gisterenavond of vandaag nog een mail toegestuurd kregen?

dtroxx 28-09-12 12:53

@adrianzarren: Ik heb ook nog geen mail gehad.
Heb aan mobistar via twitter en facebook gevraagd hoe dit kan.

Hun antwoord: ik raad jullie aan om contact te nemen mest jullie Mobistar centers want alle mails zijn gisteren doorgestuurd geweest. Gtjes, Valérie

Ik ben echt zwaar teleurgesteld en snap ook echt niet waarom sommige mensen hun email niet hebben ontvangen :(

Wanneer heb jij je iswap gedaan.... en heb jij wel een reserveringsnummer?

Lacrimosa 28-09-12 12:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AdrianZarren (Bericht 828376)
Nog steeds geen mail hier... pfff
Zijn er mensen die gisterenavond of vandaag nog een mail toegestuurd kregen?

Nee, voor zover ik kan nagaan op fora, twitter enz. niet.

Advies van Mobistar: https://twitter.com/MobistarNL/statu...23032408395776

Wat een slechte service!

AdrianZarren 28-09-12 12:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dtroxx (Bericht 828378)
@adrianzarren: Ik heb ook nog geen mail gehad.
Heb aan mobistar via twitter en facebook gevraagd hoe dit kan.

Hun antwoord: ik raad jullie aan om contact te nemen mest jullie Mobistar centers want alle mails zijn gisteren doorgestuurd geweest. Gtjes, Valérie

Ik ben echt zwaar teleurgesteld en snap ook echt niet waarom sommige mensen hun email niet hebben ontvangen :(

Wanneer heb jij je iswap gedaan.... en heb jij wel een reserveringsnummer?

Ik was er niet echt vroeg bij met de iswap, dat is gebeurd op dinsdag 25 september. Heb ook een mail ontvangen met reserveringsnummer zoals iedereen... Ik verwacht niet dat ik hem morgen al zou mogen ophalen, maar had ten miste dan toch mail verwacht waarop ze zeiden dat ik nog wat geduld moet hebben.

dtroxx 28-09-12 12:57

@Lacrimosa wanneer heb jij je iswap gedaan?

Lacrimosa 28-09-12 13:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dtroxx (Bericht 828385)
@Lacrimosa wanneer heb jij je iswap gedaan?

Zaterdagochtend 15 september.

dtroxx 28-09-12 13:01

Echt ik snap er helemaal niks meer van ik heb het gelijk een dag na het bekendmaken van de iphone 5 :(. Er zijn echt veel mensen die hem nog niet gehad hebben. Heb jij al contact opgenomen met het mobistar centre waar je besteld hebt?

Lacrimosa 28-09-12 13:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dtroxx (Bericht 828390)
Echt ik snap er helemaal niks meer van ik heb het gelijk een dag na het bekendmaken van de iphone 5 :(. Er zijn echt veel mensen die hem nog niet gehad hebben. Heb jij al contact opgenomen met het mobistar centre waar je besteld hebt?

Ja gisteravond gemaild en ook binnen tien minuten mail terug gehad dat ze het gaan uitzoeken. Ik laat nog even in het midden welke shop, maar zodra ik meer weet laat ik het hier zeker weten.

Vannacht net na 2 uur wel voor alle zekerheid maar eentje online besteld bij Apple NL. Annuleren kan altijd nog, hoop echt dat we nog goed nieuws krijgen uit België ;)

dtroxx 28-09-12 13:11

@Lacrimosa: ik heb al een reactie ontvangen

Ik laat je morgenochtend als het mogelijk is natuurlijk iets weten als je reservatie erbij is .
Maar het zal hier verschrikkelijk druk zijn .
Ik probeer dit te doen als de winkel nog niet open is .

Enige hoop die wij mogen hebben is dat de iphones per reservatiecode in het systeem staan. Als ze gewoon iphones binnen krijgen zullen de gene met een 2e email hem kunnen ophalen en wij kunnen er dan naar fluiten :(

Lacrimosa 28-09-12 13:21

@dtroxx Zal straks nog even proberen hun te bellen.

Ik baal nu wel ontzettend dat ik niet naar Brussel kon vandaag.
Dacht eerst dat het daardoor was fout gegaan, al had ik meteen aangegeven dat ik niet kon en wilde ophalen in de winkel. Lees nu dat ook mensen zonder die invite nog op mail wachten dus daar heeft het niks mee te maken.

Afwachten dus en geduld hebben... (alweer!), hou jullie op de hoogte!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:40.