iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie België (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/)
-   -   Mobistar orderbevestiging ZA 28 sept (iPhone 5) (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/126102-mobistar-orderbevestiging-za-28-sept-iphone-5-a.html)

AdrianZarren 28-09-12 14:30

Ook net contact opgenomen met Mobistar center waar ik mij Iphone besteld heb. Zij vertelden mij dat er nog 2 emails zouden moeten volgen:

1. bericht van wanneer het toestel uitgeleverd wordt aan het desbetreffende Mobistar center; 2. bericht van wanneer het toestel effectief in het Mobistar center aangekomen is en dat je er mag omgaan.

Gewoon wachten zeker??? Schijnt een goede deugd te zijn...

Tasty 28-09-12 17:57

Zever, morgen mogen ze afgehaald worden voor diegene die gisteren/vandaag een mail gekregen hebben. Vandaag worden AL die iPhones op naam geleverd en ingebroekt bij de desbetreffende winkel. Morgen op openingstijd mag je hem gaan afhalen.

siemenmoens 28-09-12 21:09

Om 19.00 kon je er online een beperkte hoeveelheid bestellen. Om 18.59 had ik prijs, levertijd van 4 werkdagen. Tsjakka!

Nfect 28-09-12 21:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door siemenmoens (Bericht 828807)
Om 19.00 kon je er online een beperkte hoeveelheid bestellen. Om 18.59 had ik prijs, levertijd van 4 werkdagen. Tsjakka!

Hier ook whoohooooo :D

psychoke225 28-09-12 22:28

mail ontvangen :
mag mijne morgen afhalen in leuven diestestraat

dtroxx 28-09-12 22:31

Ik nog altijd geen mail en voor 23 sept de iswap gedaan wat een *** bedrijf zeg!!!!

Zie twitter:Goed om te weten: de iSwap na 23 september gedaan? Je krijgt je e-mail tegen midden volgende week ;)!

psychoke225 28-09-12 22:38

ik had mijne 2 weken geleden in de center rereserveerd , en ben mobile vikings klant , ma pak morgen een abo , omdat ik mijn gsm wil verzekeren

³.s 29-09-12 01:21

ik vraag mij ook af wat die tweet wilt zeggen. Anders doe ik morgen snel een iSwap en dan heb ik een iPhone volgende week.
Alleen lijkt me dit nogal sterk...

dtroxx 29-09-12 09:20

De man van mijn mcentre zou deze morgen voor mij kijken of mijn reservering er toch niet stiekem bijzit. Ik hou jullie op de hoogte!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 september 2012 om 09:58 ----------

Reactie is binnen:

Ik heb voor te starten 15 reservaties binnen spijtig genoeg zit de jouwe er nog niet bij .
Mijn excuses hiervoor.

Bye bye mobistar!!!!

Racingboy 29-09-12 12:10

Heb zojuist mijne mogen gaan afhalen! Supertevreden nu :)

Lacrimosa 29-09-12 12:39

@dtroxx Hier ook mail, gisteravond en vanochtend.

Volgens de winkel fout van Mobistar, volgens hun had ik zeker op tijd gereserveerd en er missen er nog een aantal.

Op twitter beweert Mobistar echter heel wat anders, geeft mensen steeds hoop en geen duidelijkheid. (gegevens in hun database opzoeken via DM etc.)

Voor de mensen die hem wel hebben vandaag, geniet er maar dubbel van! ;-)

³.s 29-09-12 15:27

Ik heb vandaag in 2 verschillende winkel eentje gereserveerd met iSwap eens zien hoe lang het duurt ;-) en wat de tweet echt waard is. Misschien komt er wel bij wonder volgende week een gigantische lading binnen :p
Ondertussen probeer ik wel de webshop en de smartspots

jeutie 29-09-12 19:08

Deze ochtend eerst naar het Mobistar Center geweest te Ieper, iPhone 5 lag klaar. Heb op het kopie van de e-mail mijn handtekening moeten plaatsen & mijn pasport werd ook gekopieerd. Garantiebewijsje volgde nog zeiden ze. (Raar.) Er was ook een klein assortiment aan cases enzovoort, vlug een pouch meegenomen. M'n screen protectors koop ik wel ergens anders. Verkoper vertelde me dat ze minder toestelen hadden binnengekregen dan verwacht. (In totaal slechts 10.)

Daarna doorgereden naar het Belgacom Center iets verder in de straat, micro-sim omgewisseld naar nano-sim zonder problemen & werkte ook onmiddellijk. Vriendelijke vrouw aan de kassa wou toch even de iPhone 5 vasthouden, was de eerste die ze zag.

Geen krasjes ofzo gevonden op het toestel, wat voor mij een opluchting was, als je Mac Rumors beetje volgt hoor je namelijk veel over krasjes uit de fabriek. Al bij al een goeie ervaring, behalve dat alles 1 dag te laat kwam natuurlijk. :p

Grimm 29-09-12 21:22

Ik had vrijdagochtend gebeld naar het Mobistar Center waar ik 2 iPhones besteld had. Wist niets van de mail en daarom eens op hun lijst gekeken of ik er al dan niet bij was. Helaas niet dus ik wat rondgebeld naar Belcompany's in de buurt vermits Telenet ze ook binnenkreeg en ze al ging verkopen op vrijdag. Twee iPhones gevonden dus bij deze is de iPhone 5 al in mijn bezit van vrijdagochtend, een dag voor Mobistar ze ging verdelen! Ik heb het trouwens gehad met Mobistar en ga nu steeds bij Telenet voor mijn iPhone.

Lacrimosa 03-10-12 18:36

Eindelijk mail! Zaterdag ophalen!

Hoe zit het bij jullie @dtroxx ?

MrBramme 03-10-12 19:43

Nog steeds geen mail voor mij :-( maarja, dat wil tenminste zeggen dat er 'iets' van beweging is :-)
Welk model had je, als ik dat mag weten.

Lacrimosa 03-10-12 20:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MrBramme (Bericht 831996)
Nog steeds geen mail voor mij :-( maarja, dat wil tenminste zeggen dat er 'iets' van beweging is :-)
Welk model had je, als ik dat mag weten.

16 GB Black, iSwap gedaan 15-09.
Invite voor event gewonnen, ik kon niet dus gekozen voor afhalen in de winkel.
Sindsdien niks meer gehoord, nu eindelijk mail ;)

dtroxx 03-10-12 21:00

@lacrimosa nog altijd geen mail ontvangen. Eigenlijk ben ik nogal kwaad op het bedrijf en koop ik ze liever niet meer daar. Ik heb ze nu online besteld bij apple. Wat stond er in jou mailtje?

Lacrimosa 03-10-12 21:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dtroxx (Bericht 832038)
@lacrimosa nog altijd geen mail ontvangen. Eigenlijk ben ik nogal kwaad op het bedrijf en koop ik ze liever niet meer daar. Ik heb ze nu online besteld bij apple. Wat stond er in jou mailtje?

Gewoon de standaard mail dat hij klaarligt vanaf zaterdag.
Op hun FB zijn ook steeds meer mensen kwaad (en terecht bij de meeste) en staan wat reacties daarop van Mobistar.

Ik had ook bij Apple NL besteld, laat die reservering nog maar even staan tot ik hem echt en zonder mankementen heb ontvangen ;)

Succes, hoop dat je bij de volgende lading zit^^

MrBramme 04-10-12 14:32

Ter info: https://www.facebook.com/notes/mobis...22915184423066

Mobistar doet een poging om de "pijn" te verzachten... :) Hoe dan ook, ik moet wachten (damn, dat rijmt).
ik hoop stiekem dat dit wil zeggen dat andere leveranciers (Belcompany) ook een levering krijgen aangezien ik daar (naar mijn gevoel) hoger op de wachtrij sta :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:51.