//

Mobistar orderbevestiging ZA 28 sept (iPhone 5)

Mobistar orderbevestiging ZA 28 sept (iPhone 5) discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb de mijne vandaag op de post gaan halen. (vorige vrijdag besteld) Hij lag daar al van dinsdag, maar nu dan toch kunnen afhalen. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #81  
Oud 04-10-12, 14:56
siemenmoens siemenmoens is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Bornem België
Berichten: 12
Standaard

ik heb de mijne vandaag op de post gaan halen. (vorige vrijdag besteld) Hij lag daar al van dinsdag, maar nu dan toch kunnen afhalen. wel een ingedeukte hoek in het doosje van de iphone. maar op de telefoon niks aan te merken.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #82  
Oud 04-10-12, 15:38
dtroxx's schermafbeelding
dtroxx dtroxx is offline
• iOS 10.0 beta
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Zeeland
Berichten: 269
Standaard

https://www.facebook.com/notes/mobis...22915184423066

We hebben jullie vragen en klachten gelezen over de iSWAP, het gebrek aan communicatie en het lange wachten op de iPhone 5. We snappen dat het frustrerend is om te wachten op de nieuwe iPhone, en bijzonder frustrerend om niet te weten wanneer je je iPhone dan wel mag verwachten.
Daarom deze Facebook note waarmee we hopelijk duidelijkheid te scheppen voor iedereen met vragen.

Ik was uitgenodigd voor het iPhone 5 lanceringsevenement maar kon er niet bij zijn… Wanneer kan ik mijn iPhone 5 afhalen?
Normaal gezien heb je een e-mailtje gekregen op woensdagmiddag 3 oktober dat je je iPhone zaterdag kan ophalen in je Mobistar Center. Geen e-mail gekregen? Check zeker ook even je spamfolder.

Ik heb geen e-mail gekregen en wil graag weten wanneer ik mijn iPhone zal ontvangen?
Wij ook :-( Helaas kunnen we zelf niet kiezen wanneer en hoeveel iPhones we ontvangen van Apple. Zodra we meer informatie hebben over de volgende levering, lees je het hier!
We verwachten trouwens deze week meer nieuws te hebben over de volgende levering. Als jouw iPhone in de volgende levering zit, dan krijg je sowieso een e-mailtje van ons wanneer je je toestel kan ophalen in jouw Mobistar Center.



Kan ik langsgaan bij mijn Mobistar Center om te vragen wanneer mijn iPhone 5 er zal zijn?
Dat kan, maar we raden het niet aan om onnodige wachttijden te vermijden. De Mobistar Centers hebben namelijk geen zicht op komende leveringen en weten ook niet wanneer jouw toestel zal worden geleverd. Maar zodra je iPhone 5 klaar ligt in jouw Mobistar Center krijg je van ons een mailtje (check dus zeker regelmatig je spamfolder!)

Wanneer is de volgende levering van de iPhone5? / Weten jullie wanneer mijn model iPhone opnieuw wordt geleverd?
Net zoals jullie wachten we vol ongeduld op de volgende lading iPhones van Apple, maar helaas kunnen wij niet controleren wanneer deze binnenkomen :-( We verwachten deze week echter wel meer nieuws, en we beloven jullie dan ook steeds op de hoogte te houden!

Wat als ik mijn iPhone 5 niet op tijd afhaal?
Wanneer de iPhone niet wordt opgehaald binnen de 5 dagen moet de verkoper van je Mobistar verkooppunt je opbellen om je verwittigen. Haal je de iPhone5 toch niet op, dan verlies je je reservatie en wordt hij verkocht.

Hebben Mobistar klanten voorrang op niet-Mobistar klanten bij de iSWAP?
Nee, of je klant bent of niet doet er niet toe.



Kan ik me nog steeds inschrijven voor de iSWAP?
Absoluut, dat is geen probleem. Je kan de iSWAP nog doen tot 31 oktober!

Moet ik een voorschot betalen bij de iSWAP?
Neen, zeker niet, om je iPhone5 te reserveren betaal je GEEN voorschot!
Uitzondering: In de volgende Mobistar Centers werd een voorschot gevraagd: Kuurne shopping, Roeselare, Aalter, Kortrijk Lange Steenstraat, Izegem, Menen, Torhout, Kortrijk Shopping K.
Heb je een voorschot betaald maar wil je toch geen iPhone 5 aankopen, dan kan je het terugkrijgen in het Mobistar Center waar je hebt betaald.

Is het waar dat de iPhone 5 pas op 31 oktober wordt gelanceerd?
Nee. De iPhone 5 werd gelanceerd op 29 september.

Wat gebeurt er als ik mijn e-mail om de iPhone op te halen niet ontvang? Gaat mijn reservatie dan verloren omdat ik mijn iPhone niet ga oppikken?
Nee! Als we merken dat je na 24u je e-mail nog niet hebt gelezen of geopend, of als je e-mail naar ons terugkomt, dan sturen we je ook nog een sms’je, voor het geval er een fout is gebeurd. Bovendien moet het Mobistar Center je ook opbellen om te controleren of je je iPhone 5 nog steeds wil voor ze je reservatie mogen annuleren.

Waarom geven jullie geen antwoord op sommige vragen?
Helaas krijgen we op dit moment meer vragen dan we kunnen beantwoorden :-( Vandaar ook deze Facebook note, zodat we voor iedereen een duidelijk antwoord kunnen voorzien.
__________________
Iphone 6s 16gb (White Grey), iPad 2 16gb (zwart), iMac 21,5" i5,Mac Pro 8-core 2009"aTv2, Mac mini i5
  #83  
Oud 05-10-12, 12:40
dtroxx's schermafbeelding
dtroxx dtroxx is offline
• iOS 10.0 beta
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Zeeland
Berichten: 269
Standaard

Dag DENNY,

Ten gevolge van het succes van de lancering van de iPhone 5, vragen we je nog wat van je geduld, vooraleer je ervan kan genieten. Wees gerust, we zetten alles op alles om aan uw vraag zo snel mogelijk te kunnen voldoen.

We brengen je op de hoogte via mail zodra je je toestel kan afhalen in het door jou gekozen winkelpunt.

Opgelet: Om lange wachttijden en onnodige frustraties te vermijden, vragen we om voor deze aankoop niet naar de winkel te gaan vooraleer je de bevestigingsmail hebt ontvangen.
Dank bij voorbaat voor uw begrip.



Met vriendelijke groeten,
Het Mobistar Team
  #84  
Oud 05-10-12, 13:23
siemenmoens siemenmoens is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Bornem België
Berichten: 12
Standaard

zelfde mail gekregen.
  #85  
Oud 08-10-12, 22:39
NansGee NansGee is offline
 
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 13
Standaard

Op 25/09/2012 besteld bij Mobistar center Hasselt. Zonder abonnement. Meteen bevestigingsmail met reserveringscode ontvangen.
Op 29/09/2012 toch een poging gewaagd en in de rij staan aanschuiven, helaas...
Op 05/10/2012 terug e-mail

Ten gevolge van het succes van de lancering van de iPhone 5, vragen we je nog wat van je geduld, vooraleer je ervan kan genieten.
Wees gerust, we zetten alles op alles om aan uw vraag zo snel mogelijk te kunnen voldoen.

We brengen je op de hoogte via mail zodra je je toestel kan afhalen in het door jou gekozen winkelpunt.

Opgelet: Om lange wachttijden en onnodige frustraties te vermijden, vragen we om voor deze aankoop niet naar de winkel te gaan vooraleer je de bevestigingsmail hebt ontvangen.
Dank bij voorbaat voor uw begrip.

Met vriendelijke groeten,
Het Mobistar Team


08/10/2012 zit ik terug in stone Age met een oude Nokia, en nam ik afscheid van mijn 4S...
Maar... ik ben wel in blijde verwachting ��5⃣
  #86  
Oud 09-10-12, 09:45
Progolas Progolas is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1
Standaard

24/9 besteld iPhone 5 black 16 gb
03/10 mail dat hij op 06/10 klaar ligt in Mortsel
06/10 geen iPhone in de winkel in Mortsel
08/10 nog steeds geen iPhone en niemand bij Mobistar kan me helpen. Niemand weet van iets. Mobistar kan het ni aan
  #87  
Oud 09-10-12, 13:56
MrBramme MrBramme is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 195
Standaard

Vandaag valt op Twitter te lezen dat Mobistar een levering heeft gehad, maar dan met vooral witte 16Gb modellen ...
Ik begin stilaan te denken dat zwarte iPhones van 32Gb een mythe zijn
  #88  
Oud 09-10-12, 14:03
dtroxx's schermafbeelding
dtroxx dtroxx is offline
• iOS 10.0 beta
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Zeeland
Berichten: 269
Standaard

Mijn vriendin heeft nog een reservering staan bij Mogaystar, ben benieuwd of ze een email zal ontvangen. Daarbij gaan we hem toch niet meer bij Mogaystar kopen aangezien het een prutsbedrijf is

Btw dit is het bericht op hun facebook:

Deze middag hebben we een levering van Apple binnengekregen en we zijn nu bezig met een crosscheck met de iSWAP lijst. Wie een witte 16GB iPhone5 heeft besteld voor 1 oktober die krijgt sowieso een mailtje met goed nieuws deze week! We werken zo snel mogelijk om ook alle anderen te laten weten via mail of jullie je iPhone kunnen ophalen deze week!

Er is dus hoop voor de mensen met een witte 16 GB.

Laatst gewijzigd door dtroxx; 09-10-12 om 16:24.
  #89  
Oud 10-10-12, 19:01
MrBramme MrBramme is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 195
Standaard

Wel tof van Mobistar dat ze gisterenmorgen aankondigen dat ze een lading hebben gekregen, dat ze niet exact weten wat er nog in zit buiten veel witte 16gb versies, en 2 werkdagen later nog niets weten...

Als ik aan dat tempo werk was ik al lang ontslagen hoor

Tot zover mijn geklaag en ik wacht gezellig verder
  #90  
Oud 10-10-12, 21:26
Sniper78's schermafbeelding
Sniper78 Sniper78 is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: België
Berichten: 103
Standaard

En wat met diegene die in de Apple store bestelde (online)?

Staat bij mij tussen 23/10 -29/10

Ordered On 28-Sep-2012
Order Number: W26728xxxx

iPhone 16GB - white
  #91  
Oud 10-10-12, 21:39
MrBramme MrBramme is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 195
Standaard

Hard, vooral nu Mobistar zegt voldoende witte 16gb heeft om de orders tem 1 okt te leveren :-(
Geduld is een deugd he!

Ik weet wel dat ik dit weekend mijn pijlen terug op Amsterdam zet ;-) vrouwlief zaagt mijn oren af omdat zij mijn iphone 4 krijgt zodra ik de 5 heb. Iemand medelijden? :-p
  #92  
Oud 10-10-12, 22:32
Sniper78's schermafbeelding
Sniper78 Sniper78 is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: België
Berichten: 103
Thumbs up

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MrBramme Bekijk bericht
Hard, vooral nu Mobistar zegt voldoende witte 16gb heeft om de orders tem 1 okt te leveren :-(
Geduld is een deugd he!

Ik weet wel dat ik dit weekend mijn pijlen terug op Amsterdam zet ;-) vrouwlief zaagt mijn oren af omdat zij mijn iphone 4 krijgt zodra ik de 5 heb. Iemand medelijden? :-p
En jij vind da nie erg zekers.
  #93  
Oud 11-10-12, 08:22
MrBramme MrBramme is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 195
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sniper78 Bekijk bericht
En jij vind da nie erg zekers.
Helemaal niet :-D En dan is het eindelijk gedaan met die Nokia die ze nu heeft waar het surfen een ramp is (als er al verbinding is met die pruts mag ze blij zijn)
  #94  
Oud 11-10-12, 12:42
dtroxx's schermafbeelding
dtroxx dtroxx is offline
• iOS 10.0 beta
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Zeeland
Berichten: 269
Standaard

Iemand al een email mogen ontvangen voor een witte 16GB?

Facebook mobistar:
Dave, we hebben maandag een grote levering witte 16GB gehad, als die van jou erbij zat, dan mag je vandaag een mailtje van ons verwachten!

Dus iedereen met een witte 16GB kan vandaag een email verwachten
  #95  
Oud 11-10-12, 14:48
MrBramme MrBramme is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 195
Standaard

Op hun twitter staat inderdaad dat ze vandaag opnieuw een mailing sturen... er zouden "in mindere mate" ook zwarte bij zitten ... fingers crossed!
  #96  
Oud 11-10-12, 15:28
HonorSociety's schermafbeelding
HonorSociety HonorSociety is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Hamme
Berichten: 86
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MrBramme Bekijk bericht
Op hun twitter staat inderdaad dat ze vandaag opnieuw een mailing sturen... er zouden "in mindere mate" ook zwarte bij zitten ... fingers crossed!
op fb zeggen ze dat ook

edit: niet gezien dat hun fb meldingg hier al was vernoemd

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 11 oktober 2012 om 14:36 ----------

en waarom weet vdb nog altijd van niks :S+

zou ook graag men iphone hebben ze, die zullen toch niet afhankelijk zijn van mobistar hoop ik, want anders gaak nog lang mogen wachte
  #97  
Oud 11-10-12, 15:38
MrBramme MrBramme is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 195
Standaard

op hun tweetfeed (ik heb nog niets):

Net naar 4900 mensen een mailtje gestuurd dat hun iPhone 5 is geleverd
  #98  
Oud 11-10-12, 15:40
dtroxx's schermafbeelding
dtroxx dtroxx is offline
• iOS 10.0 beta
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Zeeland
Berichten: 269
Standaard

Mijn vriendin heeft geluk met haar witte 16GB, ik zal nog even moeten wachten

Goed nieuws!
Je hebt er zeer waarschijnlijk van gedroomd; je iPhone 5 is eindelijk aangekomen! Vanaf vrijdag 12 oktober is hij beschikbaar in je Mobistar Center:
  #99  
Oud 11-10-12, 15:42
siemenmoens siemenmoens is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Bornem België
Berichten: 12
Standaard

jep, ik heb er 1 ontvangen voor een zwarte 16Gb. ik mag er zaterdag omgaan, en hij blijft daar maar 2 dagen liggen.

En ja ik heb zelf al een zwarte 5, maar deze is voor mijn broer.
  #100  
Oud 11-10-12, 15:46
dtroxx's schermafbeelding
dtroxx dtroxx is offline
• iOS 10.0 beta
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Zeeland
Berichten: 269
Standaard

@siemenmoens: balen man ik heb ook een zwarte 16 gereserveerd, wanneer heb jij je iswap gedaan?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 besteld bij Vodafone Shop. Wat is jou gratis product op de orderbevestiging? Leonk Vodafone 0 11-01-11 12:54
Nieuwe iPod vanaf 7 sept ? Lancia Archief 7 20-09-09 14:58
waarschijnlijk 15 sept in turkije ipodpino Archief 15 20-09-08 03:19
Gerucht ; iPhone vanaf 1 sept simlockvrij umpire Archief 41 15-09-08 23:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:45.