iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie België (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/)
-   -   Mobistar orderbevestiging ZA 28 sept (iPhone 5) (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/126102-mobistar-orderbevestiging-za-28-sept-iphone-5-a.html)

HonorSociety 24-10-12 11:47

Ben gisteren naar mobistar center gegaan, mijn iphone was er nog niet
Maar heb er wel al ene meegekregen, persoon voor wie die iphone was is meermaals gebeld maar nam nooit op hadk opgevangen
Me happy 😃

NH2505 24-10-12 21:38

Voilà sedert 2 uren trotse bezitter van een zwarte iphone 5 64 GB, dankzij een tip van iemand die naar Saturn Brugge ene had kunnen kopen zonder reservatie. Het was het laatste stuk! Het loont toch echt de moeite om eens spontaan binnen te gaan of te bellen. :d

dtroxx 25-10-12 14:09

Ik heb een email gehad hoor:

Je hebt er zeer waarschijnlijk van gedroomd; je iPhone 5 is eindelijk aangekomen! Vanaf zaterdag 27 oktober is hij beschikbaar in je Mobistar Center.

Ik mag er vanmiddag om EINDELIJK!!!!! :) :)

dtroxx 26-10-12 14:55

Zoooooo ik heb hem hoor!!!!
Woehoei wat een mooi toestel :) :) :)

Wook 26-10-12 16:06

Mobistar lacht mensen die geen klant zijn bij hen gewoonweg uit in hun gezicht. In een Mobistarwinkel vertelde men mij dat Mobistar kiest wie eerst bedient wordt als er nieuwe ladingen iphones aankomen...

sleirbag 26-10-12 18:37

Nochtans ben ik ook geen klant bij Mobistar, heb mij verleden dinsdag ingeschreven bij Mobistarwinkel Brugge (iswap ) en mag mijn Iphone 5 morgen afhalen

HonorSociety 31-10-12 15:55

Als iemand nog op zoek is naar witte 16 gb en erom kan en wil gaan naar het waasland shopping, laat mij iets weten ;)

lawjon 01-11-12 08:10

als er iemand een witte 32 GB (ik weet het, kieskeurig - maar is voor 't vrouwke) "over" heeft, graag berichtje, wil gerust iets geven voor de moeite

Skik 08-11-12 21:29

Iemand een Zwart 32Gb over nemen?

Ik heb vandaag mijn bevestiging binnen dat ik hem mag gaan afhalen bij mobistar BASTOGNE (Lang verhaal.. i know). Heb de mijne ondertussen vorige week in frankrijk gekocht...
Als je tot daar wil rijden dan ben je zeker dat je er een hebt.
De eerste waar van ik een pm heb krijgt em.

bs176251 19-12-12 01:03

Ik een paar weken geleden naar Hasselt om en iphone5 te kopen. Geen in stock. Vandaag terug geweest enkel witte in stock, geen probleem zei ik en ik had graag die financiering meneer. Zou u dan een abbonement nemen meneer en hebt u loonfiches bij? Ik zei, ik heb alles bij en neem waarschijnlijk dat abonnement van 12 euro per maand. Zei die verkoper, ah maar op financiering gaat vandaag niet want het is te druk!! Ikke Euh hier is toch geen volk? Jamaar toch gaat het niet! Spijt mij. Ik zei, mij ook en zal dus wellicht geen iphone bij Mobistar kopen. Wie heeft nu zo een uitleg al eens gehoord? Was dan mijn abonnementsvoorstel te min? Wie weet waar ik dan wel fatsoenlijk terecht kan?

Bomans 19-12-12 09:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skik (Bericht 851042)
Als je tot daar wil rijden dan ben je zeker dat je er een hebt.
De eerste waar van ik een pm heb krijgt em.

Je weet dat jij je ID kaart moet tonen? Dus je moet er bij zijn ...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:10.