iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie België (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/)
-   -   Mobistar orderbevestiging ZA 28 sept (iPhone 5) (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/126102-mobistar-orderbevestiging-za-28-sept-iphone-5-a.html)

dtroxx 27-09-12 12:24

Mobistar orderbevestiging ZA 29 sept (iPhone 5)
 
Wanneer je vandaag een e-mail ontvangt van mobistar met je orderbevestiging post het dan in deze topic.

Graag ook even de inhoud van de email met datum dat je hem mag ophalen en waar.
Misschien ook handig om aan te geven op welke plaats je in de reservering van je mobistar center staat.

Op deze mannier kunnen we dus kijken of mobistar ons voor de gek aan het houden is ja/nee.

Donat 27-09-12 16:20

T'is zaterdag 29 september in de titel :-) oorspronkelijk was het vrijdag 28 september maar daar hebben ze ons al voor de gek gehouden !

Overigens vindt ik wel dat ze er serieus hun tijd voor pakken om de mails te versturen..

dtroxx 27-09-12 16:24

@Donat: Aangepast, en idd waarom zijn die e-mails nog niet de deur uit.
Je zou verwachten dat dit gelijk in de morgen of toch minimaal na het officiele pers bericht de deur uitgaat.

Tasty 27-09-12 16:53

Ik heb mijn mail!

Pascal717 27-09-12 16:53

Mail ontvangen, ben er niet bij :(

slimbo86 27-09-12 16:55

Ik heb hem zaterdag!

Goed nieuws!
Je hebt er zeer waarschijnlijk van gedroomd; je iPhone 5 is eindelijk aangekomen! Hij wacht nu op jou in je Mobistar Center:
MOBISTAR WIJNEGEM SHOPPING

Opgelet:
Je hebt 5 dagen de tijd vanaf de 29 september om hem af te halen! (Na 5 dagen verlies je je reservering).

Brecht 27-09-12 16:58

Enkele reservaties die ik heb opgevolgd:

* Mobistar Huidevetter (Antwerpen) - besteld 14/9 - beschikbaar om af te halen

* Mobistar Abdijstraat (Antwerpen) - besteld 21/9 - niet beschikbaar

* Mobistar De Keyserlei (Antwerpen) - besteld 22/9 - beschikbaar om af te halen

Voor de toestellen die beschikbaar zijn heb je 5 dagen (vanaf 29/9) om hem gaan af te halen. Dus ik veronderstel dat de tweede grote lading van mails met 'ter beschikking' binnen 6 dagen verstuurd zullen worden.

Edit: of natuurlijk al na morgen, aangezien een hele hoop 'winnaars' van morgen die hebben aangegeven dat ze hem gaan ophalen er toch niet gaan geraken. Zij zijn misschien/waarschijnlijk hun reservatie kwijt en hun model zal naar één van de winkels gaan.

Racingboy 27-09-12 17:00

Hier heb ik het ook ontvangen :)

dtroxx 27-09-12 17:04

Graag even de inhoud van jullie emails vermelden a.u.b zodat we kunnen kijken wie er zaterdag wel om mag en wie niet.

natje1984 27-09-12 17:04

Ook mail ontvangen dat ik hem zaterdag mag afhalen.
Zwarte 16 GB besteld op 15/09 bij Mobistar Hasselt.

snoopytje 27-09-12 17:07

'k ben er ook niet bij! :(
wit 32 GB

Dag ,
Ten gevolge van het succes van de lancering van de iPhone 5, vragen we je nog wat van je geduld, vooraleer je ervan kan genieten. Wees gerust, we zetten alles op alles om aan uw vraag zo snel mogelijk te kunnen voldoen.
We brengen je op de hoogte via mail zodra je je toestel kan afhalen in het door jou gekozen winkelpunt.

Opgelet: Om lange wachttijden en onnodige frustraties te vermijden, vragen we om voor deze aankoop niet naar de winkel te gaan vooraleer je de bevestigingsmail hebt ontvangen.
Dank bij voorbaat voor uw begrip.


Met vriendelijke groeten,
Het Mobistar Team
http://mobistar.emsecure.net/images/...y/iphone55.png

Driesdk 27-09-12 17:07

14/09 besteld, 29e in rij, Mobistar center Genk (Shopping 1) geen iphone...
Edit: 32gb/zwart

Pascal717 27-09-12 17:09

En misschien ook melde om welke versie het gaat :)

Donat 27-09-12 17:15

Goed nieuws! Je hebt er zeer waarschijnlijk van gedroomd; je iPhone 5 is eindelijk aangekomen! Hij wacht nu op jou in je Mobistar Center: MOBISTAR LEUVEN BONDGENOTENLAAN Opgelet: Je hebt 5 dagen de tijd vanaf de 29 september om hem af te halen! (Na 5 dagen verlies je je reservering). Voorzie je zeker van de volgende documenten: - Een kopie van deze email - Je identiteitskaart. (of een kopie ervan als je voor iemand anders komt). - Je nano-SIM kaart. Met vriendelijke groeten, Het Mobistar Team.

Maranweke 27-09-12 17:18

Mail binnen. Ik moet ook wat meer geduld uitoefenen.
Wit 32GB Mobistar Zottegem

Shadow 27-09-12 17:20

Ik heb m'n mail ook net ontvangen dat ik 'm mag gaan afhalen. Ze vertelden me dat er een kans is, dat de iPhone 5 er morgen al gaat zijn, anders zaterdag en ten laatste maandag. 16Gb/wit

dtroxx 27-09-12 17:22

Valt mij wel op dat mensen met de 16GB modellen hem kunnen ophalen en de 32GB modellen moeten wachten.....

Check mobistar facebook: ‎13 september 32 GB iphone 5 als 1ste in de mobistar winkel in tongeren gaan bestellen.

Krijg ik vandaag mail dat hem niet beschikbaar is voor mij .
Dank u wel mobistar , duidelijk weer liggen foefelen met de wachtlijst !

Shadow 27-09-12 17:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dtroxx (Bericht 827424)
Valt mij wel op dat mensen met de 16GB modellen hem kunnen ophalen en de 32GB modellen moeten wachten.....

zou best kunnen, het meest geliefde model zal wel 32Gb zijn en als die dan moeten verdeeld worden...

Tasty 27-09-12 17:29

Ik stond 1ste en 31ste bij Mobistar Lanaken voor 2x iPhone 5 16GB Black. We mogen ze alletwee ophalen :-)

Grimm 27-09-12 17:33

Nog geen mail gehad, is dat slecht of goed nieuws? :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:26.