iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie België (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/)
-   -   iPhone 5s : Beschikbaarheid in België (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/144156-iphone-5s-beschikbaarheid-belgie.html)

Koenne101 13-09-13 23:35

iPhone 5s : Beschikbaarheid in België
 
Zoals de meesten hier kan ik niet wachten om de iPhone 5s te kopen maar ik ben niet van plan aan te schuiven in het buitenland... Dus wou ik even horen wie er vorig jaar als eerste bij was en waar deze is aangekocht.

Ik wil dus zo snel mogelijk IN BELGIË een iPhone 5s aankopen, wie heeft hierbij goede raad?

Ik veronderstel dat de eerste iPhone's bij Mobistar over de toonbank zullen rollen? Eerst pre-orderen via de website en dan gaan ophalen dacht ik dat hun werkwijze vorig jaar was? Wat was vorig jaar de datum van release bij Apple?

Telenet heeft ze ook meestal sneller maar zeer beperkt... Iemand een idee of ervaring wanneer Telenet deze vorig jaar binnen had?

Apple laat niet veel weten over de datums maar ik hoop dat deze ook in België zal te koop zijn op 20/09?

Ik weet dat dit veel vragen zijn maar veel mensen zitten met deze onwetendheid dus als iedereen zijn ervaring of gedachten kan neerzetten zijn we toch al een klein stukje wijzer :-)

MarxBob 13-09-13 23:50

In België ligt hij sowieso niet 20 september in de winkel. Hoogstwaarschijnlijk 2 weken erna. Het is in elk geval bedoeling dat de iphone 5s in december in 100 landen te koop is. Of België als laatste is zal wel niet gezien voorgaande jaren meestal 2 weken na Amerika enzo kwam. In Nederland kunnen we hem in ieder geval al pre-orderen via een of andere site. Ik wacht gewoon op apple

Koenne101 14-09-13 00:06

Ik dacht dat vorig jaar bij release ook bij Mobistar beschikbaar was maar weet niet 100% zeker. Op hun website kan je enkel inschrijven op een nieuwsbrief dus veel kom je daar ook niet te weten.

Laten we hopen dat het niet langer is dan 2 weken, deze wil ik écht hebben. Ben vooral benieuw naar de camera!

MarxBob 14-09-13 00:10

Haha oke. Mijn telefoon is ook aan vervanging toe die laden gister al niet meer op. Dus had lader van blackberry maar gepakt en t werkte maar vraag is hoelang die het uithoud. In elk geval dan bye bye android en sony en welkom iphone en ios :d

ergoboy 14-09-13 00:31

Ik kocht de mijne iphone 5 1 dag voor de release in belgie. Nl van een medewerker van mediamarkt in oostende voor 100€ meer . Maar wou hem absoluut omdat mijn verjaardag dan valt.. Afgesproken aan het station savonds( wat ik anders nooit doe) hij toonde me de iphone. Samen verbonden met itunes in het station . Meneer betaald en allebij blij:cool:

stanse 14-09-13 14:21

Ik heb mijn 3G, 3GS, 4, 4S en 5 steeds in een mobistar center aangekocht en ben nog nooit zo tevreden geweest over de service van in het center, echt fantastisch! Vorig jaar voor de iPhone 5 ben ik naar Brussels Expo geweest was daar een evenement van Mobistar waar ook alles vlot verliep. En ergoboy, kan jij via die medewerker soms niet achter de release datum in België komen?

apotheosis 14-09-13 16:18

Vorig jaar had ik de mijne gekocht in mobistar maar ik had meegedaan aan die vraagstelling en was erbij en mocht nen dag vroeger naar den heizel gaan en dat was 28september als ik me goed herinner :). Het was niet oktober maar eind september je achter je iPhone kon gaan. Nu weet ik het niet, zou wel eens ietsje later kunnen zijn nu.
Ik wacht deze keer niet omdat ik helaas zonder zit nu en al voor meerdere weken en da steekt tegen dus ik ga er vrijdag al achter, zot ja maar tis een ervaring rijker.

ergoboy 14-09-13 19:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stanse (Bericht 912146)
Ik heb mijn 3G, 3GS, 4, 4S en 5 steeds in een mobistar center aangekocht en ben nog nooit zo tevreden geweest over de service van in het center, echt fantastisch! Vorig jaar voor de iPhone 5 ben ik naar Brussels Expo geweest was daar een evenement van Mobistar waar ook alles vlot verliep. En ergoboy, kan jij via die medewerker soms niet achter de release datum in België komen?

Ik kan het eens vragen:)

stanse 14-09-13 19:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ergoboy (Bericht 912205)
Ik kan het eens vragen:)

Dat zou vriendelijk zijn :)

Moke2351 06-10-13 14:54

Hallo,
ik ben gisteren langs de MediaMarkt geweest in Antwerpen (Keyserlei) en de verkopers zeiden tegen mij dat de nieuwe iPhone's eind oktober beschikbaar zullen zijn! Hoop dat het echt is :p

daddy0365 06-10-13 20:00

Ik wacht net als iedereen hier op de 5s voor mij hoop ik op een aangename ervaring omdat dit mijn eerste gsm zal zijn van apple altijd al android gehad maar mijn samsung s3 op 4 maanden 5 maal in reparatie geweest .
Het zal wennen zijn ,hoop op meer geluk met de iphone 5s in het wit indien mogelijk.

stanse 07-10-13 20:15

9 oktober komt 5c al in België! hopelijk volgt de 5s snel!! Over de datum van de 5s hebben ze nog geen info zeggen ze

Moke2351 07-10-13 20:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stanse (Bericht 922951)
9 oktober komt 5c al in België! hopelijk volgt de 5s snel!! Over de datum van de 5s hebben ze nog geen info zeggen ze

Vanwaar of van wie heb je het gehoord?

daddy0365 07-10-13 20:45

vandaag hoorde ik in de winkel dat de 5s op het einde van oktober beschikbaar is in belgie.
bestellingen worden aangenomen vanaf volgende week maandag.

Moke2351 07-10-13 21:11

In welke winkel was dat? :-)

Koenne101 07-10-13 21:12

Dat de iPhone 5s eind oktober uitkomt in België is zeer waarschijnlijk, de geruchten doen de ronde. Ook bij de leveranciers en providers...

Wat de iPhone 5c betreft, je kan deze al kopen in de BASE shops in België :

BASE verkoopt iPhone 5c in twaalf Belgische shops - iPhoneclub.nl


In België, meer bepaald Hasselt kan je de iPhone 5s ook al kopen op verschillende plaatsen:

F-Mobile

The Phone Store


Ik ben zelf dit topic begonnen en heb hem verassend op 23 september al aangekocht in België. Heb deze gekocht bij The Phone Store Hasselt. Met factuur en in gesloten verpakking. Is Engels toestel zonder simlock, enige nadeel is de Engelse stekker die erbij zit ipv een europese...

Thiagordc 07-10-13 21:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Koenne101 (Bericht 923000)
Dat de iPhone 5s eind oktober uitkomt in België is zeer waarschijnlijk, de geruchten doen de ronde. Ook bij de leveranciers en providers...

Wat de iPhone 5c betreft, je kan deze al kopen in de BASE shops in België :

BASE verkoopt iPhone 5c in twaalf Belgische shops - iPhoneclub.nl


In België, meer bepaald Hasselt kan je de iPhone 5s ook al kopen op verschillende plaatsen:

F-Mobile

The Phone Store


Ik ben zelf dit topic begonnen en heb hem verassend op 23 september al aangekocht in België. Heb deze gekocht bij The Phone Store Hasselt. Met factuur en in gesloten verpakking. Is Engels toestel zonder simlock, enige nadeel is de Engelse stekker die erbij zit ipv een europese...

Tegen welk bedrag?!?

daddy0365 08-10-13 20:09

in de winkel van gsmwijzer.

fuqua 09-10-13 17:14

wat zijn de beste plaatsen in/rond brussel om de iphone 5s te gaan afhalen of te bestellen ?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:37.