//

iPhone 6 kopen op releasedag

iPhone 6 kopen op releasedag discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik vernam vandaag dat de leveringen wat magertjes zijn. Van enkele 10-tallen tot een paar 100 maar. Denk wel dat dit rap op gaat zijn....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #81  
Oud 25-09-14, 17:11
Freeltd Freeltd is offline
• iOS 17.3
• iPadOS 17.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: Kortenberg
Berichten: 529
Standaard

Ik vernam vandaag dat de leveringen wat magertjes zijn. Van enkele 10-tallen tot een paar 100 maar. Denk wel dat dit rap op gaat zijn.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #82  
Oud 25-09-14, 17:19
racingblue007 racingblue007 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 8
Standaard

Ik kom hier niks verkondigen, ik heb gewoon 1999 gebeld en die madam vertelde me dat base nog niet wist vorige week hoeveel ze van welke iphone zouden binnen krijgen.
Maar met reservering was je er wel zeker van dat je, je gereserveerde iphone zeker in de eerste week van oktober zou hebben...
Maar ik heb persoonlijk geen zin om mijne slaap te laten deze nacht om daar in Antwerpen een voorschot te moeten gaan geven om een bewijsje te krijgen dat mijn reservering in oktober ergens af te halen is.
Dit zijn de woorden van een base medewerker aan de tfoon!!
  #83  
Oud 25-09-14, 19:05
Nfect Nfect is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 136
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door racingblue007 Bekijk bericht
Ik kom hier niks verkondigen, ik heb gewoon 1999 gebeld en die madam vertelde me dat base nog niet wist vorige week hoeveel ze van welke iphone zouden binnen krijgen.
Maar met reservering was je er wel zeker van dat je, je gereserveerde iphone zeker in de eerste week van oktober zou hebben...
Maar ik heb persoonlijk geen zin om mijne slaap te laten deze nacht om daar in Antwerpen een voorschot te moeten gaan geven om een bewijsje te krijgen dat mijn reservering in oktober ergens af te halen is.
Dit zijn de woorden van een base medewerker aan de tfoon!!
Dit kan toch niet kloppen? Ze verzekeren je toch dat je hem deze avond hebt...
  #84  
Oud 25-09-14, 20:51
HowowcanIgo HowowcanIgo is offline
• iOS 11.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Zulte, België
Berichten: 174
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HowowcanIgo Bekijk bericht
Ik heb daarnet even naar Proximus gebeld en ze zouden vandaag een levering ontvangen maar mogen verder geen info geven over leverdatum.
Verder vertelde die persoon dat er op de website staat dat ze vanaf de 27ste geleverd worden. Ik heb dat enkele dagen ook zien staan maar het staat wel pas onder en pijltje naar meer info...

Een ander kreeg te horen dat het pas voor dinsdag zou zijn, las ik op de fb van Proximus. Hopelijk niet zo lang.

Al bij al wel belachelijk dat we hier allemaal ons speeltje eerst willen eigenlijk als je bedenkt dat er aan de andere kant van de wereld mensen met Ebola en zo rondlopen maar ja

Howow.
'k Had ook nog een mailtje gestuurd voor dezelfde reden en daarop kreeg ik het antwoord dat ze pas begin volgende week verstuurd worden...
It keeps getting better. 'k Had beter gewoon bij Mobistar weest gaan zagen gelijk anders

Howow

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 september 2014 om 20:16 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HowowcanIgo Bekijk bericht
'k Had ook nog een mailtje gestuurd voor dezelfde reden en daarop kreeg ik het antwoord dat ze pas begin volgende week verstuurd worden...
It keeps getting better. 'k Had beter gewoon bij Mobistar weest gaan zagen gelijk anders

Howow
Juist telefoon gehad van de leverdienst! Zaterdag wordt hij geleverd.
Daar kan'k mee leven.

Howow
  #85  
Oud 26-09-14, 02:41
ivanhoeke ivanhoeke is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 364
Standaard

Ik kom net van Antwerpen. Er is genoeg voorraad voor gereserveerde ( die krijgen voorrang op de niet gereserveerde ). Voor de niet gereserveerde is een voorraad van +- 250 iPhones.

Weeral eens het bewijs dat je alle forumpraat niet moet geloven.
En al zeker niet als de klantendienst het van de operator het zegt.
Heb tot 3x toe contact gehad met de shop zelf, en zij zullen het wel beter weten dan de 1999.

Er was enorm veel volk kwa gereserveerde en niet gereserveerde. De gereserveerde mocht 1 gaan met 6 en de niet gereserveerde ook. Daarna was het weer de beurt aan de gereserveerde, en ik zat bij dat groepje geluk . Stond er al om 20u30 en toen was er 7 man voormij.

Zo speciaal was het event nu niet echt, maar het was gezellig om eens gedaan te hebben.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 26 september 2014 om 01:43 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door racingblue007 Bekijk bericht
Ik kom hier niks verkondigen, ik heb gewoon 1999 gebeld en die madam vertelde me dat base nog niet wist vorige week hoeveel ze van welke iphone zouden binnen krijgen.
Maar met reservering was je er wel zeker van dat je, je gereserveerde iphone zeker in de eerste week van oktober zou hebben...
Maar ik heb persoonlijk geen zin om mijne slaap te laten deze nacht om daar in Antwerpen een voorschot te moeten gaan geven om een bewijsje te krijgen dat mijn reservering in oktober ergens af te halen is.
Dit zijn de woorden van een base medewerker aan de tfoon!!
Nu kan je en mag je vloeken want er is genoeg voorraad in Antwerpen.
Ze blijven doorgaan tot alles de deur uit is voor de gereserveerde en voor de niet gereserveerde.

Volgende keer misschien niet luisteren naar die buro mensen.

Edit : Voor de mensen die bij Switch Lier een iPhone hebben besteld, daar heb ik in Antwerpen over gehoord dat die maar een kleine voorraad zouden hebben van de iPhone 6 16GB.

Laatst gewijzigd door ivanhoeke; 26-09-14 om 02:50. Reden: Switch Lier voorraad.
  #86  
Oud 26-09-14, 03:01
stanse stanse is offline
• iOS 5.0
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 17
Standaard

Tot wanneer is het daar nog open voor verkoop nu? Alles nog in voorraad?
  #87  
Oud 26-09-14, 03:14
ivanhoeke ivanhoeke is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 364
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stanse Bekijk bericht
Tot wanneer is het daar nog open voor verkoop nu? Alles nog in voorraad?
Om 00:15 was alles er nog kwa iPhone 6.
Vanwat ik met zekerheid kan zeggen is dat je een gereserveerde iPhone kan ophalen tot 03u. Als je weet dat er 12 kassas zijn en ik er op 5 min buiten was moet ik er voor de rest geen tekeningske bijmaken he!

Voor niet gereserveerde iPhones denk ik persoonlijk dat die 250 stuks snel de deur zullen uit zijn. Maar je kan het risico nemen.
Ik heb ook hun reglement gezien waar je een iPhone refund kan mee krijgen 1 op de 10 en daar staat ieder uur dat er terugbetaling plaats vindt gans de dag vandaag dus...
  #88  
Oud 26-09-14, 04:11
boy1308 boy1308 is offline
 
• 11.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Sint-Truiden
Berichten: 173
Standaard

Komen net thuis van base event en wat blijkt? Ze hebben me verkeerde toestel meegeven terwijl op mijn reservatie duidelijk een plus stond, hebben ze me de gewone 6 meegegeven. Ik hoop enkel dak ook niet betaald heb voor een plus! (Niet op gelet tijdens betalen Bancontact)
Morgen krijgen ze ne lastige telefoon of mail maar wie weet waar ik die kan bereiken?
  #89  
Oud 26-09-14, 04:35
Wally©'s schermafbeelding
Wally© Wally© is offline
• iOS 12.0
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Tessenderlo België
Berichten: 1.916
Standaard

Hoe..? En gij hebt het verschil niet gemerkt..?

De verpakking moet toch verdacht klein zijn geweest...mijn gedacht...

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 26 september 2014 om 03:36 ----------

En hoeveel er van de rekening is gegaan kan je toch on-line checken...
__________________
Ignorance can easily be overcome...
Stupidity is forever...
  #90  
Oud 26-09-14, 04:38
boy1308 boy1308 is offline
 
• 11.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Sint-Truiden
Berichten: 173
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wally© Bekijk bericht
Hoe..? En gij hebt het verschil niet gemerkt..?

De verpakking moet toch verdacht klein zijn geweest...mijn gedacht...

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 26 september 2014 om 03:36 ----------

En hoeveel er van de rekening is gegaan kan je toch on-line checken...
Nee heb ik echt niet gezien

Morgen rekening eens checken maar vind dit echt wel straf hoor. Alles loopt via barcodes en nog geven ze me de verkeerde
  #91  
Oud 26-09-14, 04:41
Wally©'s schermafbeelding
Wally© Wally© is offline
• iOS 12.0
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Tessenderlo België
Berichten: 1.916
Standaard

Komt wel goed...

Je hebt de iPhone toch niet geconfigureerd..?
  #92  
Oud 26-09-14, 06:21
stanse stanse is offline
• iOS 5.0
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 17
Standaard

Terug van het event, zonder reservatie en alles was er nog! Hebben echt een gigantisch grote voorraad! Ik heb mijn iPhone 6 plus 64gb goud kunnen bemachtigen!
  #93  
Oud 26-09-14, 08:57
boy1308 boy1308 is offline
 
• 11.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Sint-Truiden
Berichten: 173
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wally© Bekijk bericht
Komt wel goed...

Je hebt de iPhone toch niet geconfigureerd..?
Nee nee zit nog in gesloten verpakking
  #94  
Oud 26-09-14, 10:38
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Er staan toffe foto's in De Standaard. Misschien herkend iemand zich. Zal dat hier maar plaatsen want waarschijnlijk niet interessant genoeg voor de iCulture blog:

IN BEELD. De iPhone 6-hype - De Standaard
  #95  
Oud 26-09-14, 10:53
kenneth12345 kenneth12345 is offline
• iOS 8.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Sint-Truiden, België
Berichten: 371
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Er staan toffe foto's in De Standaard. Misschien herkend iemand zich. Zal dat hier maar plaatsen want waarschijnlijk niet interessant genoeg voor de iCulture blog:

IN BEELD. De iPhone 6-hype - De Standaard
Wat een geluk dat ik vorige zaterdag een pre-order heb kunnen plaatsen in OBH, niks massa, niks wachten... Krijg al kippenvel als ik dit al zie...

Zo dadelijk hopelijk telefoon van Mobistar om de 6plus op te halen, aangezien ik een voorschot betaald heb kon ik niet cancellen -> Wordt verkocht dus
  #96  
Oud 26-09-14, 11:22
ivanhoeke ivanhoeke is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 364
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Er staan toffe foto's in De Standaard. Misschien herkend iemand zich. Zal dat hier maar plaatsen want waarschijnlijk niet interessant genoeg voor de iCulture blog:

IN BEELD. De iPhone 6-hype - De Standaard
Stonden vannacht al op hln.be. Foto's zijn van Belga.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 26 september 2014 om 10:24 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kenneth12345 Bekijk bericht
Wat een geluk dat ik vorige zaterdag een pre-order heb kunnen plaatsen in OBH, niks massa, niks wachten... Krijg al kippenvel als ik dit al zie...

Zo dadelijk hopelijk telefoon van Mobistar om de 6plus op te halen, aangezien ik een voorschot betaald heb kon ik niet cancellen -> Wordt verkocht dus
Het was het wachten waard als je gereserveerd had kreeg je voorrang en je was hoop en al 5 min in de shop. Reken zelf uit 12 verkopers / sters aan 5min binnen in de shop. Dan weet je hoe snel het ging .

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 26 september 2014 om 10:29 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stanse Bekijk bericht
Terug van het event, zonder reservatie en alles was er nog! Hebben echt een gigantisch grote voorraad! Ik heb mijn iPhone 6 plus 64gb goud kunnen bemachtigen!
Ik denk persoonlijk dat BASE het exclusief recht nu bij Apple verkregen heeft om de iPhones als eerste te verdelen ipv Mobistar(ke).
  #97  
Oud 26-09-14, 14:15
junkyjump's schermafbeelding
junkyjump junkyjump is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Lebbeke
Berichten: 71
Standaard

Iemand die nog een zilvere 16Gb iPhone 6 zoekt? De mijne is sealed en ga toch ene kopen via telenet. Ik vraag de normale vraagprijs, 700 euro dus
  #98  
Oud 26-09-14, 15:42
Freeltd Freeltd is offline
• iOS 17.3
• iPadOS 17.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: Kortenberg
Berichten: 529
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ivanhoeke Bekijk bericht



Ik denk persoonlijk dat BASE het exclusief recht nu bij Apple verkregen heeft om de iPhones als eerste te verdelen ipv Mobistar(ke).
Denk het niet. Denk dat iedereen nu gewoon aanspraak maakt om ze in te doen.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 26 september 2014 om 14:49 ----------

Voor de mensen van Mechelen en omstreken: ga ook eens in de Mediamarkt kijken . Maar de 64gb zijn op.

Laatst gewijzigd door Freeltd; 26-09-14 om 16:11.
  #99  
Oud 26-09-14, 16:00
tomver tomver is offline
• iOS 11.0.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Zwalm
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door junkyjump Bekijk bericht
Iemand die nog een zilvere 16Gb iPhone 6 zoekt? De mijne is sealed en ga toch ene kopen via telenet. Ik vraag de normale vraagprijs, 700 euro dus
Heb jij al iets gehoord van Telenet?
Ze zijn erg vaag, momenteel is er nog niets op stock zei men mij.
  #100  
Oud 26-09-14, 18:33
Mr.Bluestar Mr.Bluestar is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Antwerpen
Berichten: 150
Standaard

Kom net van het Wijnegem shopping center waar ik in de fnac een gouden iPhone 6 64gb gescoord heb. Niks gereserveerd, gewoon gevraagd en deze had hij nog.
Was eerst langs het belgacomcenter gewandeld maar daar was niks meer. De vriendelijke verkoper vertelde me dat fnac er nog had liggen et voila 😛
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wat moet ik kopen en niet kopen matthijsg Koopinformatie Nederland 0 17-09-11 12:05
Iphone 4 Kopen BE janniek Koopinformatie België 7 15-02-11 01:58
iPhone 4 kopen freewilly134 Koopinformatie Nederland 1 22-10-10 19:39
iphone kopen in UK loekvh Koopinformatie Rest Europa 2 04-02-09 16:03
iPhone 2 'kopen' of 'niet kopen' ? gemmelos Koopinformatie Nederland 15 13-05-08 17:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:56.