//

iPhone 6 kopen op releasedag

iPhone 6 kopen op releasedag discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door ivanhoeke Ook bij Base? Om hoelaat ga jij gaan? Zelfde als jij. Heb er nog eentje besteld op een vriend zen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 19-09-14, 20:00
kenneth12345 kenneth12345 is offline
• iOS 8.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Sint-Truiden, België
Berichten: 371
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ivanhoeke Bekijk bericht
Ook bij Base? Om hoelaat ga jij gaan?
Zelfde als jij. Heb er nog eentje besteld op een vriend zen naam maar moet aangepast worden die gegevens... Hopelijk lukt dat..
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 19-09-14, 20:06
ivanhoeke ivanhoeke is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 364
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kenneth12345 Bekijk bericht
Zelfde als jij. Heb er nog eentje besteld op een vriend zen naam maar moet aangepast worden die gegevens... Hopelijk lukt dat..
Veel succes. Heb ook iets fouts gedaan. Zou ook moeten aangepast worden. Via hun klantendienst lukt het niet 😥.

Heb dan maar een ander e-mailadres gebruikt om een andere te bestellen met de juiste gegevens.
  #23  
Oud 19-09-14, 20:11
Yves0016 Yves0016 is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 16
Standaard

Hier iPhone 6+ 128GB Spacegrey in pre-order beteld bij SWITCH. Website was zo goed als onbereikbaar en momenteel worden ook geen bestellingen meer aanvaard staat op de website. Ik kreeg wel een orderbevestiging. Nu vingertjes kruisen dat ik er snel om kan...
  #24  
Oud 19-09-14, 21:27
kenneth12345 kenneth12345 is offline
• iOS 8.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Sint-Truiden, België
Berichten: 371
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ivanhoeke Bekijk bericht
Veel succes. Heb ook iets fouts gedaan. Zou ook moeten aangepast worden. Via hun klantendienst lukt het niet ��.

Heb dan maar een ander e-mailadres gebruikt om een andere te bestellen met de juiste gegevens.
Ik heb iets later opnieuw geprobeerd... Het zat zo ik heb voor mezelf een zwarte plus 64gb besteld. Iets later heb ik een vriend zen gegevens ingegeven voor dezelfde Iphone, ik kwam tot het besef dat die nog op vakantie ging zijn. Heb dan gevraagd aan mijn peter als hij ook eentje wou... Opnieuw geprobeerd maar toen kreeg ik geen iphone vast.. Ze waren allemaal 'verkocht' een kwartier later lukte het dan weer wel heb dus nu mooi 2 pre orders en ook een 3e die niet zal afgehaald worden aangezien die vriend niet kan komen...
  #25  
Oud 20-09-14, 17:19
ivanhoeke ivanhoeke is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 364
Standaard

Blijkbaar bij Base nog nen hoop iPhones. Gisteren besteld, en vandaag kan er nog besteld worden. Al zijn er wel al wat modellen minder kwa GB en kleur.

Ja de 6+ die is al volledig weg, maar te groot voor mij .

Sinds 12u gebruik ik tijdelijk terug een antieke Nokia . De iPhone 5s is nu in handen van een vrouw die er goed ging voor zorgen zei ze.
  #26  
Oud 20-09-14, 19:35
Nfect Nfect is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 136
Standaard

Ik zal er ook zijn bij het base event in Antwerpen Spacegrey iphone 6 64gb hier! En heb trouwens ook een foutje gemaakt haha, mijn gsm nummer klopt niet volledig... Zou ik dit nog kunnen aanpassen of geeft dit gwn niet?
  #27  
Oud 20-09-14, 20:15
ivanhoeke ivanhoeke is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 364
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nfect Bekijk bericht
Ik zal er ook zijn bij het base event in Antwerpen Spacegrey iphone 6 64gb hier! En heb trouwens ook een foutje gemaakt haha, mijn gsm nummer klopt niet volledig... Zou ik dit nog kunnen aanpassen of geeft dit gwn niet?
Is daar in het centraal station een Base shop? Of gaat het gewoon een stand daar van Base worden?

Ik heb op 4 manieren mijn fout proberen laten recht te zetten. Vermits het nu weekend is zal het iets worden vrees ik voor maandag.
  #28  
Oud 20-09-14, 22:43
stanse stanse is offline
• iOS 5.0
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 17
Standaard

Weet er iemand een mobistar center waar het nog mogelijk is om aan te schuiven? Ik ben al elk jaar gaan aanschuiven in de veldstraat voor de nieuwe iPhone maar sinds dit jaar is het daar ook met reserveringen. En heb al van vele mensen gehoord dat dat zeker geen garantie is dat je hem op de dag zelf hebt!
  #29  
Oud 20-09-14, 23:11
HowowcanIgo HowowcanIgo is offline
• iOS 11.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Zulte, België
Berichten: 174
Standaard

Mobistar wacht hopelijk gewoon weer zeer lang met het rondmailen van de info en inschrijving voor hun lanchevent.
Ik heb er in elk geval nog niets van gehoord.

Howow
  #30  
Oud 21-09-14, 00:23
Jamez Jamez is offline
• iOS 7.0
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 144
Standaard

Mobistar heeft zijn/haar monopolie blijkbaar verloren
  #31  
Oud 21-09-14, 09:35
kenneth12345 kenneth12345 is offline
• iOS 8.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Sint-Truiden, België
Berichten: 371
Standaard

Iemand mijn reservaties hebben? Ik ben gisteren mijn iPhone kunnen gaan halen in Duitsland. Heb nog 2 iPhone 6, 64gb zwart gereserveerd voor vrijdag nacht te gaan halen...
  #32  
Oud 21-09-14, 10:05
Nfect Nfect is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 136
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kenneth12345 Bekijk bericht
Iemand mijn reservaties hebben? Ik ben gisteren mijn iPhone kunnen gaan halen in Duitsland. Heb nog 2 iPhone 6, 64gb zwart gereserveerd voor vrijdag nacht te gaan halen...
Het is toch donderdagnacht?

En @ivanhoeke… ik dacht idd ergens te lezen dat er in het station een base shop is maar of het event daar ook zal zijn, weet ik niet. Ik denk van niet als je zo leest hoeveel mensen er eentje gereserveerd hebben!
  #33  
Oud 21-09-14, 10:17
kenneth12345 kenneth12345 is offline
• iOS 8.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Sint-Truiden, België
Berichten: 371
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nfect Bekijk bericht
Het is toch donderdagnacht?

En @ivanhoeke… ik dacht idd ergens te lezen dat er in het station een base shop is maar of het event daar ook zal zijn, weet ik niet. Ik denk van niet als je zo leest hoeveel mensen er eentje gereserveerd hebben!
In mijn mail staat 26/9 vanaf middernacht. Donderdag of vrijdag... Alleszins, als iemand mijn reservatie wil overnemen..
  #34  
Oud 21-09-14, 10:32
ivanhoeke ivanhoeke is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 364
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kenneth12345 Bekijk bericht
In mijn mail staat 26/9 vanaf middernacht. Donderdag of vrijdag... Alleszins, als iemand mijn reservatie wil overnemen..
Het is de vrijdagnacht vanaf 00:01 staat in de e-mail die ik heb gehad en je moet U pas, Uw simkaart en de reservatie meebrengen. Hoe ga je dat regelen Kenneth?

Tip : Start een handeltje op met die iPhone's en verkoop ze aan 100€ meer. Er zijn toch "zotte" die dat er willen voor geven .

Ik ben vannacht tot in Antwerpen gereden, en 2 min moeten zoeken naar de shop aldaar en gevonden. Alleziens hoop ik dat ze voldoende verkopers daar gaan voorzien en dat we in geen Apple Store toestanden terecht komen .
  #35  
Oud 21-09-14, 10:44
Nfect Nfect is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 136
Standaard

Je gekozen toestel is gereserveerd en zal enkel beschikbaar zijn tijdens het lanceringsevent op 26/09/2014 in de BASE-Shop in het Centraal station van Antwerpen, vanaf middernacht tot 3u ‘s nachts.

Dat is toch echt wel donderdagnacht hoor als je het mij vraagt...
  #36  
Oud 21-09-14, 10:51
ivanhoeke ivanhoeke is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 364
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nfect Bekijk bericht
Je gekozen toestel is gereserveerd en zal enkel beschikbaar zijn tijdens het lanceringsevent op 26/09/2014 in de BASE-Shop in het Centraal station van Antwerpen, vanaf middernacht tot 3u ‘s nachts.

Dat is toch echt wel donderdagnacht hoor als je het mij vraagt...
Ik wil niks zeggen, maar bijmij is de 26ste een vrijdag, en 00:01 is een nieuwe dag al en dus vrijdagnacht. Enfin ik ga daar niet blijven op verder gaan!

Tot de 25ste in Antwerpen Centraal. Ik ga daar rond 23u aankomen vermoed ik en parkeer daar op het astridplein de ondergrondseparking 9/10, die was vannacht ook nog vrij.
  #37  
Oud 21-09-14, 10:59
Nfect Nfect is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 136
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ivanhoeke Bekijk bericht
Ik wil niks zeggen, maar bijmij is de 26ste een vrijdag, en 00:01 is een nieuwe dag al en dus vrijdagnacht. Enfin ik ga daar niet blijven op verder gaan!

Tot de 25ste in Antwerpen Centraal. Ik ga daar rond 23u aankomen vermoed ik en parkeer daar op het astridplein de ondergrondseparking 9/10, die was vannacht ook nog vrij.
Idd, donderdagnacht om 00:01 zijn we dus de 26ste en dat is net de bedoeling dacht ik van een launchevent... Dat je je gsm net dat ietsje eerder hebt dan wanneer je hem in de andere winkels koopt. Maar goed, jullie moeten mij niet geloven Veel succes vrijdagnacht de 27ste!
  #38  
Oud 21-09-14, 11:03
ivanhoeke ivanhoeke is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 364
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nfect Bekijk bericht
Idd, donderdagnacht om 00:01 zijn we dus de 26ste en dat is net de bedoeling dacht ik van een launchevent... Dat je je gsm net dat ietsje eerder hebt dan wanneer je hem in de andere winkels koopt. Maar goed, jullie moeten mij niet geloven Veel succes vrijdagnacht de 27ste!
Jongeman lees men bericht boven U! Ik zal DAAR ZIJN DE 25ste OM 23u!
Duidelijk genoeg? Dus NIET de 27ste....

En voor de rest ga ik er niet meer zitten zagen!!!
  #39  
Oud 21-09-14, 11:26
Nfect Nfect is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 136
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ivanhoeke Bekijk bericht
Jongeman lees men bericht boven U! Ik zal DAAR ZIJN DE 25ste OM 23u!
Duidelijk genoeg? Dus NIET de 27ste....

En voor de rest ga ik er niet meer zitten zagen!!!
Mijn excuses... Jij bedoelt het dan idd goed ook
  #40  
Oud 21-09-14, 11:32
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Als jullie nu spreken over de nacht van donderdag op vrijdag, dan is er toch geen probleem?

Van Wikipedia
Citaat:
Woordafbreking
don·der·dag·nacht

Woordherkomst en -opbouw
samenstelling van donderdag en nacht

Zelfstandig naamwoord
donderdagnacht m

(tijdrekening) de nacht van donderdag op vrijdag.
Na de donderdagnacht volgt de vrijdagmorgen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wat moet ik kopen en niet kopen matthijsg Koopinformatie Nederland 0 17-09-11 11:05
Iphone 4 Kopen BE janniek Koopinformatie België 7 15-02-11 00:58
iPhone 4 kopen freewilly134 Koopinformatie Nederland 1 22-10-10 18:39
iphone kopen in UK loekvh Koopinformatie Rest Europa 2 04-02-09 15:03
iPhone 2 'kopen' of 'niet kopen' ? gemmelos Koopinformatie Nederland 15 13-05-08 16:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:32.