//

iPhone 6 kopen op releasedag

iPhone 6 kopen op releasedag discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door kenneth12345 Ik heb net naar Mobistar gebeld om mijn reservatie op te zeggen. Dit ging niet aangezien ik een voorschot betaald ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 23-09-14, 22:32
hesperol hesperol is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kenneth12345 Bekijk bericht
Ik heb net naar Mobistar gebeld om mijn reservatie op te zeggen. Dit ging niet aangezien ik een voorschot betaald heb en er naar de plus niet zoveel vraag naar zou zijn bij ons in België... Vreemd maar toch... Wat hij me wel kon zeggen is dat ik vrijdag eens moest bellen om te kijken als hij mijn reservatie kon verder schuiven naar een ander persoon... Hij bevestigde me dat hij vrijdag een lading van Apple ging ontvangen.. Enkel wist hij niet wat exact. Bij deze ook... Indien iemand interesse heeft in een zwarte plus 64Gb... Vermoedelijk kan ik hel vrijdagavond/middag afhalen bij Mobistar
Zelfde fenomeen hier, in welke Mobistar heb je gereserveerd? Volgens mij kan je steeds je voorschot terugvragen (recht van de consument)?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 23-09-14, 22:37
kenneth12345 kenneth12345 is offline
• iOS 8.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Sint-Truiden, België
Berichten: 371
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hesperol Bekijk bericht
Zelfde fenomeen hier, in welke Mobistar heb je gereserveerd? Volgens mij kan je steeds je voorschot terugvragen (recht van de consument)?
Sint-Truiden
  #63  
Oud 24-09-14, 00:07
ivanhoeke ivanhoeke is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 364
Standaard

Vanmiddag rond 13u was my lucky day .

Keulen had alles in voorraad van de iPhone 6 de + niet, dus de 6 64GB Gold besteld de wagen in en hop naar Duitsland Keulen.

Door het late uur hebben we daar in de buurt ook iets lekkers gegeten en terug huiswaarts getrokken. Ik verkoop de 6 nu voor 900€ kom ik net uit de kosten kwa benzine en eten daar en de iPhone zelf.

Wie intresse heeft een pm mag .

Ik vroeg om een 6 64GB spacegrijs omdat men broer die wilt antwoord : Neen enkel reservaties. Terwijl ik als 8ste man aanschoof zag ik als ze hun schuif opende voor een iPhone 6 of 6+ te nemen dat ze goed gevuld waren.

Weer typische een Apple game dus om laten over te komen dat er weinig voorraad is terwijl er meer dan genoeg was. Want stel dat ze morgen verkoop zonder reservatie doen, komt die iPhone uit dezelfde schuif als de mijne vandaag.
  #64  
Oud 24-09-14, 00:49
HowowcanIgo HowowcanIgo is offline
• iOS 11.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Zulte, België
Berichten: 174
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thiagordc Bekijk bericht
Nee, zolang er binnen waren werden ze bij proximus 26-09 geleverd bij u thuis, heb ze gebeld 19-09 vanaf moment dat je kon bestellen.
'k Las net bij algemene voorwaarden bij de bestelpagina van Proximus dat de leveringen vanaf de 27ste beginnen...

Howow
  #65  
Oud 24-09-14, 00:57
ivanhoeke ivanhoeke is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 364
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HowowcanIgo Bekijk bericht
'k Las net bij algemene voorwaarden bij de bestelpagina van Proximus dat de leveringen vanaf de 27ste beginnen...

Howow
Pfff... Proximus...Mobistar...
Neenee geef maar BASE die gaan zeker voldoende voorraad hebben om donderdagnacht door te komen .
  #66  
Oud 24-09-14, 12:24
stanse stanse is offline
• iOS 5.0
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 17
Standaard

Gaat er niemand mee gaan aanschuiven in Switch in Gent? Daar is het nog eerste aan de deur, eerste keus. Ik ga sowieso daar gaan aanschuiven... Hou niet zo van reserveringen, je bent nooit zeker op die manier...
  #67  
Oud 24-09-14, 13:43
Freeltd Freeltd is offline
• iOS 17.3
• iPadOS 17.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: Kortenberg
Berichten: 529
Standaard

Ik vermoed dat men in duitsland niet meer moet aanschuiven nu. Zijt ge dan niet rapper door naar Duitsland te rijden en daar eentje te kopen, dan dagen van te voren gaan aan te schuiven?
  #68  
Oud 24-09-14, 21:35
HowowcanIgo HowowcanIgo is offline
• iOS 11.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Zulte, België
Berichten: 174
Standaard

Mobistar doet blijkbaar geen launchevent, als ik hun email goed gelezen heb.
Enkel online bestellen of aan de Mobistar winkels gaan bedelen...

Aangezien ik Proximus ook niet gehoord heb vandaag zal de levering voor vrijdag er ook niet inzitten neem ik aan. Toch een beetje teleurgesteld in beide.

Howow
  #69  
Oud 25-09-14, 10:52
ivanhoeke ivanhoeke is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 364
Standaard

Wie vannacht een iPhone 6 via BASE wilt stuur me ff een pm.
Ik heb een eerlijk voorstel.

Heb er namelijk een pre order staan om vannacht aan te schuiven voor een iPhone 6 64GB Gold. Ik vraag 25€ meer om mijn kosten van de parking en de brandstofkosten te verantwoorden.

Dus wie intresse heeft stuur maar een PM. De voorraad zal in de winkels de 26ste schaars zijn vrees ik.
  #70  
Oud 25-09-14, 11:37
kenneth12345 kenneth12345 is offline
• iOS 8.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Sint-Truiden, België
Berichten: 371
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ivanhoeke Bekijk bericht
Wie vannacht een iPhone 6 via BASE wilt stuur me ff een pm.
Ik heb een eerlijk voorstel.

Heb er namelijk een pre order staan om vannacht aan te schuiven voor een iPhone 6 64GB Gold. Ik vraag 25€ meer om mijn kosten van de parking en de brandstofkosten te verantwoorden.

Dus wie intresse heeft stuur maar een PM. De voorraad zal in de winkels de 26ste schaars zijn vrees ik.
Ik heb thuis ook nog 2 reserveringen liggen voor zwarte 6 64gb die ik niet ga ophalen aangezien ik mijn iphone al heb
  #71  
Oud 25-09-14, 11:59
ivanhoeke ivanhoeke is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 364
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kenneth12345 Bekijk bericht
Ik heb thuis ook nog 2 reserveringen liggen voor zwarte 6 64gb die ik niet ga ophalen aangezien ik mijn iphone al heb
Je kan ze doorverkopen he . Je moet zelfs niet aanwezig zijn in Antwerpen blijkbaar is een volmacht en kopie van je id genoeg volgens Yvan de de plaatselijke shop .
  #72  
Oud 25-09-14, 12:06
boy1308 boy1308 is offline
 
• 11.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Sint-Truiden
Berichten: 173
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ivanhoeke Bekijk bericht
Je kan ze doorverkopen he . Je moet zelfs niet aanwezig zijn in Antwerpen blijkbaar is een volmacht en kopie van je id genoeg volgens Yvan de de plaatselijke shop .
Is dit correct? Ouders van me hebben elke eentje gereserveerd maar kunnen er onmogelijk geraken en wil in hun plaats gaan dan
  #73  
Oud 25-09-14, 12:16
kenneth12345 kenneth12345 is offline
• iOS 8.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Sint-Truiden, België
Berichten: 371
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ivanhoeke Bekijk bericht
Je kan ze doorverkopen he . Je moet zelfs niet aanwezig zijn in Antwerpen blijkbaar is een volmacht en kopie van je id genoeg volgens Yvan de de plaatselijke shop .
Ik las op twitter iets anders dacht ik? Indien iemand deze wil overnemen kunnen ze me altijd PM'en
  #74  
Oud 25-09-14, 13:10
svenrobeyns svenrobeyns is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Zoersel
Berichten: 31
Standaard

Heb ook nog een reservatie over voor een zilveren iphone 6 plus 64gb, indien interesse, PM
  #75  
Oud 25-09-14, 13:43
racingblue007 racingblue007 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 8
Standaard

Ik heb base gebeld en kans dat je vannacht met een reserverings bewijs naar huis gaat ipv met een iPhone is redelijk reëel.
Je krijgt mits betaling van een voorschot je gereserveerde iPhone voor begin oktober !!
Waarschijnlijk is base iets te voorbarig geweest met hun gereserveerde iPhones te verdelen...
  #76  
Oud 25-09-14, 13:44
ivanhoeke ivanhoeke is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 364
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boy1308 Bekijk bericht
Is dit correct? Ouders van me hebben elke eentje gereserveerd maar kunnen er onmogelijk geraken en wil in hun plaats gaan dan
Dit is zeker ok.

Met vriendelijke groeten

Base shop



To: Shop Antwerpen - Centraal
Subject: Re: iPhone 6



Beste,

Mag ik vannacht iemand naar de shop sturen mits een kopie en volmacht van mij om de iPhone te komen ophalen?
Want ik vrees ervoor dat het mij zal gaan lukken om vannacht langs te komen.
Een kennis vanmij, zou het wel lukken.


mvg

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 september 2014 om 12:49 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door racingblue007 Bekijk bericht
Ik heb base gebeld en kans dat je vannacht met een reserverings bewijs naar huis gaat ipv met een iPhone is redelijk reëel.
Je krijgt mits betaling van een voorschot je gereserveerde iPhone voor begin oktober !!
Waarschijnlijk is base iets te voorbarig geweest met hun gereserveerde iPhones te verdelen...
En dit zei de shop mij deze week :

Als u een pre order op de iPhone 6 hebt kan u zeker zijn van een toestel snachts.
In geval dat u geen preorder hebt is de kans groot dat er geen iPhones meer beschikbaar zijn.

Aantal : 1 iPhone per persoon.

Als u nog vragen hebt aarzel niet ons nog te contacteren.


En dan doen ze nog een wedstrijdje ook. De eerste 500 kopers van een iPhone maken 1 kans op 10 dat ze hun iPhone terugbetaald krijgen.

Wel een beetje raar wat jij dan komt verkondigen! Van BASE 1999 geloof ik niks meer. Ze zeiden mij ook dat ik zoveel iPhones mocht meenemen als ik wou vannacht als ik maar gereserveerd had. De shop zegt : 1 per klant.

En nog iemand anders bij 1999 zegt : Ik weet het niet, dat zal je de moment zelf wel zien.

Ze zullen wel perfect in Antwerpen weten hoeveel iPhones ze gaan krijgen. Ze zijn al een paar dagen via hun website volledig uitverkocht, alleen gaan ze die voorraad niet verkondigen aan wild vreemde, het gaat tenslotte toch om enorm veel €'kes.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 september 2014 om 13:03 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kenneth12345 Bekijk bericht
Ik las op twitter iets anders dacht ik? Indien iemand deze wil overnemen kunnen ze me altijd PM'en
Dan lees je maar mijn bericht naar de shop toe met die vraag. En hun antwoord.

Ik heb het ook nog is gevraagd of je idd vannacht zonder toestel huiswaarts zou gaan en dat ze het later opsturen na betalen van een voorschot hun antwoord is :

Als je een bevestigingsmail gekregen hebt dat uw toetsel hier ligt op de dag van het event ben je zeker van een toestel.

  #77  
Oud 25-09-14, 14:17
boy1308 boy1308 is offline
 
• 11.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Sint-Truiden
Berichten: 173
Standaard

Kan je ook eens vragen of ik dan voor zowel mezelf, vader en moeder eentje kan meenemen want we hebben alle 3 eentje gereserveerd
  #78  
Oud 25-09-14, 14:42
HowowcanIgo HowowcanIgo is offline
• iOS 11.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Zulte, België
Berichten: 174
Standaard

Ik heb daarnet even naar Proximus gebeld en ze zouden vandaag een levering ontvangen maar mogen verder geen info geven over leverdatum.
Verder vertelde die persoon dat er op de website staat dat ze vanaf de 27ste geleverd worden. Ik heb dat enkele dagen ook zien staan maar het staat wel pas onder en pijltje naar meer info...

Een ander kreeg te horen dat het pas voor dinsdag zou zijn, las ik op de fb van Proximus. Hopelijk niet zo lang.

Al bij al wel belachelijk dat we hier allemaal ons speeltje eerst willen eigenlijk als je bedenkt dat er aan de andere kant van de wereld mensen met Ebola en zo rondlopen maar ja

Howow.
  #79  
Oud 25-09-14, 16:31
ivanhoeke ivanhoeke is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 364
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boy1308 Bekijk bericht
Kan je ook eens vragen of ik dan voor zowel mezelf, vader en moeder eentje kan meenemen want we hebben alle 3 eentje gereserveerd
Nogmaals : 1 iPhone per KLANT. Dus je mag er maar 1 meenemen en GEEN 3.
Misschien wel als je ouders U een copie bezorgen en een volmacht dan kan je het proberen. Je bent er toch voor jezelf en anders zoek je nog 2 ander mensen die willen meegaan he. Toch niet moeilijk?
  #80  
Oud 25-09-14, 17:04
boy1308 boy1308 is offline
 
• 11.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Sint-Truiden
Berichten: 173
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ivanhoeke Bekijk bericht
Nogmaals : 1 iPhone per KLANT. Dus je mag er maar 1 meenemen en GEEN 3.
Misschien wel als je ouders U een copie bezorgen en een volmacht dan kan je het proberen. Je bent er toch voor jezelf en anders zoek je nog 2 ander mensen die willen meegaan he. Toch niet moeilijk?
Ja das juist het probleem.... Ik krijg niemand mee op zulke uren, mensen gaan werken of naar school he... :s

Ik heb papier vd ouders mee op zak met hun passen en volmacht.. Weigert Base dit, dan zijn ze 3 klanten armer....
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wat moet ik kopen en niet kopen matthijsg Koopinformatie Nederland 0 17-09-11 12:05
Iphone 4 Kopen BE janniek Koopinformatie België 7 15-02-11 01:58
iPhone 4 kopen freewilly134 Koopinformatie Nederland 1 22-10-10 19:39
iphone kopen in UK loekvh Koopinformatie Rest Europa 2 04-02-09 16:03
iPhone 2 'kopen' of 'niet kopen' ? gemmelos Koopinformatie Nederland 15 13-05-08 17:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:02.