//

[iPhone 3G] Mobistar iPhone met Nederlandse SIM

[iPhone 3G] Mobistar iPhone met Nederlandse SIM discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) ja die zullen nu wel op zijn dus he had ook gelezen dat met het 3G netwerk je wat met je internet gegevens moest klooien ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #201  
Oud 29-07-08, 18:17
ifolkert ifolkert is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Nijmegen
Berichten: 48
Standaard

ja die zullen nu wel op zijn dus he
had ook gelezen dat met het 3G netwerk je wat met je internet gegevens moest klooien in de telefoon als je een ander netwerk gebruikt, maar eerst maar eens uberhaubt aan zo'n ding komen, slechte service van die lui ik verbaas me er echt over
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #202  
Oud 29-07-08, 22:10
marcoblom marcoblom is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Voorburg
Berichten: 57
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pascalletje Bekijk bericht
Ja, hij is simlockvrij dat wll dus zeggen dat ie met alle simkaarten werkt...
Als je van UMTS (=3G) gebruik wilt maken moet je wel een USIM hebben, maar KPN kan als het goed is je gewone SIM zo omwisselen voor een USIM.

Voor EUR 9,95 heb je bij KPN als consument 'onbeperkt' mobiel internet, maar je mag geen VoIP gebruiken en niet meer dan 10x het gemiddelde datagebruik verbruiken (en misschien wel meer beperkingen, lees de voorwaarden eens goed door). En de snelheid is beperkt tot 128 kbps down en 64 kbps up, ongeveer maar 2x sneller dan met GPRS. KPN heeft ook sneller mobiel internet, maar alleen voor zakelijke klanten, niet onbeperkt (dus een datalimiet), en je moet het minimaal 5x afnemen.
  #203  
Oud 29-07-08, 22:31
ifolkert ifolkert is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Nijmegen
Berichten: 48
Standaard

hm ja ik heb KPN Flexibel dus ik weet wel zeker dat ik daaraan moet.
ik moet nog 1.5 jaar met dit abonnement, hoewel hij me heel erg bevalt(!), ga ik daarna zeker over naar een simOnly.
Dank je wel voor deze informatie, dat is wel erg handig om te weten....
  #204  
Oud 29-07-08, 22:40
marcoblom marcoblom is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Voorburg
Berichten: 57
Standaard

Dat KPN data abbo van EUR 9,95 komt bovenop je KPN bel abbo, in jouw geval Flexibel. Simonly is niet anders dan een gewoon abbo (bel abbo met eventueel data abbo) maar goedkoper omdat je weer een contract(verlenging) aangaat. Ipv korting op een nieuw toestel, wat je ook kunt krijgen bij een nieuw of verlengd contract, krijg je dan korting op de maandbedrag (bij KPN 50% van de prijs van het bel abbo).
  #205  
Oud 29-07-08, 22:49
flappah flappah is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 591
Stuur een bericht via MSN naar flappah Stuur een bericht via Yahoo naar flappah
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door derks Bekijk bericht
Hallo,
Ik volg al een tijdje de berichten op dit forum, omdat ik net als iedereen asap een iPhone wil hebben. Punt is, ik zit al bij T-Mobile, met een abonnement van rond de 40E, voor 400 minuten. Ik heb al een hoop belgische apple retailers en mobistarshops gemailt, maar dit heeft nog geen resultaat opgeleverd. Ik vraag mij nu af wat het slimst is om te doen:
1) wachten totdat ik in Belgie een iphone 16gb kan kopen van rond de 600E, exclusief vervoerskosten daar heen. En dan als het zo ver is, mijn huidge simkaart er in doen. Echter heb ik dan geen internet op mijn iPhone, dus weet iemand hoeveel dit kost bij T-Mobile, en wat voor een bundel moet ik dan nemen om toch optimaal gebruik van mijn iPhone te kunnen maken? Ik hoop dat de mensen die een belgische iPhone hebben en al bij T-Mobile zaten hier antwoord op kunnen geven.
2) Optie 2 is dat ik een tweede abonnement neem bij T-Mobile, de goedkoopste, en deze, als mijn huidige contract in februari afloopt, opwaardeer naar een met meer belminuten.
wat zeggen jullie??
bedankt alvast!
Lijkt me een kwestie van economics. Kwestie van rekensommetje maken. Even voor de goede orde heb ik al de abonnementsduren gelijk gemaakt. Je zit nu nog zes maanden vast aan je huidige abo. Het I300 abo bij Tmob is weer voor 24 maanden. Gemakshalve ben ik er dus even vanuit gegaan dat beide scenario's 30 maanden gaan kosten (anders vergelijkt het zo lastig).

Goed, scenario 1:

615 voor iPhone 16G
6 + 24 x 40 (je huidige abo)
6 + 24 x 9,50 (Pocket internet totaal)
totaal: 2100e
(gemakshalve ben ik de voordelen die je op kunt doen voor aboverlenging even 'vergeten'. De 2100e kunnen dus wel ietsje lager uit gaan vallen!)

Scenario 2:
79,95 voor iPhone 16G
44,95 x 24 (i-300)
6x40 (je huidige abo die je nog af moet betalen)
6x9,50 (je wil ook internet meteen al gebruiken)
totaal: 1455,75

Wederom voor scenario 2 geldt dat je kortingen kunt bedingen (de iphone kan wel eens wat minder kosten omdat je al een abo hebt bij tmob etc)

Scenario 2 lijkt dus interessanter! Je hebt dan echter niet net zoveel belminuten als dat je nu hebt.
  #206  
Oud 30-07-08, 00:05
derks derks is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 16
Standaard

Dank je voor je antwoord Flappah! inmiddels had ik zelf natuurlijk ook al eens zitten rekenen, en na veel mailen en bellen met TMobile heb ik er voor gekozen om toch de iPhone in Nederland bij T-Mobile te halen. een tweede abonnement dus!
Nog tips van mensen waar ik de iPhone zo snel mogelijk kan halen hier in Nederland? Liefst regio utrecht.
groeten!
  #207  
Oud 30-07-08, 02:13
gertjanb gertjanb is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 23
Standaard

vandaag een mailtje gekregen van Maes dat mijn iPhone klaar ligt! Morgen meteen even bellen, dat ik hem vrijdag kom ophalen! hehe
  #208  
Oud 30-07-08, 12:15
gijsdelouw gijsdelouw is offline
• iOS 4.3.4
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 25
Standaard

wanneer heb je besteld? vanuit mol is het rustig... gelukkig heb ik nog kunnen reserveren...
__________________
"These go to eleven."
- Nigel Tufnel -
  #209  
Oud 30-07-08, 12:19
avdwerf avdwerf is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Kerkdriel
Berichten: 292
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gijsdelouw Bekijk bericht
wanneer heb je besteld? vanuit mol is het rustig... gelukkig heb ik nog kunnen reserveren...
Ik heb net gebeld naar Mol, ze vertelden me dat de reserveringen op dit moment niet meer aangenomen worden vanwege de te lange lijst...
  #210  
Oud 30-07-08, 12:20
gijsdelouw gijsdelouw is offline
• iOS 4.3.4
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 25
Standaard

dan sta ik op die lange lijst... mrm...
  #211  
Oud 30-07-08, 13:00
rr999 rr999 is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 4
Standaard

in tongeren hebben ze er nog 4 (8Gb)
  #212  
Oud 30-07-08, 13:23
ifolkert ifolkert is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Nijmegen
Berichten: 48
Standaard

ze nemen daar natuurlijk niet op
  #213  
Oud 30-07-08, 13:24
ifolkert ifolkert is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Nijmegen
Berichten: 48
Standaard

DAMN........
  #214  
Oud 30-07-08, 19:37
Sl4sh Sl4sh is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gertjanb Bekijk bericht
vandaag een mailtje gekregen van Maes dat mijn iPhone klaar ligt! Morgen meteen even bellen, dat ik hem vrijdag kom ophalen! hehe
lucky mother****er! Ik heb geen mailtje gehad anders Ik zal hem dit jaar dan wel niet meer krijgen... als ik nou weer een maand moet wachten

Laatst gewijzigd door Sl4sh; 30-07-08 om 19:39.
  #215  
Oud 30-07-08, 19:53
ifolkert ifolkert is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Nijmegen
Berichten: 48
Standaard

ja inderdaad, ik heb naar wel 5 mobistar adressen gemailed, en niets terug tot nu toe.
denkt iemand ook of ze over een maand (of 2 ofzo) gewoon op voorraad zijn of wel te reserveren? denkt iemand dat?
  #216  
Oud 30-07-08, 20:03
Nupa Nupa is offline
• iOS 2.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 54
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gertjanb Bekijk bericht
vandaag een mailtje gekregen van Maes dat mijn iPhone klaar ligt! Morgen meteen even bellen, dat ik hem vrijdag kom ophalen! hehe
Wat voor toestel had je besteld? en bij welke vestiging..?
__________________
Eindelijk weer mét iPhone..
  #217  
Oud 30-07-08, 22:45
Sl4sh Sl4sh is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ifolkert Bekijk bericht
ja inderdaad, ik heb naar wel 5 mobistar adressen gemailed, en niets terug tot nu toe.
denkt iemand ook of ze over een maand (of 2 ofzo) gewoon op voorraad zijn of wel te reserveren? denkt iemand dat?
2 maanden is het ergste wel over.. je zal nogsteeds wel moeten reserveren dan, maar t zal allemaal wat minder bizar zijn dan nu
  #218  
Oud 30-07-08, 22:48
Joost91 Joost91 is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Zaanstad
Berichten: 97
Standaard

Kun je met een Nederlandse KvK inschrijving trouwens de belasting terugvragen die je in België betaalt op je iPhone, zo ja, iemand ervaring hoe dat precies verloopt?
  #219  
Oud 30-07-08, 23:19
SnakeNL SnakeNL is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 44
Standaard

Kent iemand lab9.be ik heb daar besteld en sturen ook nog op
  #220  
Oud 30-07-08, 23:19
ifolkert ifolkert is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Nijmegen
Berichten: 48
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sl4sh Bekijk bericht
2 maanden is het ergste wel over.. je zal nogsteeds wel moeten reserveren dan, maar t zal allemaal wat minder bizar zijn dan nu
Gaan die belgen niet proberen dit te verbieden, of verkopen ze over een maandje of 2 nog uberhaubt aan nederlanders he...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 1e gen.: Iphone 2g no sim alleen met vodafone wel sim timarea51 Unlock 5 20-01-11 23:03
iPhone 3GS: Duitse Sim werkt wel Nederlandse niet happylinks Unlock 2 15-11-10 21:49
Nederlandse Sim , Independence 1.4? Rodi-3000 Unlock [archief] 4 19-03-08 18:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:35.